Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen

05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthisizgame in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
2747 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op vr. mrt.. 2020, 09:49 schreef dennis1982m:
Op vr. mrt.. 2020, 08:53 schreef Support:
Op do. mrt.. 2020, 12:28 schreef dennis1982m:

Beste support.

In de email van vandaag en ook vorige week staat dat er nieuwe subleagues zijn. Alleen de laatste hoodies is terug te vinden. de rest geeft een foutmelding. Gaat er hier iets fout?

Yes, de hoodie subleague had hier niet tussen moeten staan. De nieuwste subleague is de European Elite.

En die andere 4 die erbij stonden?

Dit waren subleagues van ons internationale platform: Bettingfans.com.

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
Op vr. mrt.. 2020, 10:08 schreef Support:
Op vr. mrt.. 2020, 09:49 schreef dennis1982m:
Op vr. mrt.. 2020, 08:53 schreef Support:
Op do. mrt.. 2020, 12:28 schreef dennis1982m:

Beste support.

In de email van vandaag en ook vorige week staat dat er nieuwe subleagues zijn. Alleen de laatste hoodies is terug te vinden. de rest geeft een foutmelding. Gaat er hier iets fout?

Yes, de hoodie subleague had hier niet tussen moeten staan. De nieuwste subleague is de European Elite.

En die andere 4 die erbij stonden?

Dit waren subleagues van ons internationale platform: Bettingfans.com.

Die memo heb ik dan weer gemist. Kan ik me daar gewoon aanmelden?

0 Vind ik leuk's

Is er wat met de stand vn de tipcompetitie? Weet wel zeker dat ik gisteravond meer units winst had.

0 Vind ik leuk's
NBA / CS:GO
Op zo. mrt.. 2020, 15:13 schreef sjorss94:

Is er wat met de stand vn de tipcompetitie? Weet wel zeker dat ik gisteravond meer units winst had.

Vooralsnog niet bekend. Heb je een specifieke subleague waarbij dit ook het geval is?

0 Vind ik leuk's

Benelux, maar zal dan wel aan mij liggen.

0 Vind ik leuk's
NBA / CS:GO

de jupiler subleague is afgelopen waar kan ik de eindstand zien?

0 Vind ik leuk's
Op zo. mrt.. 2020, 00:03 schreef mats:

de jupiler subleague is afgelopen waar kan ik de eindstand zien?

Bedoel je deze mogelijk? https://www.voetbalwedden.net/tipcompetitie/subleagues/jupiler-pro-league-1920-1x2

0 Vind ik leuk's

Ja dat is hem wanneer worden de prijzen geleverd?

0 Vind ik leuk's

Update tipcompetitie

Aangezien vrijwel alle nationale competities stil liggen vanwege de Corona-uitbraak, begrijpen we dat je vragen hebt over de stand van zaken in de huidige tipcompetitie van Voetbalwedden.net. Gezien er nog te veel onzekerheid heerst over een mogelijk vervolg van de competities, hebben we besloten de huidige subleagues in de tipcompetitie af te ronden. Dit betekent dat de huidige stand wordt omgezet in de eindstand. We geven een update in dit topic en de prijswinnaars zullen op de hoogte worden gebracht via de privéchat. 

Voor nu:

We gaan alle standen en winnaars controleren. Volgende week zullen we de prijzen bestellen en wanneer deze binnen zijn nemen we via PM contact op met de winnaars.

Voor later:

Wanneer de eerste competities weer van start gaan, zullen we nieuwe subleagues starten. Uiteraard hoor je dit als eerste. We maken dit bekend via de bekende kanalen: mail, tijdlijn en forum.

We zijn druk bezig met het zoeken (en vinden!) van alternatieven in deze droogte van sportevenementen. Zo kun je nog deelnemen aan het FIFA toernooi en komen er de komende weken nog meer leuke evenementen aan.

4 Vind ik leuk's

Wat doen jullie met Coach van het Jaar?

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.