Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipgever van de maand

Aangezien dit topic er nog niet is ( of is ie er wel? )
hierbij btw wie hebben de freebets gewonnen?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagsuprer in 7-04-2011 12:18 Acties en spellen
in 7-04-2011 12:18 Acties en spellen
195 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Geen enkel probleem! Ik zal het straks opnieuw proberen.
0 Vind ik leuk's
angelox3:
Geen enkel probleem! Ik zal het straks opnieuw proberen.

We gaan er vanuit dat alles op dinsdag/woensdag weer werkt. We hopen dat er dan een paar updates zijn doorgevoerd. Tot dan toe kan je je tips plaatsen in het forum van de desbetreffende competitie.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Oke bedankt! :) Ik hou het in de gaten!
0 Vind ik leuk's
Hallo,
ff een vraag, ik sta nu 4e met de tipgever van de maand ( alleen nog geen 10 tips geplaats), maar kan je nu ook tips plaatsen met bijvoorbeeld een handicap, of over 2,5 of dubbele kans. Want steeds als ik dit probeer staat er dat deze tip niet meetelt voor de 1x2 competitie. Terwijl ik deze wel vaak als tips zie voorbij komen.
Dus tellen deze tips nou ook mee voor de 50 euro freebt die je kunt winnen?
Gr
Roger ;-)
0 Vind ik leuk's
nee die tellen niet mee voor die competitie(50 euro)... enkel 1 x en 2 doen mee.
0 Vind ik leuk's
-
Is het al bekend wanneer de prijs uitgereikt wordt? :p
Ik zou misschien wel een nieuwe regel in willen voeren, namelijk dat je eind van de maand gemiddeld meer dan 8 stakes hebt ingezet! Dus bij 10 bets had je minimaal 80 stakes in moeten zetten. Nu had ik geluk dat ik het begin een mooie quote goed had (vorige maanden lukte dit helaas niet) en daarna zet je 9x 1/10 in en je hebt een 'onmogelijke' roi aan het eind van de maand.
Edit: ik zie nu dat je minimaal 35 tips had moeten inzetten. Ook een goed idee uiteraard! Maar wie heeft er dan gewonnen voor Juni?
0 Vind ik leuk's
Is het al bekend wanneer de prijs uitgereikt wordt? :p
Ik zou misschien wel een nieuwe regel in willen voeren, namelijk dat je eind van de maand gemiddeld meer dan 8 stakes hebt ingezet! Dus bij 10 bets had je minimaal 80 stakes in moeten zetten. Nu had ik geluk dat ik het begin een mooie quote goed had (vorige maanden lukte dit helaas niet) en daarna zet je 9x 1/10 in en je hebt een 'onmogelijke' roi aan het eind van de maand.
Edit: ik zie nu dat je minimaal 35 tips had moeten inzetten. Ook een goed idee uiteraard! Maar wie heeft er dan gewonnen voor Juni?
0 Vind ik leuk's
Dat kun je dan nu toch gewoon zien Onzemichael? Vonloite heeft een ROI van 119,70% en Tbay83 heeft met 119,30 net iets minder.
0 Vind ik leuk's
Die beslissing is uiteraard aan het beheer maar die 35-tips regels is pas lopende juni ingevoerd volgens mij dus juni 11 zal nog worden getoetst via het beginsel van minimaal 10-tips. Onzemichael lijkt mij dan ook 'de tipgever' van juni. Netjes hoor (y)
Beheer als er tijd over is, verwerk even die vijf laatste tippies van mij (allen goed) ben benieuwd naar mijn eindroi deze maand.
Bedankt weer. Keep up the good work.
Cheers (y)
0 Vind ik leuk's
-
arjen90:
Dat kun je dan nu toch gewoon zien Onzemichael? Vonloite heeft een ROI van 119,70% en Tbay83 heeft met 119,30 net iets minder.

lol, reageer niet zo gefrustreerd man.
Mijn laatste voorspelling heb ik op 26 juni gedaan en toen was 10 tips genoeg en heb ik ook gewoon in het groen gestaan! Dat dit nu opeens veranderd is, zal wel te maken hebben met de maand juli.
Ik zag wel dat mijn laatste 2 wedstrijden niet correct waren doorgegeven:
26.06.2011 Valur Reykjavik - Vikingur Reykjavik 1 1/10 €1.75 -1.00
26.06.2011 Amkar Perm - CSKA Moscow 2 1/10 €1.55 -1.00
Beide wedstrijden hadden wel de juiste voorspelling
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.