Afgelopen: VW EKSPEL: Win vette prijzen tijdens het EK in Frankrijk!
Het EK begint over een dikke week!
Hoewel Nederland schittert door afwezigheid.. is het EK uiteraard wel hét toernooi om deze zomer naar uit te kijken. Alleen al omdat de Belgen wél gewoon aanwezig zijn op dit prachtige podium. Met 24 teams wordt het sowieso een toernooi om van te smullen. Wint Duitsland na het WK ook direct het EK? Wat doet titelverdediger Spanje? En komen er nog verrassingen?
Kortom: het lijkt weer een lekkere sportzomer te worden!
Om het EK nog iets spannender te maken hebben we een briljant EKSPEL ontwikkeld. Uiteraard gratis én uiteraard met een gigantische prijzenpot (t.w.v. ruim €10.000)!
Speluitleg
- Iedere deelnemer start met een fictief startbedrag van 300 euro
- Tijdens het EK probeer je dit bedrag te verhogen door weddenschappen te plaatsen op wedstrijden van het EK
- De twintig beste Nederlandse spelers én de twintig beste Belgische spelers van het algemeen klassement ontvangen hun winnings* uitgekeerd door 888sport (Nederlanders) of Bwin (belgen).
*Er gelden maximale winnings per positie in het klassement, voor meer informatie hierover zie de prijzen pagina.
Favoriet team
- Iedere speler kiest zijn of haar favoriete team
- Weddenschappen die gespeeld worden op wedstrijden van dit team worden verhoogd met een Tier bonus. Afhankelijk van het gekozen land varieert de Tier bonus van 10 tot 25%.
- De bonus geldt niet alleen voor het algemene klassement, maar ook voor het Tier bonus klassement. De beste Nederlandse speler én de beste Belgische speler ontvangen een volledig tenue (shirt, broekje, sokken) van het door hun gekozen team.
Subleague’s
Naast het algemene klassement en het Tier bonus klassement, kun je zelf (gratis) subleagues aanmaken. Zo kun je vrienden, familie of collega’s uitnodigen en onderling de strijd aangaan :-) (Y) (Y)
May the best (wo)man win!
Doe direct gratis mee!
in 31-05-2016 09:57 Acties en spellen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
ik wil mijn weddenschappen plaatsen voor deze avond
zo wil ik wedden dat Frankrijk wint , maar ik kan enkel maar een gelijkspel aanklikken
de 2 andere mogelijkheden ( Frankrijk winnen en Roemenie winnen ) komen zelfs niet tevoorschijn
kunnen jullie dit eens (dringend) nakijken aub
thanks
http://i66.tinypic.com/16c0y9c.jpg">
zo wil ik wedden dat Frankrijk wint , maar ik kan enkel maar een gelijkspel aanklikken
de 2 andere mogelijkheden ( Frankrijk winnen en Roemenie winnen ) komen zelfs niet tevoorschijn
kunnen jullie dit eens (dringend) nakijken aub
thanks
http://i66.tinypic.com/16c0y9c.jpg">
Wat je kunt doen is de weddenschap die je wilt spelen zoeken op https://www.voetbalwedden.net/ekspel/tips (ctrl+f en dan "TeamA - TeamB" invullen, krijg je alle tips die al gespeeld worden) en dan bij de desbetreffende bet op het duimpje rechts drukken.
oliebol:
Wat je kunt doen is de weddenschap die je wilt spelen zoeken op https://www.voetbalwedden.net/ekspel/tips (ctrl+f en dan "TeamA - TeamB" invullen, krijg je alle tips die al gespeeld worden) en dan bij de desbetreffende bet op het duimpje rechts drukken.
heb deze manier toegepast , maar de notering Frankrijk 1 ( to win ) is niet tevoorschijn gekomen , dus zoals het er nu uitziet kan ik deze bet dat Frankrijk de match wint , niet spelen ??
update : heb het al gevonden , bets onder 1,5 zijn niet speelbaar
Kan je nog meedoen aan het EK spel?
Bij mij staat er wanneer ik op mijn eigen profiel klik "dit profiel bestaat niet".
Ik heb ook een saldo van €0,00.
Mvg
Bij mij staat er wanneer ik op mijn eigen profiel klik "dit profiel bestaat niet".
Mvg
tommeke99:
Mvg
Mvg
Je hebt je 888/bwin gebruikersnaam wél opgegeven?
Dance like you never danced before.
Wanneer worden klassement en zo aangepast?
Hoe kun ik zien op welke scorer ik heb gebet?
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
tom800:
10.000 euro aan prijzen is natuurlijk dik overdreven. Zou mij verbazen moest de winnaar nog geen 100 euro krijgen met deze regels...
10.000 euro aan prijzen is natuurlijk dik overdreven. Zou mij verbazen moest de winnaar nog geen 100 euro krijgen met deze regels...
Dit.
Gaan de stakes nog omhoog gedurende het toernooi?
Weet niet of het technisch mogelijk is ; maar het zou wel leuk zijn mocht het klassement aangepast worden voor het begin van de wedstrijden de andere dag .
Dus concreet , voor vandaag voor de eerste wedstrijd .
En dan morgen opnieuw voor de eerste wedstrijd van de dag
Zo heb je een zicht , nog voor de nieuwe dagwedstrijden beginnen , van hoeveel saldo je nog hebt staan .
Dus concreet , voor vandaag voor de eerste wedstrijd .
En dan morgen opnieuw voor de eerste wedstrijd van de dag
Zo heb je een zicht , nog voor de nieuwe dagwedstrijden beginnen , van hoeveel saldo je nog hebt staan .
10.06
21:00 Frankrijk - Roemenië
EURO Grp. A Frankrijk -1
Asian handicap
0.00
€15
Heb deze bet geplaats, maar Asian -1 hoor ik mijn inzet terug te krijgen bij eindstand 2-1 maar heb saldo 285.00 nu
Hoe kan dit?
21:00 Frankrijk - Roemenië
EURO Grp. A Frankrijk -1
Asian handicap
0.00
€15
Heb deze bet geplaats, maar Asian -1 hoor ik mijn inzet terug te krijgen bij eindstand 2-1 maar heb saldo 285.00 nu
Hoe kan dit?