Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen
05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
m3rc3d3s:
Hier ook alles Blauw .... Ik haat blauw ( Politie, Belastingdienst ) ik hoor een hoop groen te hebben en een paar rood
hoop dat het in orde gemaakt word
Hier ook alles Blauw .... Ik haat blauw ( Politie, Belastingdienst ) ik hoor een hoop groen te hebben en een paar rood
010ramon:
haha bij mij ook alles blauw
m3rc3d3s:
haha bij mij ook alles blauw
arie07:
Bij mij net zo. Geen groen en rood te zien terwijl dit wel zo hoort te zijn.
Komt volgens mij allemaal goed :)! Even geduld hebben!
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Hoe komt het dat mijn bericht plots weg is?
Ik had gevraagd hoe het komt dat mijn LSP -1 was terwijl ik een tip half gewonnen had (push/win).
Het ging dus om deze tip:
01.03.2013 Deportivo Lara - Real Esppor [2] +1.25 1/10 €1.52 +0.26
http://i45.tinypic.com/2qtzb00.jpg">
Ik had gevraagd hoe het komt dat mijn LSP -1 was terwijl ik een tip half gewonnen had (push/win).
Het ging dus om deze tip:
01.03.2013 Deportivo Lara - Real Esppor [2] +1.25 1/10 €1.52 +0.26
http://i45.tinypic.com/2qtzb00.jpg">
Ik had bij PSV-VVV (VVV+2.5) en die is gerekend als Void, terwijl het een Win is.
En Real Sociedad-Real Betis (Sociedad -0,25) is als Loss gerekend, terwijl het een Void moet zijn (3-3 eindstand). -0,25 is DNB.
Zit daar iemand die de Asian Handicap niet snapt?
Zit daar iemand die de Asian Handicap niet snapt?
m3rc3d3s:
kampers:
Waarom zijn al mijn matchen gevoid van (02.03.2013) ???
Waarom zijn al mijn matchen gevoid van (02.03.2013) ???
arie07:
We zijn momenteel alle data van het afgelopen weekend opnieuw aan het inladen, dit kan even duren. Morgenochtend (of vanavond) zal alles weer goed staan. Check!
Hakuna Matatttta.
Ik had Ajax getipt tegen Twente en ze hebben ook gewonnen maar de weddenschap staat als fout (dus rood, niet blauw ofzo).
Ik weet niet of dit ook wat te maken heeft met het opnieuw inladen dus ik meld het maar even.
Ik weet niet of dit ook wat te maken heeft met het opnieuw inladen dus ik meld het maar even.
vw-crew:
We zijn momenteel alle data van het afgelopen weekend opnieuw aan het inladen, dit kan even duren. Morgenochtend (of vanavond) zal alles weer goed staan. Check!
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Bij mij zijn een hoop matches nog niet goed verwerkt.. (n)
Alvast bedankt voor de hulp/moeite! (y)
Alvast bedankt voor de hulp/moeite! (y)
Heb net een paar wedstrijden gezegd waaronder den boch- volendam over 3,5 en deze staat niet in mijn lijst.
Vorige keer had ik dit ook al een keer.
Vorige keer had ik dit ook al een keer.
010ramon:
bij mij staan meerdere wedstrijden fout gerekend
bij mij staan meerdere wedstrijden fout gerekend
Wacht nog even op een bevestiging van vw crew als alles goed moet staan ;)
Kom daarna met de foute tips