Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
Veel mensen op reis precies.
Benelux tipcompetitie tussenstand gaat weer helemaal mis.
Foute weddenschappen worden goedgekeurd.
Tussenstand klopt niet,kortom beetje jammer.
Veel mensen op reis precies.
Zal het dan maar zelf zeggen zeker.
Geen idee of het een globaal probleem (ik denk van wel), maar alle void bets worden als winnend aangerekend.
Toch wel jammer dat de eerlijkheid van de tipcompetitie draait op de goodwill van de gebruikers. Je kan toch niet verwachten van gebruikers dat ze zelf alle bets manueel gaan controleren. Bovenstaand probleem is trouwens niet echt kleinschalig te noemen. Een korte blik op de verschillende weddenschappen en je vindt tientallen verkeerd gesettlede bets.
Zou trouwens niet de eerste keer zijn dat er prijzen zijn uitgedeeld aan mensen wiens bets verkeerd gesettled werden.
Beste Support,
Vroeger kon je als je de stand bekeek in de subleague gelijk bovenaan (in het blauw) zien hoeveel je stond in de ranglijst. Nu staat dat al een tijdje er niet meer. Is het mogelijk om dit weer terug te krijgen?
Ik denk dat het een probleem is wat ze zelf niet kunnen oplossen.
Zal wel iets met software zijn.
Weddenschappen worden niet goed verwerkt, achievements gaan niet goed.
De tussenstanden staan niet goed, kortom het word steeds minder leuk.
Er is hier nog een hoop te doen om het voor elkaar te krijgen.
Beste Support,
Vroeger kon je als je de stand bekeek in de subleague gelijk bovenaan (in het blauw) zien hoeveel je stond in de ranglijst. Nu staat dat al een tijdje er niet meer. Is het mogelijk om dit weer terug te krijgen?
Gaan we regelen!
Ik denk dat het een probleem is wat ze zelf niet kunnen oplossen.
Zal wel iets met software zijn.
Weddenschappen worden niet goed verwerkt, achievements gaan niet goed.
De tussenstanden staan niet goed, kortom het word steeds minder leuk.
Er is hier nog een hoop te doen om het voor elkaar te krijgen.
Wanneer er weddenschappen niet op de juiste manier worden gekeurd, is het van belang dat we dat ook daadwerkelijk horen (inclusief naam wedstrijd en tip). Alleen dan kunnen we hier wat aan doen. Aangezien er behoorlijk wat tips worden gespeeld en gekeurd, is het voor ons onbegonnen werk om dit handmatig te checken. Laat het dus vooral weten als een tip of tussenstand niet klopt, alleen dan kunnen we hier wat aan doen.
Beste support.
In de email van vandaag en ook vorige week staat dat er nieuwe subleagues zijn. Alleen de laatste hoodies is terug te vinden. de rest geeft een foutmelding. Gaat er hier iets fout?
Beste support.
In de email van vandaag en ook vorige week staat dat er nieuwe subleagues zijn. Alleen de laatste hoodies is terug te vinden. de rest geeft een foutmelding. Gaat er hier iets fout?
Yes, de hoodie subleague had hier niet tussen moeten staan. De nieuwste subleague is de European Elite.
Beste support.
Yes, de hoodie subleague had hier niet tussen moeten staan. De nieuwste subleague is de European Elite.
En die andere 4 die erbij stonden?