Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen

05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthisizgame in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
2747 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Update eindstand Voetbalwedden Greatest

De wedtips in de subleague Voetbalwedden Greatest zijn gecheckt en de eindstand is bekend!

De eindstand is als volgt:

#1 Rromeling (Bol.com waardebon t.w.v. €100)

#2 Windkracht11 (Bol.com waardebon t.w.v. €50)

#3 Merkham (Bol.com waardebon t.w.v. €50)

#4 Jimliam (Bol.com waardebon t.w.v. €25)

#5 Parri (Bol.com waardebon t.w.v. €25)

Alle prijzen zijn besteld! De prijswinnaars zullen z.s.m. hun prijs via PM ontvangen!

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

mijn winst is in de jupiler pro league dit weekend gezakt van 32 naar 24 terwijl ik dit weekend winst heb gemaakt kan het zijn dat jullie de 4 bekermatchen hebben meegerekend vanin de week.nm tellen die toch niet mee.ff nakijken aub.

0 Vind ik leuk's
Op ma. dec.. 2019, 00:49 schreef mats:

mijn winst is in de jupiler pro league dit weekend gezakt van 32 naar 24 terwijl ik dit weekend winst heb gemaakt kan het zijn dat jullie de 4 bekermatchen hebben meegerekend vanin de week.nm tellen die toch niet mee.ff nakijken aub.

Gaan we zeker even checken, we komen hier vanwege de feestdagen later op terug. Excuses voor het ongemak!

0 Vind ik leuk's

Is er een tipcompetitie deze maand?

2 Vind ik leuk's

Beste VW-Support. Ik doe mee met de Benelux league en stond met een euro of 7 in het klassement. Nu is er een wedtip verkeerd gegaan en zou er 3 euro af moeten gaan, maar ik sta op 0,00. Ook de stand lijkt heel anders dan een paar dagen geleden. Kunnen jullie dit eens bekijken? Alvast bedankt!

3 Vind ik leuk's
Quitters never win and winners never quit

Ik sta ook op 0 in Benelux competitie.

1 Vind ik leuk's
.

Heb VW support in de chat gevraagd om er naar te kijken. Stond bovenaan, maar ben met 1 foute tip gezakt naar 96. Sta nu ook op 0..

2 Vind ik leuk's
Pain is temporary. Quitting lasts forever.

Er zijn inderdaad wat problemen met het berekenen van de winst. Onze technische mannen zijn er druk mee bezig en we verwachten dat de problemen vandaag zijn opgelost.

1 Vind ik leuk's

Nieuwe subleague: European Elite!

Er is een nieuwe subleague online! Ben jij de kenner van de europa league en de Champions League? Check dan de European Elite en tip jezelf naar een toffe prijs!

Uiteraard doen alleen wedstrijden uit deze twee toptoernooien mee.

Doe direct mee via deze link!

Bericht gewijzigd door Support op wo 12 feb. 2020, 12:12
1 Vind ik leuk's

Tussenstandje:

0 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.