Super December Kalender 2019 (winnaars + feedback)
We hebben genoten van een heerlijke Super December Kalender!
Prijswinnaars SDK:
Deze week staat in het teken van het uitdelen van de prijzen die tijdens de Super December Kalender gewonnen zijn. Er zijn maar liefst 108 gelukkigen die een prijs te pakken hebben. Degene die het meest fanatiek bleek in deze kalender is: Sewpal. Gefeliciteerd, jij hebt de meeste loten (30 stuks) geclaimd en daarmee de bonusprijs (t.w.v. €100) te pakken!
Doordat we afhankelijk zijn van het aanbod dat door de bookmakers wordt geboden, hebben we dit jaar geen kalenderacties kunnen bieden in samenwerking met bookmakers. Door de komende regulering zijn bookmakers niet happig om te promoten in Nederland. Los hiervan hebben we ons uiterste best gedaan om toch een toffe kalender neer te zetten waarbij onze leden op een leuke manier gratis prijzen konden winnen.
Denk en help mee met de volgende kalender:
Onderaan dit topic bericht vind je alle winnaars die deze maand een prijs hebben gewonnen! Daarnaast willen we dit topic gebruiken om alle suggesties en goede ideeën te verzamelen zodat we de Super December Kalender van 2020 nóg leuker kunnen maken. Schroom niet om je meningen of suggesties met ons te delen!
Voor alle winnaars: gefeliciteerd met jullie prijs! Jullie horen deze week (vanaf 13 januari) via PM van ons. Voor alle deelnemers, ontzettend bedankt voor jullie enthousiasme en deelname!
Dit zijn alle 108(!) winnaars:
03060, A-Hof_king, afca94, amar_fenerbache, andrel, Antwerp_Ajax, arthur-vl, attema, backstabbers, basigol, bassie112, beirinckx, belgium17, belgiumfirst, bertje0252, bobnl, bolleboos83, bolletje93, brojkovic, bzun22, Calvinfung, chameleon, DaanDaanDaan, dendre, Derkus, dokterdree, donnynedved, edwinvandenberg, Ellye, est-1913, frankydk, frododinho, futre, gallardo, gelijkspelletje21, giertjenl, Gijsvz, gilgamesh82, harold1988, henk3412, herveherve, hooliesee, Huyzie84, Hypnotist86, jasgast, jeffrey14g, jelle808, jirachi, jobbeekers, joekanon, Jordanns, jordinec, KenMooieem, kevveuh, kwaffioso, larry1978, lokzak, looza, Losdenbosin, mankie, matching117, mazzelpik, meesterjohn, michael210690, Muaythai1, munckie, mvrijn, namka, olivier1997, oomen10, otmpie, pimboknuf, pulluku1964, quintenbroeckx, reonogos, rik_bet, rromeling, rubeo, scrobha, Sewpal, Sjorss94, sportgambler, Steven_1997, thijs92, thunder, TimmieW13, tomba, trytobeatme, twijntje, Vanstriean, veroniquesoraya, Viezedoggy, waziman56, WelGelachenHoor, whem, windkracht11, wolffs16, wollage, Wro90, Yellowboy, z3xtr4
We hebben de eerste lading winnaars een bericht gestuurd. Maandag verwachten we de overige prijzen binnen te hebben en dan zullen we de winnaars berichten!
We hebben alle winnaars inmiddels een bericht gestuurd! Dit hebben we, zoals gebruikelijk, via PM gedaan.
Aangezien het, sinds de nieuwe chat, niet helemaal duidelijk is waar je deze kan vinden, leggen we dit middels deze weg nog even uit.
- Open de chat via het menu aan de rechterzijde
- Open het gesprek met vw-support (tweede gesprek onder 'Voetbalwedden chat'
- Bekijk de laatste berichten van vw-support
Winnaars: nogmaals gefeliciteerd en veel plezier met je gewonnen prijs!
Voor de winnaars van een MediaMarkt bon:
We hebben in de instructies laten weten dat je de code als promocode moet toevoegen. Dit is niet het geval. Als je de kaart wil gebruiken bij een aankoop, moet je deze als geschenkkaart toevoegen tijdens de laatste fase van je bestelling.
Heb de JBL speaker ook ontvangen, heel blij mee. Thanks!!
Ik heb de PlayStation nu een tijdje geleden ontvangen, maar er zijn wat problemen mee. Heb geprobeerd via de chat/PM al contact te krijgen met support, maar krijg geen reactie.
Kan iemand contact met mij opnemen? Alvast bedankt!
Ik heb de PlayStation nu een tijdje geleden ontvangen, maar er zijn wat problemen mee. Heb geprobeerd via de chat/PM al contact te krijgen met support, maar krijg geen reactie.
Je hebt gisterochtend een reactie ontvangen in je mailbox. Mocht je nog verdere vragen hebben dan horen we het graag.
Je hebt gisterochtend een reactie ontvangen in je mailbox. Mocht je nog verdere vragen hebben dan horen we het graag.
Hi Support. In zowel mijn eigen mailbox als hier via PM is er niks binnen gekomen. Kun je aangeven waar je dit heen hebt gestuurd of mij via PM benaderen?
Zie PM! :-)