Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen

05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthisizgame in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
2747 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
mojos:
Er zitten ook gewoon nog steeds tips in het systeem die niet goed gerekend zijn terwijl ze dat wel zijn. Recreativo - Elche van afgelopen weekend is er daar een van...

Is in ieder geval opgelost.
jova:
Ben ik ook hoor, ik zei het alleen al omdat ik vond dat ik precies genegeerd werd. Ook al is er 1 van mijn berichten verwijderd blijkbaar. Vandaar..

Dat is zeker geen willekeur, we behandelen hier iedereen met respect!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Er is een probleem met de ROI en niet alleen die van mij als ik het zo zie. Alleen de bets van Januari dit jaar tellen mee.
0 Vind ik leuk's
thisizloso:
Er is een probleem met de ROI en niet alleen die van mij als ik het zo zie. Alleen de bets van Januari dit jaar tellen mee.

Niet zoveel aan de hand, toen je keek waren we net een update aan het draaien :-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
jova:
Hier heb ik dus al 2x naar gevraagd zonder antwoord te krijgen.

Rustig rustig rustig... kalm kalm kalm. Zoals je weet doen we er alles aan om altijd en iedereen van een netjes antwoord te voorzien. Dat er iets tussendoor schiet doen we niet expres. Nu even ontopic...
Het is een goed punt wat jullie aandragen, we gaan hier dan ook even heel serieus naar kijken. Het is echter geen 'kleine wijziging' die we 'even snel' (met een uurtje) kunnen doorvoeren. Hier moeten we dus even goed voor gaan zitten wat precies moet worden aangepast. Dat we het door gaan voeren lijkt me logisch, echter waarschijnlijk pas eind deze week. We kunnen alle bets sinds de invoering van de Asian Handicap met terugwerkende kracht opnieuw laten berekenen.
I'll keep you posted!

Hoe gaat het hiermee?
0 Vind ik leuk's
We hebben zojuist de volgende wijzigingen aan de tipscompetitie (met terugwerkende kracht tot oktober 2012 toen de Asian Handicaps zijn ingevoerd) doorgevoerd met betrekking op Asian Handicaps en de halfwin/halflose uitkomsten. De LSP werd niet op een juiste manier verwerkt in de maandklassementen. Op basis van de bevindingen van @thuispronk en @jova zijn we tot de volgende wijzigingen gekomen voor de LSP berekening.
Indien een Asian Handicap uitkomst halfwin is:
- Inzet hele stake (1)
- Uitbetaald: halve odd (odd/2) + halve inzet (0.5.)
Indien een Asian Handicap uitkomst halflose is:
- Inzet: hele stake (1)
- Uitbetaald: halve stake (0.5)
thijspronk:
Mijn vraag is dan wat jullie met een asian handicap van -0.75 doen als het 1-0 winst is.

- Indien het verschil in doelpunten >= 2 is dan is de weddenschap: 'win' (stake x odd)-stake
- Indien het verschil in doelpunten 1 is dan is de weddenschap 'halfwin' dus: halve odd ((odd-1)/2) + halve stake (0.5.)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Goedemiddag, ik had een fout bij mijn tips ik wou 2/10 spelen met asian hc op Lahti -1. Omdat ik bijna nooit met asian speel heb ik goed gecheckt hoe ik het heb ingevuld. Alleen nu staat er: [2] 0 ??
Schrijven jullie hem zo bij mijn tips of..?
Alvast bedankt
nog geen andwoord?!?
0 Vind ik leuk's
25.03.2013 Petrotrest - Spartak Nalchik over 2.5 2/10 €2.50

25.03.2013 Petrotrest - Spartak Nalchik over 3.5 3/10 €1.85

25.03.2013 Petrotrest - Spartak Nalchik under 3.5 5/10 €1.75

Ik snap niet waarom hier 3 dezelfde wedstrijden staan opeens?
Ik had de over 3.5 gespeeld op Jablonec U21 - Liberec U21
De Under 3.5 was voor Mlada Boleslav U21 - Brno U21
0 Vind ik leuk's
zozoet:
25.03.2013 Petrotrest - Spartak Nalchik over 2.5 2/10 €2.50

25.03.2013 Petrotrest - Spartak Nalchik over 3.5 3/10 €1.85

25.03.2013 Petrotrest - Spartak Nalchik under 3.5 5/10 €1.75

Ik snap niet waarom hier 3 dezelfde wedstrijden staan opeens?
Ik had de over 3.5 gespeeld op Jablonec U21 - Liberec U21
De Under 3.5 was voor Mlada Boleslav U21 - Brno U21

Nu ziet het er zo uit
26.03.2013 South Korea - Qatar [1] -1.5 2/10 €1.82
2
25.03.2013 South Korea - Qatar over 3.5 3/10 €1.85 --> Jablonec U21 - Liberec U21
1
25.03.2013 South Korea - Qatar under 3.5 5/10 €1.75 --> Mlada Boleslave U21 - Brno U21
1
0 Vind ik leuk's
zozoet:
Nu ziet het er zo uit

Check je pm even :-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Bedankt vw-crew om de uitgestelde wedstrijden op te lossen. Echter heb ik nog wel een opmerking over volgende wedstrijd :
16.03.2013 Albion R. - East Fife over 2.5 1/10 €1.50 -1.00
Deze wedstrijd werd respectievelijk op 16 maart gespeeld, maar werd toen uitgesteld naar 19 maart. Aangezien dat later is dan de opgegeven deadline van 36 uur, zou deze tip ook nog op +0.00 moeten komen. Alvast bedankt!
http://www.flashscore.com/match/W2kz06Rb/#match-summary
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.