Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Super December Kalender 2019 (winnaars + feedback)

We hebben genoten van een heerlijke Super December Kalender! 

Prijswinnaars SDK:

Deze week staat in het teken van het uitdelen van de prijzen die tijdens de Super December Kalender gewonnen zijn. Er zijn maar liefst 108 gelukkigen die een prijs te pakken hebben. Degene die het meest fanatiek bleek in deze kalender is: Sewpal. Gefeliciteerd, jij hebt de meeste loten (30 stuks) geclaimd en daarmee de bonusprijs (t.w.v. €100) te pakken! 

Doordat we afhankelijk zijn van het aanbod dat door de bookmakers wordt geboden, hebben we dit jaar geen kalenderacties kunnen bieden in samenwerking met bookmakers. Door de komende regulering zijn bookmakers niet happig om te promoten in Nederland. Los hiervan hebben we ons uiterste best gedaan om toch een toffe kalender neer te zetten waarbij onze leden op een leuke manier gratis prijzen konden winnen. 

Denk en help mee met de volgende kalender:

Onderaan dit topic bericht vind je alle winnaars die deze maand een prijs hebben gewonnen! Daarnaast willen we dit topic gebruiken om alle suggesties en goede ideeën te verzamelen zodat we de Super December Kalender van 2020 nóg leuker kunnen maken. Schroom niet om je meningen of suggesties met ons te delen!

Voor alle winnaars: gefeliciteerd met jullie prijs! Jullie horen deze week (vanaf 13 januari) via PM van ons. Voor alle deelnemers, ontzettend bedankt voor jullie enthousiasme en deelname!

Dit zijn alle 108(!) winnaars:

03060, A-Hof_king, afca94, amar_fenerbache, andrel, Antwerp_Ajax, arthur-vl, attema, backstabbers, basigol, bassie112, beirinckx, belgium17, belgiumfirst, bertje0252, bobnl, bolleboos83, bolletje93, brojkovic, bzun22, Calvinfung, chameleon, DaanDaanDaan, dendre, Derkus, dokterdree, donnynedved, edwinvandenberg, Ellye, est-1913, frankydk, frododinho, futre, gallardo, gelijkspelletje21, giertjenl, Gijsvz, gilgamesh82, harold1988, henk3412, herveherve, hooliesee, Huyzie84, Hypnotist86, jasgast, jeffrey14g, jelle808, jirachi, jobbeekers, joekanon, Jordanns, jordinec, KenMooieem, kevveuh, kwaffioso, larry1978, lokzak, looza, Losdenbosin, mankie, matching117, mazzelpik, meesterjohn, michael210690, Muaythai1, munckie, mvrijn, namka, olivier1997, oomen10, otmpie, pimboknuf, pulluku1964, quintenbroeckx, reonogos, rik_bet, rromeling, rubeo, scrobha, Sewpal, Sjorss94, sportgambler, Steven_1997, thijs92, thunder, TimmieW13, tomba, trytobeatme, twijntje, Vanstriean, veroniquesoraya, Viezedoggy, waziman56, WelGelachenHoor, whem, windkracht11, wolffs16, wollage, Wro90, Yellowboy, z3xtr4

17 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagSupport in 13-01-2020 15:49 Acties en spellen
in 13-01-2020 15:49 Acties en spellen
29 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Was weer een mooie kalender bedankt

voor de prijs.

2 Vind ik leuk's

Bedankt voor de organisatie

Heb enkele mooie prijzen gewonnen :)

1 Vind ik leuk's

Ik heb geen verbeterpunten, maar wil wel even zeggen dat het weer een leuke kalender was!

Vorig jaar waren er een paar kleine euvels, maar afgezien van Manusje zijn chatstaking—die snel was opgelost—ben ik dit jaar niets tegengekomen.

Befankt VW!

3 Vind ik leuk's

helemaal mooi !

Dank jullie wel, voetbalwedden.

dien ik nog een pb te sturen?

0 Vind ik leuk's
groen geel

Was weer prima geregeld jammer van de regelgeving daar doen we niks aan maar via het forum toch nog wat bonussen freebetjes kunnen pakken!! :)

1 Vind ik leuk's
Op di. jan.. 2020, 13:39 schreef sewpal:

helemaal mooi !

Dank jullie wel, voetbalwedden.

dien ik nog een pb te sturen?

Nogmaals gefeliciteerd en bedankt voor je (fanatieke) deelname Sewpal! Via de privéchat heb je inmiddels een antwoord van ons ontvangen.

2 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Thx voor de prijsjes :)

0 Vind ik leuk's
Watch the hair... Watch the hair...

Ik had graag bij een volgende editie toch graag iets meer variatie gezien in de vragen. Constant dezelfde soort wedstrijden zien terugkomen begon toch een beetje te vervelen.

1 Vind ik leuk's
There will be more like me, I promise you. And we will bring hell to you and your kind. And my conscience is clear. I have no regrets. I live forever. I go to a better place.

Bedankt voor de prijs. Ik zou graag ook meer variatie in vragen en soorten sporten zien. Misschien ook leuk dat je zelf loten kunt wedden/inzetten bij dagweddenschappen.

Ik heb nog geen bericht gehad, klopt dat?

1 Vind ik leuk's

Bedankt weer!

Wordt er contact opgenomen met de winnaars?

1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.