Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Tipcompetitie: vragen en/of opmerkingen

05.07.2011 Excelsior - Feyenoord 2 8/10 €1.75 +6.00
27.07.2011 Borrusia Dortmund - Hamburger SV 1 10/10 €1.70 +7.00
De 2 bovenstaande tips die ik heb gespeeld staan beide op de verkeerde datum (vorige maand).
De wedstrijden zijn vandaag en gisteren gespeeld maar tellen niet mee voor deze maand als ik het goed zie.
Kan dit gefixt worden?
3 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagthisizgame in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
in 6-08-2011 19:48 Acties en spellen
2747 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Beide weddenschappen zijn weer beschikbaar!

1 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Nieuwe subleagues: Bundesliga Bashers! & Restart rampage!

Wat is ons geduld op de proef gesteld, wat hebben we het lang moeten doen met virtuele sporten en weinigzeggende tafeltennis partijen. Gelukkig is daar dan eindelijk het stipje aan de horizon waar men zo vaak aan refereerde: we mogen weer los!

Zoals je in andere topics hebt kunnen lezen, gaat onder andere de Bundesliga weer van start. We zijn er als de kippen bij en presenteren daarom de Bundesliga Bashers! Een subleague waarin alleen de Bundesliga telt. Zielen, schießen, punkten!

Doe direct mee aan de Bundesliga Bashers!

Daarnaast worden de komende weken verschillende competities gepakt. Heb je geen kennis van de Bundesliga, maar weet je alles van het Zuid-Koreaanse voetbal? Tip jij al jaren goed in de Turkse competitie? In de Restart rampage! maakt de competitie niet uit en kun jij jezelf naar een mooie Europese wedstrijd tippen. Oh ja, mocht je daadwerkelijk de reischeque winnen: hij is oneindig geldig, dus je kan gerust wachten tot de Champions League weer in volle stadions wordt gespeeld!

Doe direct mee aan de Restart rampage!

3 Vind ik leuk's

super VW , we kunnen weer aan de slag

1 Vind ik leuk's

Beste @Support kan jij nog kijken of je bij de ranglijst je eigen positie bovenaan de lijst kan krijgen in het blauw. Zoals het vroeger was?

2 Vind ik leuk's
Op di. mei. 2020, 13:08 schreef dennis1982m:

Beste @Support kan jij nog kijken of je bij de ranglijst je eigen positie bovenaan de lijst kan krijgen in het blauw. Zoals het vroeger was?

Gaan we mee aan de slag!

1 Vind ik leuk's

Euh @Support, vraagje. Ik zie net in de chat hier op vw dat er ook subleagues staan op https://www.bettingfans.com/tip-competition, zijn deze voor ons ook toegankelijk? Ik zie namelijk een aardige prijzenpot waar ik graag aan mee wil doen.

1 Vind ik leuk's
Ik speel mijn weddenschappen bij Unibet. Naast voetbal speel ik heel af en toe een tennis bet maar daar heb ik geen verstand van. Dus, dan moet je dat eigenlijk ook niet doen.

Yes, op ons Engelstalige platform staan twee subleagues online en deze zijn toegankelijk voor een ieder met een account van een van de twee bookmakers (William Hill & Bwin). De prijzen zijn cash speelgeld en de voorwaarden zijn bijzonder goed!

Voorwaarden William Hillarious: geen rondspeelvoorwaarden

Voorwaarden Bwinner Chicken Dinner: 5x op odds van 1.5 of hoger

Doe direct mee via deze link!

2 Vind ik leuk's
Op do. mei. 2020, 10:55 schreef Support:

Yes, op ons Engelstalige platform staan twee subleagues online en deze zijn toegankelijk voor een ieder met een account van een van de twee bookmakers (William Hill & Bwin). De prijzen zijn cash speelgeld en de voorwaarden zijn bijzonder goed!

Voorwaarden William Hillarious: geen rondspeelvoorwaarden

Voorwaarden Bwinner Chicken Dinner: 5x op odds van 1.5 of hoger

Doe direct mee via deze link!

Ok, goed om te weten. Dus alle tips die ik op VW plaats tellen ook voor die subleagues mee? @Support

0 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

Volgens mij is dit inmiddels hersteld. Bij jou ook @dennis1982m ?

0 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!
Op do. mei. 2020, 15:01 schreef jeronimo:

Volgens mij is dit inmiddels hersteld. Bij jou ook @dennis1982m ?

Ja is goed nu! Top 👍

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.