Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Afgelopen: VW EKSPEL: Win vette prijzen tijdens het EK in Frankrijk!

Het EK begint over een dikke week!

Hoewel Nederland schittert door afwezigheid.. is het EK uiteraard wel hét toernooi om deze zomer naar uit te kijken. Alleen al omdat de Belgen wél gewoon aanwezig zijn op dit prachtige podium. Met 24 teams wordt het sowieso een toernooi om van te smullen. Wint Duitsland na het WK ook direct het EK? Wat doet titelverdediger Spanje? En komen er nog verrassingen?

Kortom: het lijkt weer een lekkere sportzomer te worden!

Om het EK nog iets spannender te maken hebben we een briljant EKSPEL ontwikkeld. Uiteraard gratis én uiteraard met een gigantische prijzenpot (t.w.v. ruim €10.000)!

Speluitleg

- Iedere deelnemer start met een fictief startbedrag van 300 euro
- Tijdens het EK probeer je dit bedrag te verhogen door weddenschappen te plaatsen op wedstrijden van het EK
- De twintig beste Nederlandse spelers én de twintig beste Belgische spelers van het algemeen klassement ontvangen hun winnings* uitgekeerd door 888sport (Nederlanders) of Bwin (belgen).

*Er gelden maximale winnings per positie in het klassement, voor meer informatie hierover zie de prijzen pagina.

Favoriet team

- Iedere speler kiest zijn of haar favoriete team
- Weddenschappen die gespeeld worden op wedstrijden van dit team worden verhoogd met een Tier bonus. Afhankelijk van het gekozen land varieert de Tier bonus van 10 tot 25%.
- De bonus geldt niet alleen voor het algemene klassement, maar ook voor het Tier bonus klassement. De beste Nederlandse speler én de beste Belgische speler ontvangen een volledig tenue (shirt, broekje, sokken) van het door hun gekozen team.

Subleague’s

Naast het algemene klassement en het Tier bonus klassement, kun je zelf (gratis) subleagues aanmaken. Zo kun je vrienden, familie of collega’s uitnodigen en onderling de strijd aangaan :-) (Y) (Y)

May the best (wo)man win!

Doe direct gratis mee!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag denise92 in 31-05-2016 09:57 Acties en spellen
in 31-05-2016 09:57 Acties en spellen
162 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
denise92 Topic starter Geplaatst 11 jun. 2016 om 14:24
benibet:
Yes ik ben weer een Belg :)

(Y)

Mochten jullie nog andere foutjes tegenkomen, trek maar aan de bel!
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Had bij Frankrijk-Roemenie een bet gespeeld. Weet niet meer welke, maar gezien de quote (2.12) denk ik dat dat een -1 EH was op Frankrijk.
Deze zou dus foutgerekend moeten worden, maar ik heb wel 31.80 erbij gekregen.

Laat het liever zo maar het klopt natuurlijk niet.
0 Vind ik leuk's
Ik heb hetzelfde als oliebol.., en ook heb ik het probleem dat als ik bij mijn lopende bets kijk de quotes op 0.00 staan...
0 Vind ik leuk's
Ik sta ook in het klassement van de Nederlanders ben nochtans Belg ;-) Aja Belgium 17
0 Vind ik leuk's
Eerst en vooral wil ik de admins en de hele crew proficiat wensen met opnieuw een leuk / tof / mooi spel rondom een belangrijk voetbaltornooi
Dikke Proficiat (y) (y)
Langs de andere zijde vind ik het een beetje jammer dat wanneer jullie zo'n spel lanceren het niet volledig op punt staat
Als je bijv ff kijkt naar bepaalde bets die geplaatst zijn , of naar de klassementen dan zal je toch merken dat daar nog heel wat fouten / onjuistheden inzitten .
Wanneer je een spel lanceert waarbij veel geld te verdienen valt , want dat is het wel , dan verwacht ik toch een eerlijke en juiste beoordeling van de bets , van het klassement enz .
Zo zijn er bijv bets goedgekeurd van leden die gespeeld hebben op Frankrijk to win met een Europese Handicap ( Frankrijk -1 ) terwijl dit niet kan want de uitslag was 2-1 , en andere bets ........
Dus ik denk dat de crew en de bedenkers van dit spel nog eens goed moeten kijken waar de fouten zitten , en die er toch zo vlug mogelijk uithalen
Maar ik twijfel er niet aan dat (binnenkort / op het einde ) alles wel op zijn pootjes terecht zal komen
Keep up the good work

(y)
0 Vind ik leuk's
denise92 Topic starter Geplaatst 12 jun. 2016 om 08:10
spartacus:
Eerst en vooral wil ik de admins en de hele crew proficiat wensen met opnieuw een leuk / tof / mooi spel rondom een belangrijk voetbaltornooi
Dikke Proficiat (y) (y)
Langs de andere zijde vind ik het een beetje jammer dat wanneer jullie zo'n spel lanceren het niet volledig op punt staat
Als je bijv ff kijkt naar bepaalde bets die geplaatst zijn , of naar de klassementen dan zal je toch merken dat daar nog heel wat fouten / onjuistheden inzitten .
Wanneer je een spel lanceert waarbij veel geld te verdienen valt , want dat is het wel , dan verwacht ik toch een eerlijke en juiste beoordeling van de bets , van het klassement enz .
Zo zijn er bijv bets goedgekeurd van leden die gespeeld hebben op Frankrijk to win met een Europese Handicap ( Frankrijk -1 ) terwijl dit niet kan want de uitslag was 2-1 , en andere bets ........
Dus ik denk dat de crew en de bedenkers van dit spel nog eens goed moeten kijken waar de fouten zitten , en die er toch zo vlug mogelijk uithalen
Maar ik twijfel er niet aan dat (binnenkort / op het einde ) alles wel op zijn pootjes terecht zal komen
Keep up the good work

(y)

Helemaal mee eens hoor. Alleen kunnen we - hoe goed en hoe vaak we het ook willen - niet alles testen, waardoor er foutjes in blijven zitten.

Vandaag voeren we wederom een update uit, inclusief herkeuring van alle geplaatste wedtips.

Uiteindelijk zal iedereen op de juiste plaats in het klassement staan (Y)(Y)
0 Vind ik leuk's
denise92 Topic starter Geplaatst 12 jun. 2016 om 08:11
belgium17:
Ik sta ook in het klassement van de Nederlanders ben nochtans Belg ;-) Aja Belgium 17

Gaan we straks ook herstellen :-)
0 Vind ik leuk's
denise92 Topic starter Geplaatst 12 jun. 2016 om 08:12
oliebol:
Had bij Frankrijk-Roemenie een bet gespeeld. Weet niet meer welke, maar gezien de quote (2.12) denk ik dat dat een -1 EH was op Frankrijk.
Deze zou dus foutgerekend moeten worden, maar ik heb wel 31.80 erbij gekregen.

Laat het liever zo maar het klopt natuurlijk niet.

palo-123:
Ik heb hetzelfde als oliebol.., en ook heb ik het probleem dat als ik bij mijn lopende bets kijk de quotes op 0.00 staan...

Gaan we ook herstellen (Y)
0 Vind ik leuk's
Hallo

Leuk spel wat jullie hebben opgezet! De kinderfoutjes gaan er vanzelf uit.
Bij mij is de Tier bonus nog niet bijgewerkt? ik had Zwitserland als favoriet team, die hebben gewonnen maar mijn tier bonus staat nog 0,00. Wordt dit nog bijgewerkt of gaat er iets anders mis?
0 Vind ik leuk's
tom800:
10.000 euro aan prijzen is natuurlijk dik overdreven. Zou mij verbazen moest de winnaar nog geen 100 euro krijgen met deze regels...

Mee eens,mooi staaltje misleiding. Maar blijft wel een mooi spel om te laten zien wie nou echt de toppers zijn. Als je met dit spel paar honderd winst kunt maken krijg je van mij een dikke (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.