Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen

05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthisizgame in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
2747 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
kampers:
kloppen bij jullie de stats? LSP enz.. ?

Ik heb nu alleen even mn ROI van maart uitgerekend en die is fout, ik denk dat er wel meer fout is gegaan aangezien mijn ROI van februari positief was en uit het niets negatief.
0 Vind ik leuk's
markhave:
Bij mij is iets fout ik had psv - vvv 1, op stake 10/10 en er staat dat ik 10 verlies heb gemaakt

wout23:
hey, bij mij zijn er nog steeds een aantal tips van 2 maart niet goed verwerkt. het gaat om de volgende tips:
jose127:
bij mij staan meerder tips fout vermeld

ginryuu:
Deze staan bij mij nog steeds fout

spartaan10:
Bij mij staan deze weddenschappen nog fout/quote]
wimb007:
Heb zonet de beste tipper van de maand gevolgd, 123wags, maar zie veel fouten in zijn tips. Bijna al zijn gelijke spelen zijn fout maar staan wel juist aangerekend, kan dit ook aangepast worden?

onzemichael:
Deze staan bij mij niet goed :)

Alle wedstrijden zijn goed gezet, alle data is ingeladen en alle wedstrijden zijn opnieuw verwerkt. :-)
kampers:
kloppen bij jullie de stats? LSP enz.. ?

markhave:
Ik heb nu alleen even mn ROI van maart uitgerekend en die is fout, ik denk dat er wel meer fout is gegaan aangezien mijn ROI van februari positief was en uit het niets negatief.

Bij niemand klopt de LSP & ROI voor deze maand momenteel. De updates worden 2x per dag uitgevoerd, het kan zijn dat het nog niet verwerkt is. Alle uitslagen in ieder geval wel.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ik ben pas begonnen op 25 februari met dit spel maar toch zijn er 2 wedstrijden van 8 februari en 20 januari die erbij staan, dat klopt ook niet
0 Vind ik leuk's
markhave:
Ik ben pas begonnen op 25 februari met dit spel maar toch zijn er 2 wedstrijden van 8 februari en 20 januari die erbij staan, dat klopt ook niet

We hebben even gekeken maar waarschijnlijk heb je toch echt zelf (of iemand anders onder jouw account... broertje) deze tips geplaatst.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
markhave:

We hebben even gekeken maar waarschijnlijk heb je toch echt zelf (of iemand anders onder jouw account... broertje) deze tips geplaatst.

Ik denk dat de datum verkeerd is;)
brugge vs brugge 0-3 is de afgelopen 1 a 2 weken gespeeld
cambuur - veendam 1-3 was gisteren
Ook vulde ik pas die 25 februari voor het eerst mijn unibet gebruikers naam in, dus heb pas vanaf toen gespeeld
0 Vind ik leuk's
markhave:
Ook vulde ik pas die 25 februari voor het eerst mijn unibet gebruikers naam in, dus heb pas vanaf toen gespeeld

Opgelost.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Toen ik daarnet mijn account opende, stond ik verbazend genoeg eerste in het voorlopige maandklassement. Gelieve sommige goedgekeurde resultaten aan te passen hetgeen een onontkoombaar ferme duik zal betekenen in het klassement. Het laatste wat ik wil, is mijn volgers op het verkeerde been plaatsen. Fair-play draag ik immers hoog in het vaandel!. Dank bij voorbaat en sportieve groeten, 123wags.
0 Vind ik leuk's
Geef je over aan de realiteit, zonder gehechtheid aan een resultaat.
123wags:
Toen ik daarnet mijn account opende, stond ik verbazend genoeg eerste in het voorlopige maandklassement. Gelieve sommige goedgekeurde resultaten aan te passen hetgeen een onontkoombaar ferme duik zal betekenen in het klassement. Het laatste wat ik wil, is mijn volgers op het verkeerde been plaatsen. Fair-play draag ik immers hoog in het vaandel!. Dank bij voorbaat en sportieve groeten, 123wags.

Sportief van je, waarschijnlijk waren jouw tips nog niet verwerkt met de nieuwe data. Ik zie geen wedstrijden meer die niet kloppen, ons systeem is dus ook bij jou langs geweest. Mooi!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Hier nog iets:
08.02.2013 Cambuur - Veendam 1 5/10 €1.65
-5.00
08.02.2013 Cambuur - Veendam 1 3/10 €1.65
-3.00
08.02.2013 Cambuur - Veendam 1 10/10 €1.66
-10.00
08.02.2013 Cambuur - Veendam 1 10/10 €1.66
-10.00
15.02.2013 Den Bosch - Volendam over 2.5 10/10 €1.48
-10.00
De wedstrijden waren op 4 maart 2013 gespeeld, maar zijn nog geteld voor de maand februari. Weet niet of het een inhaalronde was in de Jupiler League en ze daarom zijn zo zijn verrekend? En natuurlijk heb ik deze tip niet 4 keer gespeeld, want dat kan normaal ook niet. Kan hier ook wat aan gedaan worden?
0 Vind ik leuk's
Denk dat hetzelfde gebeurde bij juandissimo. Eergisteren was ik nog derde in het tipspel van februari en had juandissimo een LSP van 29, tegenover mijn 32. Plots zie ik dat hij in het klassement 2de staat en zo mij en fredje77 heeft gepasseerd.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.