Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen

05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthisizgame in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
2747 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Alle data is binnen en alle tips én standen zijn geupdate :-)
Fijn weekend!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ligt het aan mij of kan ik nergens een double chance 12 spelen? Heb bij de wedstrijd Lazio - Juventus een 12 op unibet en wil 'm ook graag tippen maar hij zegt het volgende:
http://i.imgur.com/usTa4h8.png?1">
0 Vind ik leuk's
http://i37.tinypic.com/b9bolw.jpg">
Die quotering klopt niet helemaal, had em graag meegespeeld hehe :P
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
http://i37.tinypic.com/b9bolw.jpg">
Die quotering klopt niet helemaal, had em graag meegespeeld hehe :P

Blijft gewoon 0-0 :)
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Is het mogelijk om bij de over/under bets ook bijvoorbeeld de over 2.25 goals etc. mee te nemen?
0 Vind ik leuk's
rapido768:
Is het mogelijk om bij de over/under bets ook bijvoorbeeld de over 2.25 goals etc. mee te nemen?

We zullen bekijken wat de mogelijkheden zijn. In ieder geval bedankt voor je input!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Heb kazan - cska moskou gelijk . maar er staat gil vicente - cska moskou. foutje
0 Vind ik leuk's
De top drie van April kan deze week hun geld verwachten. Unibet heeft jullie namen ontvangen. Wellicht staat het er vandaag of morgen al op. Pin me er niet op vast!
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Fraaie competitie!
Ik zou het leuk vinden als er in de toekomst ook de mogelijkheid gaat komen om te betten op HT resultaat, en dan 1x2 & over/under. Ook bestaat er nu niet de mogelijkheid om op over/under Asian Handicaps te betten, de over 2 en over 3 bijvoorbeeld. Dat in aanvulling op de beperkte over 1.5 en over 2.5 die er nu enkel zijn.
Verder zou het handig zijn als je een melding kreeg bij je updates als een nieuwe tip wordt geplaatst van een lid dat je volgt.
Verder, erg fraai systeem!
0 Vind ik leuk's
rodriquez:
Fraaie competitie!
Ik zou het leuk vinden als er in de toekomst ook de mogelijkheid gaat komen om te betten op HT resultaat, en dan 1x2 & over/under. Ook bestaat er nu niet de mogelijkheid om op over/under Asian Handicaps te betten, de over 2 en over 3 bijvoorbeeld. Dat in aanvulling op de beperkte over 1.5 en over 2.5 die er nu enkel zijn.
Verder zou het handig zijn als je een melding kreeg bij je updates als een nieuwe tip wordt geplaatst van een lid dat je volgt.
Verder, erg fraai systeem!

Fraai systeem klopt, maar moet eigenlijk verbeterd worden.
Kijk is naar tom800 die nu eerste staat in het jaarklassement. Hij heeft een maand op 5/10 gespeelt, die maand goed gedraaid verlaagt vervolgens zijn inzetten naar 1/10... Pure manipulatie van het klassement, niet dat het mij uitmaakt dat ie zou winnen, alleen wel opvallend dat het ook nog een moderator is van de site.
Ok en het is misschien niet tegen de regels in, maar toch....
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.