Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen

05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthisizgame in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
2747 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op do. nov.. 2019, 11:03 schreef dennis1982m:

@support . Al kunnen kijken naar bovengenoemde wedstrijd?

Excuus! Door de decemberperikelen is dit berichtje ons ontgaan. We hebben de weddenschappen doorgevoerd. Het systeem was even in de war omdat dit duel verplaatst was en enkele dagen later dezelfde wedstrijd op het programma stond.

4 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

waarom is deze fout het is 3-0?

1 Vind ik leuk's
You never walk Alone

Kan er eens gekeken worden naar de European Handicap. Sommige wedstrijden gebruiken mi verkeerde odds.

Bijv. Arsenal - Brighton van morgen

Wedstrijd start met 0-2. En dan is de odd voor Brighton to win 40. En zo zijn er verschillende voorbeelden te vinden.

2 Vind ik leuk's
There will be more like me, I promise you. And we will bring hell to you and your kind. And my conscience is clear. I have no regrets. I live forever. I go to a better place.

Er staan enkele handicap odds door elkaar. Een -1 handicap is bijvoorbeeld een +1. Wanneer je doorklikt en je stake uitzoekt, wordt de wedtip wel weer goed weergegeven.

We proberen dit zo snel mogelijk te herstellen. Conform de spelregels halen we na het fixen alle weddenschappen met te hoge odds (verkeerd weergegeven) uit de tipcompetitie, totdat het volledig hersteld is.

1 Vind ik leuk's

za 7 dec., 13:30

Huddersfield Town - Leeds United: 0-2 (0-0)

Championship

0 - 0

Correct score, Eerste helft

2,80 @ Betfair (€ 100 bonus)

Inzet 2/3 (medium stake). Potentiële winst: 3,60

1

-2,00

Foutgekeurd maar was 0-0 halftime dus zou goed moeten zijn. Graag hier naar kijken

2 Vind ik leuk's
It is useless to meet revenge with revenge: it will heal nothing.

Yes, hebben we aangepast!

3 Vind ik leuk's

@support.

Hoe kan het dan na de update (zo voelt het) de optie over 2,5 en under 2.5 vaak niet te spelen zijn? Nu ook weer niet bij rangers- young boys.

1 Vind ik leuk's

Ik krijg nu steeds de melding:Je hebt het maximaal aantal stakes voor deze wedstrijd ingezet. Kun je niet meer verschillende type weddenschappen op dezelfde wedstrijd spelen?

0 Vind ik leuk's
Op do. dec.. 2019, 20:26 schreef dennis1982m:

@support.

Hoe kan het dan na de update (zo voelt het) de optie over 2,5 en under 2.5 vaak niet te spelen zijn? Nu ook weer niet bij rangers- young boys.

Sommige odds gaan nog niet helemaal zoals het moet. De problemen met de European handicaps hebben we zoals het nu lijkt opgelost. We zullen nu in de over/under weddenschappen duiken.

1 Vind ik leuk's
Op do. dec.. 2019, 22:32 schreef superwin:

Ik krijg nu steeds de melding:Je hebt het maximaal aantal stakes voor deze wedstrijd ingezet. Kun je niet meer verschillende type weddenschappen op dezelfde wedstrijd spelen?

Gaan we naar kijken, hoort wel te kunnen inderdaad. Excuses!

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.