Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen
05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
markhave:
Zou iemand hier even naar kunnen kijken
markhave:
Ik heb al een berichtje gestuurd maar ik zet hier ook nog maar een x neer voor de zekerheid.
Ik had bij mijn tips;
San Martin San Juan - Newells Old Boys op 26.02.2013
BTS: Ja.
Ik heb op soccerway.com en liveuitslagen.nl gecheckt, en de uitslag was 1-1.
Alleen is dit fout gerekend, zouden jullie hier even naar kunnen kijken?
Ik heb al een berichtje gestuurd maar ik zet hier ook nog maar een x neer voor de zekerheid.
Ik had bij mijn tips;
Doorgestuurd! Komen we op terug...
groeten
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
vonloite:
groeten
markhave:
markhave:
Ik had bij mijn tips;
Ik had bij mijn tips;
groeten
Senk joe
Is er weer iets veranderd aan het systeem?
Ik zie dat ik ineens een LSP van 22+ heb vorige maand, terwijl die tot en met daarnet -3 was.
Ook van deze maand is de LSP naar omhoog gegaan.
Ik speel wel af en toe DnB's en AH (0), heeft dat er mee te maken?
ROI is ook een paar % gedaald.
Ik zie dat ik ineens een LSP van 22+ heb vorige maand, terwijl die tot en met daarnet -3 was.
Ook van deze maand is de LSP naar omhoog gegaan.
Ik speel wel af en toe DnB's en AH (0), heeft dat er mee te maken?
ROI is ook een paar % gedaald.
jova:
Is er weer iets veranderd aan het systeem? Ik zie dat ik ineens een LSP van 22+ heb vorige maand, terwijl die tot en met daarnet -3 was. Ook van deze maand is de LSP naar omhoog gegaan. Ik speel wel af en toe DnB's en AH (0), heeft dat er mee te maken? ROI is ook een paar % gedaald.
Is er weer iets veranderd aan het systeem? Ik zie dat ik ineens een LSP van 22+ heb vorige maand, terwijl die tot en met daarnet -3 was. Ook van deze maand is de LSP naar omhoog gegaan. Ik speel wel af en toe DnB's en AH (0), heeft dat er mee te maken? ROI is ook een paar % gedaald.
Ja, we kregen een zeer knap bericht van 'lieven' over de LSP berekening. De AH weddenschappen waarbij er een 'stake refund' was werd niet meegenomen in de LSP berekening.
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
Ja, we kregen een zeer knap bericht van 'lieven' over de LSP berekening. De AH weddenschappen waarbij er een 'stake refund' was werd niet meegenomen in de LSP berekening.
jova:
Klopt het dan nu wel of niet ? Wel zuur dat kaavas plots 10 LSP meer heeft als mij nu in het maandklassement, die haal ik niet meer bij denk ik ;-)
Bij mij staat Sedan-Dijon er iets van 10x in en Sedan-Auxerre 3x ?
Dit waren wedstrijden waarbij de X het niet deed, en waarbij ik dus een aantal keer het geprobeerd of hij 'm later wel zou pakken.
Nu na die wijzigingen staan ze er dus opeens beide meerdere malen in. Kan hier naar gekeken worden?
Dit waren wedstrijden waarbij de X het niet deed, en waarbij ik dus een aantal keer het geprobeerd of hij 'm later wel zou pakken.
Nu na die wijzigingen staan ze er dus opeens beide meerdere malen in. Kan hier naar gekeken worden?
svenchenko:
Bij mij staat Sedan-Dijon er iets van 10x in en Sedan-Auxerre 3x ?Dit waren wedstrijden waarbij de X het niet deed, en waarbij ik dus een aantal keer het geprobeerd of hij 'm later wel zou pakken. Nu na die wijzigingen staan ze er dus opeens beide meerdere malen in. Kan hier naar gekeken worden?
Bij mij staat Sedan-Dijon er iets van 10x in en Sedan-Auxerre 3x ?Dit waren wedstrijden waarbij de X het niet deed, en waarbij ik dus een aantal keer het geprobeerd of hij 'm later wel zou pakken. Nu na die wijzigingen staan ze er dus opeens beide meerdere malen in. Kan hier naar gekeken worden?
Geregeld! Tevens hebben we op de planning om te kijken hoe dit heeft kunnen gebeuren.
Hakuna Matatttta.
Waarom zijn al mijn matchen gevoid van (02.03.2013) ???
Twitter: @kampers1986
Hier ook alles Blauw .... Ik haat blauw ( Politie, Belastingdienst ) ik hoor een hoop groen te hebben en een paar rood
hoop dat het in orde gemaakt word
hoop dat het in orde gemaakt word
FooK ThE BooK !!!
Bij mij net zo. Geen groen en rood te zien terwijl dit wel zo hoort te zijn.