Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

VW Prijsvragen: vragen en/of opmerkingen

Beste leden,

Het heeft eventjes geduurd.. en het is nog niet helemaal zoals het moet zijn... maaaaar we hebben de nieuwe opzet voor de VW prijsvragen (alvast) online gezet!

De tijd van vragen copy-pasten alvorens in te kunnen vullen is hiermee (definitief) voorbij! En ja we gaan het visueel nog mooi maken ;-) maar we willen eerst graag een test-run houden (wel met écht prijzengeld natuurlijk) en van jullie horen wat er eventueel nog anders kan/moet in jullie ogen.

De prijsvraag is in samenwerking met netbet, wat helaas betekent dat Belgische leden dit keer niet mee kunnen doen. Uiteraard gaan we dat met de volgende prijsvragen meer-dan-goedmaken.

Voor ons wordt het in ieder geval een stuk makkelijker - helemaal het nakijk-gedeelte.

Give it a go!

Hup hup naar de prijsvraag

Groetjes,
Denise
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag denise92 in 24-09-2015 07:53 Acties en spellen
in 24-09-2015 07:53 Acties en spellen
182 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
(y) werkt helemaal en ziet er goed uit
0 Vind ik leuk's
http://www.youtube.com/user/581983141?feature=mhee
Bij mij werkt het (y)
0 Vind ik leuk's
Eindelijk! Dit is dus veel makkelijker voor jullie maar ook voor ons (de spelers) en het wordt nog eens snel nagekeken. Super!
0 Vind ik leuk's
Een vraagje. Ik weet toch echt zeker dat ik een getal had ingevuld bij de bonus vraag, maar bij mijn ingevulde antwoorden zie ik niks staan bij de bonus vraag. Is er iets mis gegaan?
0 Vind ik leuk's
Kingtarik, ik had hetzelfde.
0 Vind ik leuk's
denise92 Topic starter Geplaatst 24 sep. 2015 om 12:04
moistert:
Kingtarik, ik had hetzelfde.

Wil je nog eens kijken?
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Wederom opgelost! :)
0 Vind ik leuk's
Netjes! (y)
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Wederom niks voor Belgen na het afschaffen van de VW10 voor Belgen... Jammer
0 Vind ik leuk's
mick1880:
Wederom niks voor Belgen na het afschaffen van de VW10 voor Belgen... Jammer

Er komen ook prijsvragen voor Belgen mick maak je niet druk zo kan iedereen mee doen
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.