Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipscompetities 2014: vernieuwingen, vragen en info

Het komende jaar zullen we een aantal aanpassingen gaan doorvoeren in onze tipscompetitie waarvan we je hier alvast over willen berichten. Deze aanpassingen zijn nodig om de competitie nog spannender te maken en 'lucky shots' meer en meer uit te sluiten. Gelukkig hebben we wederom een afspraak met Unibet kunnen maken aangaande de sponsoring van de tipscompetitie.
1. Maandelijkse tipscompetitie komt te vervallen
We laten de maandelijkse tipscompetitie vallen en er komt een kwartaalcompetitie (1x per 3 maanden) voor terug. Het prijzengeld gaat omhoog (1e plaats = €250, 2e plaats = €150 en 3e plaats = €100) en je moet minimaal 150 tips hebben geplaatst om in aanmerking te komen voor een kwartaalprijs.
2. Odds beperkingen
Het is vanaf 1 januari (of in ieder geval met terugwerkende kracht vanaf 1 januari 2014) niet meer mogelijk om tips te plaatsen voor weddenschappen met odds onder de 1,35 of odds hoger dan 15.
3. Stake beperkingen afhankelijk van odds
- Odds lager dan 1,35 zijn niet toegestaan.
- Odds tussen 1,35 en 2,00: stake 3/10 tot 10/10 toegestaan
- Odds tussen 2,00 en 5,00: stake 1/10 tot 10/10 toegestaan
- Odds tussen 5,00 en 8,00: stake 1/10 tot 5/10 toegestaan
- Odds tussen 8,00 en 15,00: stake 1/10 tot 3/10 toegestaan
- Odds boven de 15,00: niet toegestaan.
4. Nieuw: subcompetities per land
Naast de kwartaal competitie gaan we 6 subcompetities houden die zich ieder op een apart land richten. De landen zijn: Nederland, België, Duitsland, Engeland, Spanje en Italië. Na ieder kwartaal krijgt de top 3 (indien meer dan 150 tips geplaatst én een positieve roi over de gespeelde tips) van iedere subcompetitie een prijs van: 1e plaats = €25, 2e plaats = €15, 3e plaats = €10. Het is mogelijk dat je meerdere subcompetities in één kwartaal weet te winnen.
Alle wijzigingen zijn nog niet direct in ons systeem doorgevoerd maar zullen met terugwerkende kracht vanaf 1 januari 2014 worden doorgevoerd. Mocht je een tip plaatsen die niet aan bovenstaande eisen voldoet, dan zullen wij deze begin januari alsnog verwijderen.
Vragen en/of opmerkingen kan je hieronder kwijt! We zullen zo snel mogelijk antwoord geven... we hebben vakantie dus het kan iets langer duren dan normaal :-)
Mario (en de rest van de crew)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 29-12-2013 23:14 Acties en spellen
in 29-12-2013 23:14 Acties en spellen
361 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
123wags:
VW, bij mijn tips staat er nog steeds eentje van eind juni open. Wilt u die eens verwerken alstublieft. Alvast bedankt, 123wags.

DONE!

(y)
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Bij mij staat er nog een tip open van 10 augustus. En die verandert elke dag in de daarbovenstaande tip. Maar wel met een ander vlaggetje. Geen idee welke tip het was maar kan dit opgelost worden?
0 Vind ik leuk's
erikb1990:
Bij mij staat er nog een tip open van 10 augustus. En die verandert elke dag in de daarbovenstaande tip. Maar wel met een ander vlaggetje. Geen idee welke tip het was maar kan dit opgelost worden?

Ik zal dit doorgeven zodat het zsm opgelost kan worden.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
erikb1990:

Opgelost. We hebben de betreffende tip geannuleerd omdat de wedstrijd nooit gespeeld is. Bedankt voor het melden :-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Hallo, heb net hetzelfde probleem als erikb1990 hierboven beschreven met een uitgestelde wedstrijd van 13-08. Kan dit opgelost worden aub?
0 Vind ik leuk's
Het is 1 oktober en dus tijd voor de klassementen van het 3e kwartaal. Een kwartaal waarin vooral de maand juli in het teken stond van de finales van het WK en dus weinig competitie voetbal. Dat was ook wel te zien in de subcompetities (NL, BE, ES, DU, IT en EN). Een aantal actieve leden die diverse prijzen wisten 'binnen te slepen'.

Vals spel:
Helaas hebben we vandaag onderzoek moeten doen naar leden die probeerden via diverse manieren onze tipcompetitie te 'besodemieteren'. Deze accounts zijn gesloten én de users zijn uit de eindstanden gehouden. Helaas pindakaas. Hou je aan onze regels, dan houden we het spel leuk én eerlijk!!

Janvoetbal was de winnaar van de kwartaal competitie door een ROI van 164% te behalen met 155 tips. Vooral de wedstrijd Belgie - USA heeft hem geen windeieren gelegd. Hopelijk heeft hij deze weddenschappen ook écht afgesloten bij een bookmaker.

De top 3 van de jaarcompetitie voldoet nog niet aan de eisen om aan de finish ook daadwerkelijk de prijzen in de wacht te slepen. Ze moeten hun goede tussenstand zien vol te houden.

Succes allemaal!

Top 3 tipcompetitie van het 3e kwartaal 2014:
1. janvoetbal +164%
2. amstel +143%
3. torremans-ajax +137%

Nederland
1. robs234 101 1.44 +111% 46%
2. jose127 180 21.34 +108% 49%
3. mootje1509 201 6.57 +106% 55%

België
1. matching117 103 -0.62 95% 43%
2. dalek 104 -8.95 93% 54%
3. fucija 219 -20.31 92% 47%

Engeland:
1. janvoetbal +113%
2. mats +105%
3. mootje1509 +101%

Duitsland:
1. mats +133%
2. dalek +101%
3. mootje1509 98%

Italië:
1. mats +133% 43%
2. fucija +106%
3. frankydk 99%

Spanje
1. mats +162%
2. mojos +118%
3. robbinho7 +115%
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Toch nog 3de geworden?
Ik zag mij vanmorgen op de 4de plek staan!

Bedankt voetbalwedden!!!
0 Vind ik leuk's
Ben ik 4e geworden val ik net buiten de prijzen helaas.. :( :p
Proficiat nr 1, 2 en 3 (y)
0 Vind ik leuk's
Graag had ik toch nog een opmerking gemaakt,

In jullie regels staat :

- minstens 100/150 tips
- een positief ROI

Er zijn 2 leden bij de landencompetities die geen positief ROI hebben : mootje1509 en frankydk

eerlijk is eerlijk
0 Vind ik leuk's
De tussenstanden in je eigen maandoverzichten zijn nog niet geüpdate sinds 2-10-2014. Bij mij staat hij in de maand oktober namelijk op 10 tips en dat was mijn aantal tot 2-10-2014
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.