Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipgever van de maand

Aangezien dit topic er nog niet is ( of is ie er wel? )
hierbij btw wie hebben de freebets gewonnen?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagsuprer in 7-04-2011 12:18 Acties en spellen
in 7-04-2011 12:18 Acties en spellen
195 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Is voor mij de reden dat ik nog geen tips plaats ik wacht wel tot dat de problemen eruit zijn ik heb vertrouwen erin dat dat wel een keertje gebeurt
0 Vind ik leuk's
Beste mensen,
We gaan vandaag het tipsysteem bekijken. Bedankt voor alle feedback. We komen straks zeker tot een goed systeem. Zonder jullie inbreng zou dat niet kunnen.
crew
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
leonardo1965:
ben het met je eens michael!!!maar als ik hier de voorbeschouwingen lees over oa,de belgische competitei dan zakt mijn broek af!!zoveel onjuiste informatie!!!man man man

Wordt allemaal meegenomen Leonardo. De nieuwsberichten worden sinds kort door leden geschreven en ook voor de crew is dit nieuw. Door positieve feedback van leden worden we alleen maar wijzer en kunnen we er op inspringen. Hoe meer mensen er commentaar geven bij de nieuwsberichten des te beter kunnen wij een beeld krijgen van wie er geschikt is voor welke competitie met als doel om steeds betere voorbeschouwingen te krijgen.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Arjen90 is de tipgever van de maand mei 2011! Gefeliciteerd... we zullen deze week de freebet van 50 euro voor Bwin naar je toe sturen, we moeten hier even op wachten aangezien onze freebets op zijn.
Verder willen we iedereen bedanken voor de feedback m.b.t. het tips systeem en de tips competitie. We gaan hier een aantal wijzigingen in aanbrengen waardoor het plaatsen van tips beter gaat worden, dubbele tips worden voorkomen, en alleen de 1x2 tips worden meegenomen in onze tips competitie (andere tips kunnen wel geplaatst blijven worden).
De odds voor de tips competitie worden uit ons eigen systeem gegenereerd waardoor het 'cheaten' met odds niet meer mogelijk is. Allemaal verbeteringen die we op korte termijn gaan doorvoeren. Kortom, er gaat op zeer korte termijn aan gewerkt worden zodat het eerlijke en overzichtelijke competitie gaat worden :-)
Eventuele verdere feedback kan je natuurlijk altijd achterlaten (y)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Bedankt. Ik denk dat het inderdaad goed is dat er enkele wijzigingen worden doorgevoerd. Vind het erg leuk dat zo'n competitie is, maar zijn nog wat nadelen hieraan. Vooral de wijziging in de odds lijkt me een hele verbetering.
0 Vind ik leuk's
arjen90:
Bedankt. Ik denk dat het inderdaad goed is dat er enkele wijzigingen worden doorgevoerd. Vind het erg leuk dat zo'n competitie is, maar zijn nog wat nadelen hieraan. Vooral de wijziging in de odds lijkt me een hele verbetering.

Gaan we helemaal regelen Arjen :-) We houden je op de hoogte... :)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ook nog proficiat aan de prijswinnaars goed gedaan !
0 Vind ik leuk's
Unibet
Gefeliciteerd Arjen! Nice gedaan..... (y)
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
als ik het goed begrijp moet je 10 tips in de systeem plaatsen en dan kijken jullie wie de meeste tips goed heeft?
0 Vind ik leuk's
12koeto48:
als ik het goed begrijp moet je 10 tips in de systeem plaatsen en dan kijken jullie wie de meeste tips goed heeft?

Ja iemand moet minimaal 10 tips plaatsen per maand om iedere maand mee te dingen naar de prijs. Dan wordt er een ROI berekend. Diegene die meer dan 10 tips heeft met de hoogste + ROI wint. Ik had ook nog gehoord dat ze druk bezig zijn om het tipsysteem flink te vernieuwen.
0 Vind ik leuk's
Unibet

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.