Tipgever van de maand
Aangezien dit topic er nog niet is ( of is ie er wel? )
hierbij btw wie hebben de freebets gewonnen?
hierbij btw wie hebben de freebets gewonnen?
in 7-04-2011 12:18 Acties en spellen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
en er word ook aardig wat fout gedaan qua qouteringen, zie sommige bedragen die absoluut niet kloppen
Winnen is voor Winnaars
ik ben het met jullie eens dat het systeem van tipgever van de maand nogal wat nadelen heeft!!ik heb rond de 300 tips gegeven en sta nog altijd in het groen!!dus die tips zijn nog niet zo slecht!!om een roi van 10% winst te hebben moet ik dus al 300e winst hebben!!en inderdaad ben ik het met vw-crew eens dat kwaliteit altijd komt bovendrijven!maar niet met 10 tips te geven op een maand!!daar ben ik het niet mee eens!!
denk dat 100 tips het minimum is!!als ik naar mezelf kijk hoeveel tijd ik in mijn tips heb gestoken,resaerch enz dan vind ik 10 tips veel te weinig!!
en mij gaat het niet over die 50e ofzo,maar zie hier tips staan die sommige zelf nooit zouden spelen!!
waarom dan niet alleen tips plaatsen die je zelf ook gespeeld hebt!!denk dat het gemakkelijk kan gecontroleerd worden en zo word alles een beetje serieus,wat nu niet het geval is!!
denk dat 100 tips het minimum is!!als ik naar mezelf kijk hoeveel tijd ik in mijn tips heb gestoken,resaerch enz dan vind ik 10 tips veel te weinig!!
en mij gaat het niet over die 50e ofzo,maar zie hier tips staan die sommige zelf nooit zouden spelen!!
waarom dan niet alleen tips plaatsen die je zelf ook gespeeld hebt!!denk dat het gemakkelijk kan gecontroleerd worden en zo word alles een beetje serieus,wat nu niet het geval is!!
Ik vind 10 tips veel te weinig en heb dit ook al een keer eerder aangegeven.
Ikzelf zou stoppen met de freebet van 50 euro! Je krijgt tips die dubbel zijn en totaal onrealistisch zijn!! Het zelfs geen toelichting geven op de tip vind ik al slecht (al zijn vaak de min. 100 woorden wel een beetje veel)
Men zou eerder kunnen gaan bloggen en bij houden wat iemand speelt. Hoe nu de tips geplaatst worden, maakt de site alleen maar onbetrouwbaar.
Ikzelf zou stoppen met de freebet van 50 euro! Je krijgt tips die dubbel zijn en totaal onrealistisch zijn!! Het zelfs geen toelichting geven op de tip vind ik al slecht (al zijn vaak de min. 100 woorden wel een beetje veel)
Men zou eerder kunnen gaan bloggen en bij houden wat iemand speelt. Hoe nu de tips geplaatst worden, maakt de site alleen maar onbetrouwbaar.
ben het met je eens michael!!!maar als ik hier de voorbeschouwingen lees over oa,de belgische competitei dan zakt mijn broek af!!zoveel onjuiste informatie!!!man man man
onzemichael:
Hier ben ik het niet mee eens. Dan moet je maar eerst goed kijken wie er betrouwbare tipgevers zijn.
topics.replies.old_quote_title
lol, een bezoeker op deze site weet toch niet wie 'betrouwbaar' is. Die bezoeker ziet tips als: Real - Barca 1, Real - Barca X2 en Real - Barca <2,5 goals. Wie moet hij dan geloven? H et mooiste is Taximaxi die bovenaan staat met een 'roi' van 600%. Als je op zn profile kijkt, dan zegt ie dat zn quote 6,00 was bij ajax-heracles 1 :s Daarom ben ik gewoon voor het plaatsen van tips met onderbouwing en eventueel statistieken.topics.replies.old_quote_title
Ik vind 10 tips veel te weinig en heb dit ook al een keer eerder aangegeven. Ikzelf zou stoppen met de freebet van 50 euro! Je krijgt tips die dubbel zijn en totaal onrealistisch zijn!! Het zelfs geen toelichting geven op de tip vind ik al slecht (al zijn vaak de min. 100 woorden wel een beetje veel) Men zou eerder kunnen gaan bloggen en bij houden wat iemand speelt. Hoe nu de tips geplaatst worden, maakt de site alleen maar onbetrouwbaar.
Hier ben ik het niet mee eens. Dan moet je maar eerst goed kijken wie er betrouwbare tipgevers zijn.Ik vind 10 tips veel te weinig en heb dit ook al een keer eerder aangegeven. Ikzelf zou stoppen met de freebet van 50 euro! Je krijgt tips die dubbel zijn en totaal onrealistisch zijn!! Het zelfs geen toelichting geven op de tip vind ik al slecht (al zijn vaak de min. 100 woorden wel een beetje veel) Men zou eerder kunnen gaan bloggen en bij houden wat iemand speelt. Hoe nu de tips geplaatst worden, maakt de site alleen maar onbetrouwbaar.
Ja ok. Snap wel dat het soms verwarrend of zelfs onrealistisch is als ik sommige tips zie. Ikzelf sta ook redelijk hoog in het klassement. De tips die ik hier zet speel ik ook, want wat zou het nut zijn als ik hier tips zou plaatsen en ze niet zou spelen.
Denk dus niet dat je zomaar kan zeggen dat de site door deze tips onbetrouwbaar wordt, denk alleen dat het verschil tussen betrouwbaarheid van tipgevers wel erg groot kan zijn.
Denk dus niet dat je zomaar kan zeggen dat de site door deze tips onbetrouwbaar wordt, denk alleen dat het verschil tussen betrouwbaarheid van tipgevers wel erg groot kan zijn.
niet iedereen is zoals u he arjen90!!veel tips zijn er voor die 50e he!!
maar je hebt een punt dat de tipgevers niet altijd betrouwbaar zijn en daar grote verschillen in zijn!!
maar je hebt een punt dat de tipgevers niet altijd betrouwbaar zijn en daar grote verschillen in zijn!!
Ik heb een half jaar geleden geregeld tips geplaatst. Er werden zelden tips geplaatst, behalve elke week door Vonloite (een van de weinig betrouwbare tippers met een mooie roi na veel bets).
Nu deed ik beging van de maand mee om kans te maken op die 50 euro. Ik begon serieus, maar verloor een aantal bets achter elkaar dus ging hoog inzetten in de hoop toch nog een mooie roi te behalen... en ik ben helaas niet de enigste die dat heeeft gedaan (n)
Nu deed ik beging van de maand mee om kans te maken op die 50 euro. Ik begon serieus, maar verloor een aantal bets achter elkaar dus ging hoog inzetten in de hoop toch nog een mooie roi te behalen... en ik ben helaas niet de enigste die dat heeeft gedaan (n)
he niemand verwijt u iets he michael!!is alleen een feit dat een wedstrijd koppelen aan iets ernstig meestal niet goed werkt!!jij mag risico nemen om uw roi omhoog te krijgen!!
klopt denk ik dat vanloite een van de enige is die serieus is!!
klopt denk ik dat vanloite een van de enige is die serieus is!!