Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipgever van de maand

Aangezien dit topic er nog niet is ( of is ie er wel? )
hierbij btw wie hebben de freebets gewonnen?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagsuprer in 7-04-2011 12:18 Acties en spellen
in 7-04-2011 12:18 Acties en spellen
195 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Mijn tippie gisteren van PSG/Nancy eerste helft over 1.5 is foutverwerkt op de site (was 2-1 HT). Of dit aangepast kan worden...?
Groeten
0 Vind ik leuk's
-
nottripping:
Mijn tippie gisteren van PSG/Nancy eerste helft over 1.5 is foutverwerkt op de site (was 2-1 HT). Of dit aangepast kan worden...?
Groeten

Gedaan! Excuus voor het ongemak.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
THNX loite!
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
ik was even niet zo scherp vandaag.. heb 2 tips staan voor FC Gratkorn - SC Austria Lustenau.. beide zijn verkeerd. Zou iemand van vw crew de Under 2.5 en de '1' voor deze wedstrijd kunnen annuleren/verwijderen?
bijvoorbaad dank :)
0 Vind ik leuk's
Gedaan! fijn weekend
crew
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
hehe volledig de mist in met NL vandaag
0 Vind ik leuk's
-
Hoi vw-crew,
Is het al bekend wanneer de freebet voor tipgever van de maand uitgegeven gaat worden?
0 Vind ik leuk's
dianat:
Hoi vw-crew,
Is het al bekend wanneer de freebet voor tipgever van de maand uitgegeven gaat worden?

Heel erg snel! Gefeliciteerd alvast. We geven je naam door en dan kan je snel gebruiken van de 50 euro.
0 Vind ik leuk's
vonloite:
dianat:
Hoi vw-crew, Is het al bekend wanneer de freebet voor tipgever van de maand uitgegeven gaat worden?
Heel erg snel! Gefeliciteerd alvast. We geven je naam door en dan kan je snel gebruiken van de 50 euro.

oke bedankt vw-crew.
0 Vind ik leuk's
Gefeliciteerd dianat. (h)
Ik wil ook even wat kudos geven aan Vonloite de goed preseteerd met 80 tips per maand. :)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.