Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen
05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
was bij mij mij ook traag..
Mijn specialiteit is de first to score bet!
Als ik bij sommige 'Both to Score' wil doen dan komt er te staan dat er geen odds beschikbaar zijn, hoe kan dat?
Sedan-Dijon X doet het niet??
Ik plaats de tip, dan staat er dat hij geplaatst is, maar als ik dan bij m'n tips kijk staat hij er niet bij. (al meerdere malen geprobeerd)
Ik plaats de tip, dan staat er dat hij geplaatst is, maar als ik dan bij m'n tips kijk staat hij er niet bij. (al meerdere malen geprobeerd)
da12:
Als ik bij sommige 'Both to Score' wil doen dan komt er te staan dat er geen odds beschikbaar zijn, hoe kan dat?
We krijgen de odds van onze data leverancier waarbij het inderdaad soms mogelijk is dat er voor een wedstrijd geen odds voor een bepaald type beschikbaar is. Helaas dus...
Hakuna Matatttta.
jova:
Die match is uitgesteld he.
Die match is uitgesteld he.
Thanks, had ik nog niet gezien. ;-)
Sedan-Dijon gaat nu opeens wel door?? Staat nu niet meer dat de match uitgesteld is.
Kan nog steeds geen X plaatsen, terwijl m'n andere bets op deze match wel geaccepteerd zijn?
Kan nog steeds geen X plaatsen, terwijl m'n andere bets op deze match wel geaccepteerd zijn?
kolio:
Ik kan geen tips meer plaatsen in de tipscompetitie.
Ik moet mijn Unibet gebruikersnaam opnieuw doorgeven, maar als ik dat doe krijg ik de melding dat mijn gebruikersnaam niet kan kloppen omdat unibet gebruikersnamen minimaal 6 tekens zouden moeten bevatten.
Mijn gebruikersnaam heeft maar 5 tekens en ik kan er gewoon mee inloggen op Unibet ook.
Kunnen jullie dit aanpassen s.v.p.?
Ik kan geen tips meer plaatsen in de tipscompetitie.
Ik moet mijn Unibet gebruikersnaam opnieuw doorgeven, maar als ik dat doe krijg ik de melding dat mijn gebruikersnaam niet kan kloppen omdat unibet gebruikersnamen minimaal 6 tekens zouden moeten bevatten.
Mijn gebruikersnaam heeft maar 5 tekens en ik kan er gewoon mee inloggen op Unibet ook.
Kunnen jullie dit aanpassen s.v.p.?
Kan iemand van de crew hier nog op reageren s.v.p.?
vw-crew:
Mochten ze door ons geautomatiseerd verwerkt kunnen worden, dan wel. De rest zullen we later verwijderen (bij iedereen die nog open tips heeft staan van halftime/fulltime).
Succes!
antoine:
Die nu nog open staan tellen hoop ik toch nog wel mee?
Die nu nog open staan tellen hoop ik toch nog wel mee?
Mochten ze door ons geautomatiseerd verwerkt kunnen worden, dan wel. De rest zullen we later verwijderen (bij iedereen die nog open tips heeft staan van halftime/fulltime).
Succes!
Je hebt nu bij de eindstand van de maand februari wel scheve verhoudingen mbt lsp. Kaavas en torremans staan zo hoog omdat ze op 3 feb. Een ht/ft van odd van 20 goed hebben getipt. Als je een beetje eerlijke strijd wilt dan zou je deze niet mee mogen tellen, omdat andere members de rest vd maand hier ook geen gebruik van hebben kunnen maken.
Mee eens Michael. Ik heb hier totaal geen voordeel aan door dit te zeggen, want ik maak geen kans op een prijs deze maand, maar dit zorgt inderdaad voor zeer scheve verhoudingen. Hetzelfde geldt voor het jaarklassement. Er zijn enkele tippers die in het begin van het jaar één of meerdere HT/FT weddenschappen goed hebben voorspeld, waardoor ze een zeer hoge ROI hebben en sindsdien rustiger zijn gaan spelen. Die ROI kunnen andere spelers nooit meer halen, aangezien de HT/FT weddenschappen (met zeer hoge quoteringen in vergelijking met andere weddenschapsoorten) niet meer beschikbaar zijn. Ik zou toch willen vragen om in de toekomst voorzichtiger te zijn met nieuwe mogelijkheden beschikbaar te maken in het tipgeversspel om problemen zoals deze te vermijden.