Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipgever van de maand

Aangezien dit topic er nog niet is ( of is ie er wel? )
hierbij btw wie hebben de freebets gewonnen?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagsuprer in 7-04-2011 12:18 Acties en spellen
in 7-04-2011 12:18 Acties en spellen
195 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Uiteindelijk zal ook de ROI over langere periode berekend worden dus kwaliteit zal altijd boven komen drijven met welke intentie mensen hier ook zitten !
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Ik weet niet of dat dit de bedoeling is????

Maar Verloo heeft iig een surebet gevonden... GEFELICITEERD :d

Bericht gewijzigd door wedden op vr 25 jun. 2021, 10:05
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
[URL=https://www.voetbalwedden.net/295064eb0f3a1c85f96519db890052564626e358?url=http://img811.imageshack.us/img811/3158/verloo.jpg">[/URL]

onzemichael:

Zal het eens vragen.

Bericht gewijzigd door wedden op ma 23 aug. 2021, 06:55
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Sure bet is het toch niet, want als real wint pakt hij 17,00 - die andere 20 dus zoiezo geen winst right?
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
suprer:
Sure bet is het toch niet, want als real wint pakt hij 17,00 - die andere 20 dus zoiezo geen winst right?

Als hij bij deze 3 aanbieders zou spelen en hij zet het volgende in dan maakt ie zo ie zo 7 euro winst per 100 ingezette euro's:
Valencia 1: 27,03
X: 28,99
Real: 37,04
Totaal ingezet: 93,06 om 100 euro te verdienen :)
@ Suprer; je hebt idd gelijk dat hij verlies leidt bij winst voor Real , maar hij pakt wel 4,50 winst of 7 euro winst als het 1X wordt.
En verder vind ik het onrealistisch om 1,X of 2 tegelijk te tippen!
0 Vind ik leuk's
jaa , maargoed ik denk dat dit wel mag? bij andere tipsites waar je kan tippen is dit overigens ook mogelijk, maar niet echt mijn manier van spelen(en zo te lezen ook niet van jou haha)
je kan het zien als kruimeldief spelen (H)
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
onzemichael:
Maar Verloo heeft iig een SUREBET gevonden... GEFELICITEERD :d
[URL=http://img811.imageshack.us/i/verloo.jpg/][/URL]

Was een foutje xD Vulde eerst de verkeerde in. Toen dacht ik: laat ik maar gewoon alledrie de uitslagen tippen met de hoogste quoteringen, kunnen gasten zelf bepalen welke ze nemen :p
Plus: als mensen een beetje slim zijn maken ze daar een mooie +7% surebet van ;)
0 Vind ik leuk's
Ik ben trouwens van mening dat het minimum aantal tips omhoog moet voor de prijs "Tipgever van de Maand". Als je wilt kun je met 10 bets al de prijs pakken, terwijl mensen die 50 tips plaatsen die ROI percentages nooit kunnen halen. De prijs Tipgever van de Maand is toch wel iets voor exceptionele ROI over een redelijk aantal tips. Dan vind ik 10 in een maand wel erg karig.
Wellicht iets om over na te denken voor volgende maand?
0 Vind ik leuk's
Ben ik het ook wel een beetje mee eens. Vooral omdat ik denk dat als je 10 tips hebt met bijvoorbeeld een percentage van 150% je om dit om hoog te krijgen dus je dus tips moet winnen met noteringen van 1,50. Als je na 10 tips een hoog percentage hebt kun je beter stoppen.
Misschien heb je nog wel tips die winstgevend zijn, maar niet zo winstgevend dat je ROI ervan nog omhoog gaat, waardoor je tips waarvan je denkt dat die winstgevend zullen zijn niet meer zal plaatsen.
0 Vind ik leuk's
arjen90:
Ben ik het ook wel een beetje mee eens. Vooral omdat ik denk dat als je 10 tips hebt met bijvoorbeeld een percentage van 150% je om dit om hoog te krijgen dus je dus tips moet winnen met noteringen van 1,50. Als je na 10 tips een hoog percentage hebt kun je beter stoppen.
Misschien heb je nog wel tips die winstgevend zijn, maar niet zo winstgevend dat je ROI ervan nog omhoog gaat, waardoor je tips waarvan je denkt dat die winstgevend zullen zijn niet meer zal plaatsen.

PRECIES! Je moedigt nu eigenlijk aan te stoppen zodra men een hoog ROI heeft na 10 tips. Je wilt mensen dus helpen met een goede tip... maar als je verliest... verlies je misschien wel de kans op die 50 euro freebet.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.