Afgelopen: VW EKSPEL: Win vette prijzen tijdens het EK in Frankrijk!
Het EK begint over een dikke week!
Hoewel Nederland schittert door afwezigheid.. is het EK uiteraard wel hét toernooi om deze zomer naar uit te kijken. Alleen al omdat de Belgen wél gewoon aanwezig zijn op dit prachtige podium. Met 24 teams wordt het sowieso een toernooi om van te smullen. Wint Duitsland na het WK ook direct het EK? Wat doet titelverdediger Spanje? En komen er nog verrassingen?
Kortom: het lijkt weer een lekkere sportzomer te worden!
Om het EK nog iets spannender te maken hebben we een briljant EKSPEL ontwikkeld. Uiteraard gratis én uiteraard met een gigantische prijzenpot (t.w.v. ruim €10.000)!
Speluitleg
- Iedere deelnemer start met een fictief startbedrag van 300 euro
- Tijdens het EK probeer je dit bedrag te verhogen door weddenschappen te plaatsen op wedstrijden van het EK
- De twintig beste Nederlandse spelers én de twintig beste Belgische spelers van het algemeen klassement ontvangen hun winnings* uitgekeerd door 888sport (Nederlanders) of Bwin (belgen).
*Er gelden maximale winnings per positie in het klassement, voor meer informatie hierover zie de prijzen pagina.
Favoriet team
- Iedere speler kiest zijn of haar favoriete team
- Weddenschappen die gespeeld worden op wedstrijden van dit team worden verhoogd met een Tier bonus. Afhankelijk van het gekozen land varieert de Tier bonus van 10 tot 25%.
- De bonus geldt niet alleen voor het algemene klassement, maar ook voor het Tier bonus klassement. De beste Nederlandse speler én de beste Belgische speler ontvangen een volledig tenue (shirt, broekje, sokken) van het door hun gekozen team.
Subleague’s
Naast het algemene klassement en het Tier bonus klassement, kun je zelf (gratis) subleagues aanmaken. Zo kun je vrienden, familie of collega’s uitnodigen en onderling de strijd aangaan :-) (Y) (Y)
May the best (wo)man win!
Doe direct gratis mee!
in 31-05-2016 09:57 Acties en spellen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
chico:
10.06
21:00 Frankrijk - Roemenië
EURO Grp. A Frankrijk -1
Asian handicap
0.00
€15
Heb deze bet geplaats, maar Asian -1 hoor ik mijn inzet terug te krijgen bij eindstand 2-1 maar heb saldo 285.00 nu
Hoe kan dit?
e 10.06
21:00 Frankrijk - Roemenië
EURO Grp. A Frankrijk -1
Asian handicap
0.00
€15
Heb deze bet geplaats, maar Asian -1 hoor ik mijn inzet terug te krijgen bij eindstand 2-1 maar heb saldo 285.00 nu
Hoe kan dit?
De stand is nog niet aangepast
Standen staan online en worden vanaf nu automatisch - binnen een paar uur - geupdate.
Dance like you never danced before.
bzun22:
Dit.
Gaan de stakes nog omhoog gedurende het toernooi?
tom800:
10.000 euro aan prijzen is natuurlijk dik overdreven. Zou mij verbazen moest de winnaar nog geen 100 euro krijgen met deze regels...
10.000 euro aan prijzen is natuurlijk dik overdreven. Zou mij verbazen moest de winnaar nog geen 100 euro krijgen met deze regels...
Dit.
Gaan de stakes nog omhoog gedurende het toernooi?
Nee, stakes veranderen niet tijdens het spel.
Even mijn klassement gecontroleerd en ik stel vast dat ik niet in het klassement van de Belgen voorkom, maar in het klassement van de Nederlanders.
Heb dan wel twee probleempjes, ik heb namelijk geen 888sport-account, maar enkel een Bwin-account en ik ben een Belg :)
Heb dan wel twee probleempjes, ik heb namelijk geen 888sport-account, maar enkel een Bwin-account en ik ben een Belg :)
lieven:
Even mijn klassement gecontroleerd en ik stel vast dat ik niet in het klassement van de Belgen voorkom, maar in het klassement van de Nederlanders.
Hier hetzelfde, sta ook bij de Nederlanders
^ we gaan dat even nalopen.
Ik had graag wat meer extra info over hoe het saldo juist berekend word in het EK spel
Voor de wedstrijd van gisteren ( Frankrijk - Roemenië ) heb ik 15 € ingezet op Giroud als scorer van een doelpunt ( odd = 2,42 )
Deze bet heb ik gewonnen , dus 2,42 * 15 = 36,30 € ( zoals ook te zien in mijn profiel )
Maar als ik start met een beginsaldo van 300 € , en ik speel daarvan 15 € en ik win 36,3 € dan is volgens mij mijn nieuw saldo 321,3 € ( nl 300 € - 15 € = 285 € en bij die 285 € mijn winst van 36,3 € maakt een saldo van 321,3 € )
Mijn saldo staat nu op 318 € ??
Plus ik heb Frankrijk gekozen als favoriet land , dus ik dacht dat ik dan ook een Tier bonus moet hebben op die odd en winst
Zoals je ook nog kan zien in mijn profiel , staat bij lopende wedtips nog eens de tip die ik eerder speelde ( en die reeds afgehandeld is ) en daar staat als status 0 €
Ik heb geen tweemaal deze tip gespeeld ( is trouwens onmogelijk want je kan maar max 15 € per wedstrijd inzetten dacht ik )
Dus blijkbaar zitten er nog enkele foutjes in de verwerking , die hopelijk snel opgelost worden
Bedankt om dit alles eens na te kijken
(y) (y) (y)
http://i65.tinypic.com/2z4g0er.jpg">
Voor de wedstrijd van gisteren ( Frankrijk - Roemenië ) heb ik 15 € ingezet op Giroud als scorer van een doelpunt ( odd = 2,42 )
Deze bet heb ik gewonnen , dus 2,42 * 15 = 36,30 € ( zoals ook te zien in mijn profiel )
Maar als ik start met een beginsaldo van 300 € , en ik speel daarvan 15 € en ik win 36,3 € dan is volgens mij mijn nieuw saldo 321,3 € ( nl 300 € - 15 € = 285 € en bij die 285 € mijn winst van 36,3 € maakt een saldo van 321,3 € )
Mijn saldo staat nu op 318 € ??
Plus ik heb Frankrijk gekozen als favoriet land , dus ik dacht dat ik dan ook een Tier bonus moet hebben op die odd en winst
Zoals je ook nog kan zien in mijn profiel , staat bij lopende wedtips nog eens de tip die ik eerder speelde ( en die reeds afgehandeld is ) en daar staat als status 0 €
Ik heb geen tweemaal deze tip gespeeld ( is trouwens onmogelijk want je kan maar max 15 € per wedstrijd inzetten dacht ik )
Dus blijkbaar zitten er nog enkele foutjes in de verwerking , die hopelijk snel opgelost worden
Bedankt om dit alles eens na te kijken
(y) (y) (y)
http://i65.tinypic.com/2z4g0er.jpg">
Standen zijn nogmaals geupdate (Y)