Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen
05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Ik heb ook nog een vraag m.b.t. het LSP.
Ik speelde de tip Sociedad-Betis (1, -0,25). Het werd 3-3, dus een half loss.
Dit betekent dan ipv -1 bij LSP -0,5 toch? Of wordt dat toch gewoon als -1 gerekend?
Ik speelde de tip Sociedad-Betis (1, -0,25). Het werd 3-3, dus een half loss.
Dit betekent dan ipv -1 bij LSP -0,5 toch? Of wordt dat toch gewoon als -1 gerekend?
losblancos:
Hier nog iets: De wedstrijden waren op 4 maart 2013 gespeeld, maar zijn nog geteld voor de maand februari. Weet niet of het een inhaalronde was in de Jupiler League en ze daarom zijn zo zijn verrekend? En natuurlijk heb ik deze tip niet 4 keer gespeeld, want dat kan normaal ook niet. Kan hier ook wat aan gedaan worden?
Hier nog iets: De wedstrijden waren op 4 maart 2013 gespeeld, maar zijn nog geteld voor de maand februari. Weet niet of het een inhaalronde was in de Jupiler League en ze daarom zijn zo zijn verrekend? En natuurlijk heb ik deze tip niet 4 keer gespeeld, want dat kan normaal ook niet. Kan hier ook wat aan gedaan worden?
We hebben deze wedstrijd alsnog op 'geannuleerd' geplaatst, deze tellen niet meer mee voor je klassementen.
dedavid36:
Ik heb ook nog een vraag m.b.t. het LSP. Ik speelde de tip Sociedad-Betis (1, -0,25). Het werd 3-3, dus een half loss.
Ik heb ook nog een vraag m.b.t. het LSP. Ik speelde de tip Sociedad-Betis (1, -0,25). Het werd 3-3, dus een half loss.
Dat word gewoon als -1 gerekend aangezien de weddenschap gewoon doorgaat. Bij een DnB zal de weddenschap, indien gelijkspel, geannuleerd worden. Sorry...
Hakuna Matatttta.
Geen wonder dat mn lsp altijd net positief is :p
Maare alle tips zijn correct verwerkt (y)
Maare alle tips zijn correct verwerkt (y)
dedavid36:
vw-crew:
Dat word gewoon als -1 gerekend aangezien de weddenschap gewoon doorgaat. Bij een DnB zal de weddenschap, indien gelijkspel, geannuleerd worden. Sorry...
Volgens mij hoort dit wel -0.5 te zijn op je LSP, immers je speelt -0.25 AH om he verlies te reduceren als het op een gelijk spel uitdraait. De helft van je stake wordt dan geretourneerd en de andere helft is een verlies. Anders zou -0.5 hetzelfde effect geven als -0.25, terwijl -0.5 risicovoller is.
Mijn vraag is dan wat jullie met een asian handicap van -0.75 doen als het 1-0 winst is. Krijg je dan de volle notering op je lsp bijgeschreven of krijg je dan wel de helft? Als het de helft is, is dit volgens mij marchanderen (inconsequentheid). Het is volgens mij dan de helft, dus bij een half verlies bij gelijkspel moet je ook een een half op je lsp eraf krijgen. Het is niet zo dat je gehele weddenschap gefaald heeft.
Retarded gambler
Hier heb ik dus al 2x naar gevraagd zonder antwoord te krijgen. Mijn eerste tip van de maand moet je maar eens bekijken. Heb de uitploeg op +1.25 gespeeld, match werd 3-2. Dit is dus normaal gezien een push/win, half gewonnen dus.
Ik kreeg dan wel +0.26 ROI maar mijn LSP stond toen gewoon -1. Terwijl die +0.5 moest zijn, toch?
Als ik nu ook geen uitleg meer krijg geef ik het op, niet dat ik moeilijk wil doen, maar ik wil gewoon verduidelijking.
Ik kreeg dan wel +0.26 ROI maar mijn LSP stond toen gewoon -1. Terwijl die +0.5 moest zijn, toch?
Als ik nu ook geen uitleg meer krijg geef ik het op, niet dat ik moeilijk wil doen, maar ik wil gewoon verduidelijking.
jova:
Hier heb ik dus al 2x naar gevraagd zonder antwoord te krijgen.
Hier heb ik dus al 2x naar gevraagd zonder antwoord te krijgen.
Rustig rustig rustig... kalm kalm kalm. Zoals je weet doen we er alles aan om altijd en iedereen van een netjes antwoord te voorzien. Dat er iets tussendoor schiet doen we niet expres. Nu even ontopic...
Het is een goed punt wat jullie aandragen, we gaan hier dan ook even heel serieus naar kijken. Het is echter geen 'kleine wijziging' die we 'even snel' (met een uurtje) kunnen doorvoeren. Hier moeten we dus even goed voor gaan zitten wat precies moet worden aangepast. Dat we het door gaan voeren lijkt me logisch, echter waarschijnlijk pas eind deze week. We kunnen alle bets sinds de invoering van de Asian Handicap met terugwerkende kracht opnieuw laten berekenen.
I'll keep you posted!
Hakuna Matatttta.
Goed bezig VW! Ik vond het ook al apart, want half loss is ook -0,5 LSP, anders kan je dat net zo goed niet spelen
Bij mijn maand februari heb ik een negatief ROI omdat ik 270 heb ingezet en 266,59 heb uitbetaald.
Alleen heb ik geen 270 ingezet maar 265.
Ook is volgens mij mn LPS een punt te laag, het is -4,96 terwijl het volgens mij -3,96 moet zijn
Er staat ook dat ik in februari 36 tips heb gespeeld.
Ik heb er 37 gespeeld waarvan 2 blauw = 35.
Alleen heb ik geen 270 ingezet maar 265.
Ook is volgens mij mn LPS een punt te laag, het is -4,96 terwijl het volgens mij -3,96 moet zijn
Er staat ook dat ik in februari 36 tips heb gespeeld.
Ik heb er 37 gespeeld waarvan 2 blauw = 35.
vw-crew:
Rustig rustig rustig...
Rustig rustig rustig...
Ben ik ook hoor, ik zei het alleen al omdat ik vond dat ik precies genegeerd werd.
Ook al is er 1 van mijn berichten verwijderd blijkbaar. Vandaar..
Er zitten ook gewoon nog steeds tips in het systeem die niet goed gerekend zijn terwijl ze dat wel zijn.
Recreativo - Elche van afgelopen weekend is er daar een van...
Recreativo - Elche van afgelopen weekend is er daar een van...