Tipscompetities 2014: vernieuwingen, vragen en info
Het komende jaar zullen we een aantal aanpassingen gaan doorvoeren in onze tipscompetitie waarvan we je hier alvast over willen berichten. Deze aanpassingen zijn nodig om de competitie nog spannender te maken en 'lucky shots' meer en meer uit te sluiten. Gelukkig hebben we wederom een afspraak met Unibet kunnen maken aangaande de sponsoring van de tipscompetitie.
1. Maandelijkse tipscompetitie komt te vervallen
We laten de maandelijkse tipscompetitie vallen en er komt een kwartaalcompetitie (1x per 3 maanden) voor terug. Het prijzengeld gaat omhoog (1e plaats = €250, 2e plaats = €150 en 3e plaats = €100) en je moet minimaal 150 tips hebben geplaatst om in aanmerking te komen voor een kwartaalprijs.
2. Odds beperkingen
Het is vanaf 1 januari (of in ieder geval met terugwerkende kracht vanaf 1 januari 2014) niet meer mogelijk om tips te plaatsen voor weddenschappen met odds onder de 1,35 of odds hoger dan 15.
3. Stake beperkingen afhankelijk van odds
- Odds lager dan 1,35 zijn niet toegestaan.
- Odds tussen 1,35 en 2,00: stake 3/10 tot 10/10 toegestaan
- Odds tussen 2,00 en 5,00: stake 1/10 tot 10/10 toegestaan
- Odds tussen 5,00 en 8,00: stake 1/10 tot 5/10 toegestaan
- Odds tussen 8,00 en 15,00: stake 1/10 tot 3/10 toegestaan
- Odds boven de 15,00: niet toegestaan.
4. Nieuw: subcompetities per land
Naast de kwartaal competitie gaan we 6 subcompetities houden die zich ieder op een apart land richten. De landen zijn: Nederland, België, Duitsland, Engeland, Spanje en Italië. Na ieder kwartaal krijgt de top 3 (indien meer dan 150 tips geplaatst én een positieve roi over de gespeelde tips) van iedere subcompetitie een prijs van: 1e plaats = €25, 2e plaats = €15, 3e plaats = €10. Het is mogelijk dat je meerdere subcompetities in één kwartaal weet te winnen.
Alle wijzigingen zijn nog niet direct in ons systeem doorgevoerd maar zullen met terugwerkende kracht vanaf 1 januari 2014 worden doorgevoerd. Mocht je een tip plaatsen die niet aan bovenstaande eisen voldoet, dan zullen wij deze begin januari alsnog verwijderen.
Vragen en/of opmerkingen kan je hieronder kwijt! We zullen zo snel mogelijk antwoord geven... we hebben vakantie dus het kan iets langer duren dan normaal :-)
Mario (en de rest van de crew)
1. Maandelijkse tipscompetitie komt te vervallen
We laten de maandelijkse tipscompetitie vallen en er komt een kwartaalcompetitie (1x per 3 maanden) voor terug. Het prijzengeld gaat omhoog (1e plaats = €250, 2e plaats = €150 en 3e plaats = €100) en je moet minimaal 150 tips hebben geplaatst om in aanmerking te komen voor een kwartaalprijs.
2. Odds beperkingen
Het is vanaf 1 januari (of in ieder geval met terugwerkende kracht vanaf 1 januari 2014) niet meer mogelijk om tips te plaatsen voor weddenschappen met odds onder de 1,35 of odds hoger dan 15.
3. Stake beperkingen afhankelijk van odds
- Odds lager dan 1,35 zijn niet toegestaan.
- Odds tussen 1,35 en 2,00: stake 3/10 tot 10/10 toegestaan
- Odds tussen 2,00 en 5,00: stake 1/10 tot 10/10 toegestaan
- Odds tussen 5,00 en 8,00: stake 1/10 tot 5/10 toegestaan
- Odds tussen 8,00 en 15,00: stake 1/10 tot 3/10 toegestaan
- Odds boven de 15,00: niet toegestaan.
4. Nieuw: subcompetities per land
Naast de kwartaal competitie gaan we 6 subcompetities houden die zich ieder op een apart land richten. De landen zijn: Nederland, België, Duitsland, Engeland, Spanje en Italië. Na ieder kwartaal krijgt de top 3 (indien meer dan 150 tips geplaatst én een positieve roi over de gespeelde tips) van iedere subcompetitie een prijs van: 1e plaats = €25, 2e plaats = €15, 3e plaats = €10. Het is mogelijk dat je meerdere subcompetities in één kwartaal weet te winnen.
Alle wijzigingen zijn nog niet direct in ons systeem doorgevoerd maar zullen met terugwerkende kracht vanaf 1 januari 2014 worden doorgevoerd. Mocht je een tip plaatsen die niet aan bovenstaande eisen voldoet, dan zullen wij deze begin januari alsnog verwijderen.
Vragen en/of opmerkingen kan je hieronder kwijt! We zullen zo snel mogelijk antwoord geven... we hebben vakantie dus het kan iets langer duren dan normaal :-)
Mario (en de rest van de crew)
in 29-12-2013 23:14 Acties en spellen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
tinusz:
Ik heb bij mijn tips nog steeds een wedstrijd open staan het gaat om (19.04.2014 Lokomotiv Plovdiv - Botev Plovdiv)
Deze wedstrijd is toen niet doorgegaan, iemand die deze match misschien kan weghalen ?
Bij voorbaat dank
Ik heb bij mijn tips nog steeds een wedstrijd open staan het gaat om (19.04.2014 Lokomotiv Plovdiv - Botev Plovdiv)
Deze wedstrijd is toen niet doorgegaan, iemand die deze match misschien kan weghalen ?
Bij voorbaat dank
Ga ik aanpassen!
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Bij mij staat er ook nog eentje die begin april niet doorging: Stalybridge-North Ferriby United. Alvast dank om het aan te passen.
Volgens mij worden de "anonieme" tips niet meegerekend in de berekening van het ROI?? Kan iemand hier even naar kijken aub?
Bij mijn tips werd op 6 mei de wedstrijd tussen Okayama en Fukuoka - BTS met als resultaat 1-1 - ten onrechte foutief aangerekend ...
Geef je over aan de realiteit, zonder gehechtheid aan een resultaat.
de_boer_j:
Volgens mij worden de "anonieme" tips niet meegerekend in de berekening van het ROI?? Kan iemand hier even naar kijken aub?
Ja, die worden wel meegenomen. Heb het net even dubbel gechecked voor je.
Hakuna Matatttta.
123wags:
Bij mijn tips werd op 6 mei de wedstrijd tussen Okayama en Fukuoka - BTS met als resultaat 1-1 - ten onrechte foutief aangerekend ...
Aangepast :-)
Hakuna Matatttta.
Bericht van Unibet gehad. Alle prijzen, twitter, WK-spel, tipscompetitie (sub + kwartaal) worden per direct klaar gezet voor betaling. Wij verwachten dat het er voor het weekend op zal staan (maar een 100% garantie kunnen wij niet geven). De jongens van de scorito poul moeten iets langer wachten omdat ik nog op de gebruikersnamen wacht.
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Wedstrijd tussen Westerlo en STVV werd hier fout gerekend.
Wedstrijd eindigde niet op een 0-1 overwinning voor STVV zoals te zien is op de meeste livescore sites, maar op een 2-0 winst voor Westerlo. Zie link officiele website Westerlo :
http://www.kvcwesterlo.be/nieuws/3211-kvc-westerlo-stvv-2-0
Wedstrijd eindigde niet op een 0-1 overwinning voor STVV zoals te zien is op de meeste livescore sites, maar op een 2-0 winst voor Westerlo. Zie link officiele website Westerlo :
There will be more like me, I promise you. And we will bring hell to you and your kind. And my conscience is clear. I have no regrets. I live forever. I go to a better place.
Wat gebeurd er als je die hebt ingezet en hij is fout gerekend door je bookie?
twip86:
Staat los van elkaar de tipscompetitie en het spelen bij een gewone bookie.
matching117:
Aangepast. (y)