Tipgever van de maand
Aangezien dit topic er nog niet is ( of is ie er wel? )
hierbij btw wie hebben de freebets gewonnen?
hierbij btw wie hebben de freebets gewonnen?
in 7-04-2011 12:18 Acties en spellen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Mijn tippie gisteren van PSG/Nancy eerste helft over 1.5 is foutverwerkt op de site (was 2-1 HT). Of dit aangepast kan worden...?
Groeten
Groeten
-
nottripping:
Mijn tippie gisteren van PSG/Nancy eerste helft over 1.5 is foutverwerkt op de site (was 2-1 HT). Of dit aangepast kan worden...?
Groeten
Groeten
Gedaan! Excuus voor het ongemak.
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
THNX loite!
Winnen is voor Winnaars
ik was even niet zo scherp vandaag.. heb 2 tips staan voor FC Gratkorn - SC Austria Lustenau.. beide zijn verkeerd. Zou iemand van vw crew de Under 2.5 en de '1' voor deze wedstrijd kunnen annuleren/verwijderen?
bijvoorbaad dank :)
bijvoorbaad dank :)
Gedaan! fijn weekend
crew
crew
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
hehe volledig de mist in met NL vandaag
-
Hoi vw-crew,
Is het al bekend wanneer de freebet voor tipgever van de maand uitgegeven gaat worden?
Is het al bekend wanneer de freebet voor tipgever van de maand uitgegeven gaat worden?
dianat:
Hoi vw-crew,
Hoi vw-crew,
Heel erg snel! Gefeliciteerd alvast. We geven je naam door en dan kan je snel gebruiken van de 50 euro.
vonloite:
dianat:
Hoi vw-crew, Is het al bekend wanneer de freebet voor tipgever van de maand uitgegeven gaat worden?
Heel erg snel! Gefeliciteerd alvast. We geven je naam door en dan kan je snel gebruiken van de 50 euro. Hoi vw-crew, Is het al bekend wanneer de freebet voor tipgever van de maand uitgegeven gaat worden?
oke bedankt vw-crew.
Gefeliciteerd dianat. (h)
Ik wil ook even wat kudos geven aan Vonloite de goed preseteerd met 80 tips per maand. :)
Ik wil ook even wat kudos geven aan Vonloite de goed preseteerd met 80 tips per maand. :)