Afgelopen: VW EKSPEL: Win vette prijzen tijdens het EK in Frankrijk!

Het EK begint over een dikke week!
Hoewel Nederland schittert door afwezigheid.. is het EK uiteraard wel hét toernooi om deze zomer naar uit te kijken. Alleen al omdat de Belgen wél gewoon aanwezig zijn op dit prachtige podium. Met 24 teams wordt het sowieso een toernooi om van te smullen. Wint Duitsland na het WK ook direct het EK? Wat doet titelverdediger Spanje? En komen er nog verrassingen?
Kortom: het lijkt weer een lekkere sportzomer te worden!
Om het EK nog iets spannender te maken hebben we een briljant EKSPEL ontwikkeld. Uiteraard gratis én uiteraard met een gigantische prijzenpot (t.w.v. ruim €10.000)!
Speluitleg
- Iedere deelnemer start met een fictief startbedrag van 300 euro
- Tijdens het EK probeer je dit bedrag te verhogen door weddenschappen te plaatsen op wedstrijden van het EK
- De twintig beste Nederlandse spelers én de twintig beste Belgische spelers van het algemeen klassement ontvangen hun winnings* uitgekeerd door 888sport (Nederlanders) of Bwin (belgen).
*Er gelden maximale winnings per positie in het klassement, voor meer informatie hierover zie de prijzen pagina.
Favoriet team
- Iedere speler kiest zijn of haar favoriete team
- Weddenschappen die gespeeld worden op wedstrijden van dit team worden verhoogd met een Tier bonus. Afhankelijk van het gekozen land varieert de Tier bonus van 10 tot 25%.
- De bonus geldt niet alleen voor het algemene klassement, maar ook voor het Tier bonus klassement. De beste Nederlandse speler én de beste Belgische speler ontvangen een volledig tenue (shirt, broekje, sokken) van het door hun gekozen team.
Subleague’s
Naast het algemene klassement en het Tier bonus klassement, kun je zelf (gratis) subleagues aanmaken. Zo kun je vrienden, familie of collega’s uitnodigen en onderling de strijd aangaan :-) (Y) (Y)
May the best (wo)man win!
Doe direct gratis mee!
in 31-05-2016 09:57 Acties en spellen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
freedom:
Mijn EH Handicap Roemenie +2 staat nog genoteerd als verloren - 15euro.
Is een winnende bet
Mijn EH Handicap Roemenie +2 staat nog genoteerd als verloren - 15euro.
Is een winnende bet
(Y) staat - nadat je refresht - ook weer goed.
Dance like you never danced before.
Toffe actie trouwens en de site heeft best een leuke en vlotte interface. Zou wel handig zijn om een filter te kunnen zetten op de tabel datum, zodat we onze bets chronologisch kunnen sorteren.
Watch the hair...
Watch the hair...
Hi,
ik had in het EK spel een bed geplaatst, Milik to score, deze is echter als loss gerekend, hoe kan dit?
ik had in het EK spel een bed geplaatst, Milik to score, deze is echter als loss gerekend, hoe kan dit?
nollie:
Hi,
Hi,
Wordt vanavond/morgenvroeg aangepast (Y)
nollie:
Hi,
Hi,
idem dito hier , Polen to win werd goedgekeurd , maar mijn goalscorer Milik werd ook niet goedgekeurd
Milik staat er ondertussen weer correct op (Y)
Kun je ergens je eigen tips van de gespeelde wedstrijden bekijken?
EDIT: Laat maar, al gevonden. (y)
EDIT: Laat maar, al gevonden. (y)
Hiya!
Ik ben intussen al 4 jaar niet meer geweest hier of zo en had een klein praktisch vraagje:
Ik ben een Belg momenteel woonachtig in Malta en kan gewoon bij beide bookies een account aanmaken.
Waar maak ik het aan? Of krijg ik de luxe om te kiezen? :D
Ik ben intussen al 4 jaar niet meer geweest hier of zo en had een klein praktisch vraagje:
Ik ben een Belg momenteel woonachtig in Malta en kan gewoon bij beide bookies een account aanmaken.
twouter:
Hiya!
Hiya!
Bwin (Y)