Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen
05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
vlaming:
Jou marginale reacties zijn wel zielig eigenlijk. Wat kunnen sommige mensen toch jaloers en gefrustreerd zijn. Kunnen de moderators of de admin deze idioot geen ban geven?
mojos:
haha ja je bent een echte topper ja. Kerel je weet dondersgoed wat ik bedoel, en of je wint of niet interreseert mijn geen reet. Immers had de vorige winnaar dacht ik ook al hetzelfde kunstje geflikt. Maar veel succes ermee toppertje.
haha ja je bent een echte topper ja. Kerel je weet dondersgoed wat ik bedoel, en of je wint of niet interreseert mijn geen reet. Immers had de vorige winnaar dacht ik ook al hetzelfde kunstje geflikt. Maar veel succes ermee toppertje.
Jou marginale reacties zijn wel zielig eigenlijk. Wat kunnen sommige mensen toch jaloers en gefrustreerd zijn. Kunnen de moderators of de admin deze idioot geen ban geven?
hee charly, welkom terug he ;)
Mijn specialiteit is de first to score bet!
Charly?
Mijn naam is Tim, kennen wij mekaar? Ik vind het hier gewoon onzin dat er sommigen komen klagen terwijl ze geen recht van spreken hebben. Ook ik heb in januari gebruik proberen maken met HT/FT en was hier niet succesvol in.
I don't see the problem?
Mijn naam is Tim, kennen wij mekaar? Ik vind het hier gewoon onzin dat er sommigen komen klagen terwijl ze geen recht van spreken hebben. Ook ik heb in januari gebruik proberen maken met HT/FT en was hier niet succesvol in.
I don't see the problem?
vlaming:
charly? Mijn naam is Tim, kennen wij mekaar? Ik vind het hier gewoon onzin dat er sommigen komen klagen terwijl ze geen recht van spreken hebben. Ook ik heb in januari gebruik proberen maken met HT/FT en was hier niet succesvol in. I don't see the problem?
charly? Mijn naam is Tim, kennen wij mekaar? Ik vind het hier gewoon onzin dat er sommigen komen klagen terwijl ze geen recht van spreken hebben. Ook ik heb in januari gebruik proberen maken met HT/FT en was hier niet succesvol in. I don't see the problem?
Zo zo zo wat een frustratie hier vlaming. Je hebt 11 posts op het forum waarvan 3 in dit topic nu. Volgens mij probeer je tom gewoon te steunen als vriend en lijk je met dit gedrag wel erg veel op charlie. Je maakt je nog drukker dan tom800 en je hoeft je helemaal niet met deze zaak te bemoeien.
Als ik je tips zie dan praat je onzin met ht/ft. Je hebt van de 31 tips maar 1tip met ht/ft geplaatst.
rodriquez:
Fraaie competitie!
Ik zou het leuk vinden als er in de toekomst ook de mogelijkheid gaat komen om te betten op HT resultaat, en dan 1x2 & over/under. Ook bestaat er nu niet de mogelijkheid om op over/under Asian Handicaps te betten, de over 2 en over 3 bijvoorbeeld. Dat in aanvulling op de beperkte over 1.5 en over 2.5 die er nu enkel zijn.
Verder zou het handig zijn als je een melding kreeg bij je updates als een nieuwe tip wordt geplaatst van een lid dat je volgt.
Verder, erg fraai systeem!
Fraaie competitie!
Ik zou het leuk vinden als er in de toekomst ook de mogelijkheid gaat komen om te betten op HT resultaat, en dan 1x2 & over/under. Ook bestaat er nu niet de mogelijkheid om op over/under Asian Handicaps te betten, de over 2 en over 3 bijvoorbeeld. Dat in aanvulling op de beperkte over 1.5 en over 2.5 die er nu enkel zijn.
Verder zou het handig zijn als je een melding kreeg bij je updates als een nieuwe tip wordt geplaatst van een lid dat je volgt.
Het zou erg mooi zijn als er meer mogelijkheden komen in het tipsspel inderdaad. Dat zal de competitie zeker ten goede komen met meer betere tips. Het schijnt alleen erg veel tijd in beslag te nemen om zoiets goed werkend te realiseren. Ik ben in ieder geval ook benieuwd wanneer er weer een update van het tipsspel te wachten staat.
Toto Sigarenboer
tom800:
Door 1X2 wedstrijden met hoge odds juist te hebben, dat is alles :)
hypnotist86:
In jouw profiel kan ik echter niet meer zien hoe je aan een rendement van 188% bent geraakt in februari, omdat ik enkel je laatste 300 tips kan zien. Maar de moderators kunnen dit wel nog nakijken. Maar misschien wil je zelf dan zeggen hoe je dan aan zo'n hoog rendement bent geraakt in februari?
In jouw profiel kan ik echter niet meer zien hoe je aan een rendement van 188% bent geraakt in februari, omdat ik enkel je laatste 300 tips kan zien. Maar de moderators kunnen dit wel nog nakijken. Maar misschien wil je zelf dan zeggen hoe je dan aan zo'n hoog rendement bent geraakt in februari?
Door 1X2 wedstrijden met hoge odds juist te hebben, dat is alles :)
Ok Tom, als dit daadwerkelijk zo is, biedt ik mijn excuses aan jou aan. Dan heeft mijn uitleg geen betrekking op jou.
vlaming:
@Hypno :
Waar maak jij je druk om?
De eerste 2 mand kon iedereen HT/FT spelen, dat is/was voor iedereen hetzelfde.
Jij of iemand anders kon hier even goed gebruik van maken.
Ik zie het probleem niet hoor?
Dit is een leuk spel met mooie prijzen, de beste tippers met het hoogste ROI verdienen dit gewoon.
@Hypno :
Waar maak jij je druk om?
De eerste 2 mand kon iedereen HT/FT spelen, dat is/was voor iedereen hetzelfde.
Jij of iemand anders kon hier even goed gebruik van maken.
Ik zie het probleem niet hoor?
Dit is een leuk spel met mooie prijzen, de beste tippers met het hoogste ROI verdienen dit gewoon.
Ten eerste maak ik mij niet druk vlaming, ik ben heel kalm hoor. Ik ben een rustig maar correct persoon.
Ten tweede heb ik nooit gezegd dat dit geen leuk spel is, integendeel. De crew van vw hebben zich dit jaar enkel vergist in de HT/FT weddenschappen.
Tot slot probeer ik nogmaals mijn punt duidelijk te maken. De tipscompetitie over het jaar gezien is niet meer eerlijk. Waarom? Het is een competitie over een heel jaar gezien, dus men zou over een heel jaar de mogelijkheid moeten hebben om een achterstand goed te kunnen maken. Stel je even een voetbalcompetitie voor waarbij elke ploeg 12 matchen moet spelen. Bij de eerste twee matchen die men speelt, krijgt de winnaar 30 punten. Bij de volgende 10 matchen krijgt de winnaar echter maar 3 punten als men wint. Je hebt al door dat deze competitie na 2 matchen al grotendeels beslist is: er zullen slechts enkele ploegen nog meedoen voor de titel, terwijl er slechts 2 van de 12 matchen zijn gespeeld. Het is dus niet zo dat als je je start mist, je geen kans meer mag hebben om deze slechte start goed te maken.
Daarnaast is er nog een andere reden: stel dat je nu pas voetbalwedden.net ontdekt. Als nieuw lid kan je nog steeds aan alle voorwaarden voldoen die de tipscompetitie vereist, maar je maakt geen kans meer op een plaats in de top 3(?) omdat je niet meer de mogelijkheid hebt om weddenschappen te spelen die andere leden wel hebben gehad in het begin van het jaar. Ook vandaar dat ik zeg dat deze competitie vrij oneerlijk is.
En nogmaals, en ik kan het niet genoeg benadrukken, ik beschuldig geen enkel lid hier van oneerlijk spel. Voor zo ver ik weet heeft niemand een regel verbroken of vals gespeeld. Ik zou hetzelfde gedaan hebben in de plaats van de leden die wel een HT/FT weddenschap hebben gehit in de eerste twee maanden. De HT/FT weddenschappen was gewoon een fout van de crew van vw, maar ook hen verwijt ik niets. Ze doen hun stinkende best en bieden mooie prijzen aan. Maar als het niet duidelijk gemaakt wordt dat het fout was om enkel in het begin van het jaar een bepaald type weddenschappen aan te bieden en de rest van het jaar niet meer, kan men ook niet uit zijn fouten leren en maakt men in de toekomst misschien dezelfde fouten.
Ik hoop dat je nu mijn standpunt snapt. Veel duidelijker kan ik het niet maken ;-)
Jongens, denk allemaal aan je hartslag :-)
Ik heb alles gelezen en kan heel veel standpunten begrijpen. Natuurlijk hebben sommige leden 'voordeel' gehad van de HT/FT weddenschappen waarmee (met wat geluk) hele hoge odds konden worden gescoord. Hier hebben we slechts kort gebruik van kunnen maken omdat het 'lucky shots' in de hand hielp. Iets wat we nou juist niet willen.
We snappen het betoog van Hynotis86 heel goed, en eigenlijk heb je ook gelijk. Het is op onze volgende meeting een punt van aandacht welke we gaan bespreken. We komen hier op terug.
Allemaal bedankt voor de input maar onthoud heel goed: geef een onderbouwing voor je mening en behandel elkaar ALTIJD ALTIJD ALTIJD met respect! Dat is het minste wat je kan doen én wat we van je vragen.
Ik heb alles gelezen en kan heel veel standpunten begrijpen. Natuurlijk hebben sommige leden 'voordeel' gehad van de HT/FT weddenschappen waarmee (met wat geluk) hele hoge odds konden worden gescoord. Hier hebben we slechts kort gebruik van kunnen maken omdat het 'lucky shots' in de hand hielp. Iets wat we nou juist niet willen.
We snappen het betoog van Hynotis86 heel goed, en eigenlijk heb je ook gelijk. Het is op onze volgende meeting een punt van aandacht welke we gaan bespreken. We komen hier op terug.
Allemaal bedankt voor de input maar onthoud heel goed: geef een onderbouwing voor je mening en behandel elkaar ALTIJD ALTIJD ALTIJD met respect! Dat is het minste wat je kan doen én wat we van je vragen.
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
AMEN! :d
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
vw-crew:
Bedankt vw-crew. Ik wilde het gewoon duidelijk maken zodat jullie volgend jaar niet dezelfde fout zouden maken. Ik ben blij dat jullie het begrijpen, want niet iedereen blijkt het te snappen. Verder wens ik iedereen nog veel succes met de competitie ;-)
juul1982:
Dit is toch gewoon puur het spel?
Als je voor echt geld gaat spelen, kan je toch ook volgens dit taartmodel spelen? Ik speel persoonlijk ook altijd 1/10 of 2/10, omdat dit gewoon het veiligste is.
(y)
mojos:
Fraai systeem klopt, maar moet eigenlijk verbeterd worden.
Kijk is naar tom800 die nu eerste staat in het jaarklassement. Hij heeft een maand op 5/10 gespeelt, die maand goed gedraaid verlaagt vervolgens zijn inzetten naar 1/10... Pure manipulatie van het klassement, niet dat het mij uitmaakt dat ie zou winnen, alleen wel opvallend dat het ook nog een moderator is van de site.
Ok en het is misschien niet tegen de regels in, maar toch....
rodriquez:
Fraaie competitie!
Fraaie competitie!
Fraai systeem klopt, maar moet eigenlijk verbeterd worden.
Kijk is naar tom800 die nu eerste staat in het jaarklassement. Hij heeft een maand op 5/10 gespeelt, die maand goed gedraaid verlaagt vervolgens zijn inzetten naar 1/10... Pure manipulatie van het klassement, niet dat het mij uitmaakt dat ie zou winnen, alleen wel opvallend dat het ook nog een moderator is van de site.
Ok en het is misschien niet tegen de regels in, maar toch....
Dit is toch gewoon puur het spel?
Als je voor echt geld gaat spelen, kan je toch ook volgens dit taartmodel spelen? Ik speel persoonlijk ook altijd 1/10 of 2/10, omdat dit gewoon het veiligste is.
(y)
Het probleem is niet dat je op 1/10 of 2/10 speelt, als dat is hoe je speelt is dat normaal, zelf speel ik ook heel vaak op 3/10.
Maar stel je voor.
Ik begin in mei met wedden, en plaats voor mijn weddenschappen een vaste bedrag van 50 euro per pick, ik draai een hele goed maand en hou daar een mooie hoge ROI aan over.
Vervolgens speel ik de volgende maand nog maar 1 euro per bet, dat betekent dus dat mijn ROI niet echt meer beinvloed kan worden door het grote verschil in inleg, of ik nou win of niet maakt niet uit, je ROI staat dan zo goed als vast.
Dat is wat ik duidelijk probeer te maken bij wat zo genaamde top tippers hier op deze site doen, en of tom800 het nou leuk vind of niet, hij doet hetzelfde. Dat heeft weinig te maken met een goede tipper zijn of iets dergelijks maar gewoon door op een slinkse wijze je ROI kunstmatig hoog te houden en aan de voorwaarden te voldoen van het aantal geplaatste tips per jaar om zo in aanmerking te komen voor de geld prijzen.
Ik weet dat veel meer mensen het met mij eens zijn, maar die zeggen het tegen mij via PM en niet openlijk gewoon op het forum helaas.
Zozoet heeft bijvoorbeeld een veel lagere ROI dan tom800 maar is eigenlijk een veel betere en betrouwbare tipper, doordat hij e geen echt groot verschil zit in zijn inzetten.
Het is allemaal niet tegen de regels, dus het is zeker geen vals spelen, maar het moge duidelijk zijn dat met deze syteem de beste tippers niet naar boven komen.
mojos:
Zozoet heeft bijvoorbeeld een veel lagere ROI dan tom800 maar is eigenlijk een veel betere en betrouwbare tipper, doordat hij e geen echt groot verschil zit in zijn inzetten.
(Y)(Y)
Daarnaast vind ik het ook wel krom dat mensen opeens gaan 'wedden' op even/oneven. Net of je dat in het echt ook gaat doen.
Ook jammer dat 'Torremans-ajax' nog nooit op de chat is geweest of gepost heeft op het forum: Aantal geplaatste forumposts: 0 posts
Ik heb een aardige roi maar weet ook wel dat ik niet ga winnen. Ik post er alleen mijn tips zodat andere members deze ook mee kunnen spelen. Ik had in het verbeter topic al gevraagd of dat het mogelijk was om tips te zien die mijn tippers plaatsen. Daar zou ik veel meer voldoening uithalen (Y)