Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen
05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
tom800:
Deze wedstrijd werd respectievelijk op 16 maart gespeeld, maar werd toen uitgesteld naar 19 maart. Aangezien dat later is dan de opgegeven deadline van 36 uur, zou deze tip ook nog op +0.00 moeten komen. Alvast bedankt!
Deze wedstrijd werd respectievelijk op 16 maart gespeeld, maar werd toen uitgesteld naar 19 maart. Aangezien dat later is dan de opgegeven deadline van 36 uur, zou deze tip ook nog op +0.00 moeten komen. Alvast bedankt!
Je hebt gelijk gehad, we hebben de match op 'verplaatst/geannuleerd' gezet.
Hakuna Matatttta.
Aangezien ik Vonloite niet te pakken krijg via pm probeer ik het hier nog een keertje. In de maand van februari/maart ben ik als derde geëindigd in de tipcompetitie maar ik heb niets ontvangen op mijn unibet account. Het is nu inmiddels een maand geleden dus vroeg ik mij af hoe lang dat nog zal duren.
Juan
Juan
09.04.2013 Arsenal S. - Estudiantes 1 DnB 1/10 €1.65 +0.00
Deze wedstrijd is geeindigd op 1-0?? En er staat +0.00?
Bij meerdere zie ik dat ze +0.00 hebben.., zelf bij mensen die hem x hadden, staat er +0.00
denk ik meld het even! (y)
Deze wedstrijd is geeindigd op 1-0?? En er staat +0.00?
Bij meerdere zie ik dat ze +0.00 hebben.., zelf bij mensen die hem x hadden, staat er +0.00
denk ik meld het even! (y)
Wat is er met de tipcompetitie gebeurd? Mijn laatste 10 tips zijn allemaal +0,00 zonder dat er winst of verlies wordt gerekend.
Ik denk dat er in de tipcompetitie een foutje geslopen is en dit bij vele deelnemers van dit spel.
Bij mij ook al mijn laatste tips allemaal in 0.0 geëindigd. Terwijl het zulke mooie tips waren :(
Dag allen,
We hebben geconstateerd dat de data niet goed in onze database terecht is gekomen, sinds afgelopen dinsdag. We halen nu alle data opnieuw op en verwerken dan alle tips opnieuw. Kortom: komt allemaal goed! Promise :-)
Mario
We hebben geconstateerd dat de data niet goed in onze database terecht is gekomen, sinds afgelopen dinsdag. We halen nu alle data opnieuw op en verwerken dan alle tips opnieuw. Kortom: komt allemaal goed! Promise :-)
Mario
Hakuna Matatttta.