Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Super December Kalender 2019 (winnaars + feedback)

We hebben genoten van een heerlijke Super December Kalender! 

Prijswinnaars SDK:

Deze week staat in het teken van het uitdelen van de prijzen die tijdens de Super December Kalender gewonnen zijn. Er zijn maar liefst 108 gelukkigen die een prijs te pakken hebben. Degene die het meest fanatiek bleek in deze kalender is: Sewpal. Gefeliciteerd, jij hebt de meeste loten (30 stuks) geclaimd en daarmee de bonusprijs (t.w.v. €100) te pakken! 

Doordat we afhankelijk zijn van het aanbod dat door de bookmakers wordt geboden, hebben we dit jaar geen kalenderacties kunnen bieden in samenwerking met bookmakers. Door de komende regulering zijn bookmakers niet happig om te promoten in Nederland. Los hiervan hebben we ons uiterste best gedaan om toch een toffe kalender neer te zetten waarbij onze leden op een leuke manier gratis prijzen konden winnen. 

Denk en help mee met de volgende kalender:

Onderaan dit topic bericht vind je alle winnaars die deze maand een prijs hebben gewonnen! Daarnaast willen we dit topic gebruiken om alle suggesties en goede ideeën te verzamelen zodat we de Super December Kalender van 2020 nóg leuker kunnen maken. Schroom niet om je meningen of suggesties met ons te delen!

Voor alle winnaars: gefeliciteerd met jullie prijs! Jullie horen deze week (vanaf 13 januari) via PM van ons. Voor alle deelnemers, ontzettend bedankt voor jullie enthousiasme en deelname!

Dit zijn alle 108(!) winnaars:

03060, A-Hof_king, afca94, amar_fenerbache, andrel, Antwerp_Ajax, arthur-vl, attema, backstabbers, basigol, bassie112, beirinckx, belgium17, belgiumfirst, bertje0252, bobnl, bolleboos83, bolletje93, brojkovic, bzun22, Calvinfung, chameleon, DaanDaanDaan, dendre, Derkus, dokterdree, donnynedved, edwinvandenberg, Ellye, est-1913, frankydk, frododinho, futre, gallardo, gelijkspelletje21, giertjenl, Gijsvz, gilgamesh82, harold1988, henk3412, herveherve, hooliesee, Huyzie84, Hypnotist86, jasgast, jeffrey14g, jelle808, jirachi, jobbeekers, joekanon, Jordanns, jordinec, KenMooieem, kevveuh, kwaffioso, larry1978, lokzak, looza, Losdenbosin, mankie, matching117, mazzelpik, meesterjohn, michael210690, Muaythai1, munckie, mvrijn, namka, olivier1997, oomen10, otmpie, pimboknuf, pulluku1964, quintenbroeckx, reonogos, rik_bet, rromeling, rubeo, scrobha, Sewpal, Sjorss94, sportgambler, Steven_1997, thijs92, thunder, TimmieW13, tomba, trytobeatme, twijntje, Vanstriean, veroniquesoraya, Viezedoggy, waziman56, WelGelachenHoor, whem, windkracht11, wolffs16, wollage, Wro90, Yellowboy, z3xtr4

17 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagSupport in 13-01-2020 15:49 Acties en spellen
in 13-01-2020 15:49 Acties en spellen
29 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

zeer mooi gedaan! eindelijk win ik eens iets want dat gebeurde nog nooit

bedankt ! alle medewerkers...en de mensen die meewerkten aan de nieuwe site...bedankt

0 Vind ik leuk's
Op di. jan.. 2020, 16:45 schreef matching117:

Ik had graag bij een volgende editie toch graag iets meer variatie gezien in de vragen. Constant dezelfde soort wedstrijden zien terugkomen begon toch een beetje te vervelen.

Goed punt, had mede te maken met de verhuizing naar de nieuwe versie van de website. Hierdoor hadden we net wat minder mankracht. We nemen dit zeker mee voor volgend jaar!

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Dank voor de positieve berichten. De eerste winnaars hebben inmiddels een bericht gehad, we proberen alle winnaars deze week te benaderen, dit doen we via PM!

3 Vind ik leuk's

Weer niets gewonnen als een van de beste tipper.??

2 Vind ik leuk's

Leuk! Ik kijk uit naar mijn prijs. Weer zin in de volgende kalender. Vond het chatspel het leukst

3 Vind ik leuk's

Lekker hoor, prijs is al binnen.

Super geregeld weer :)

2 Vind ik leuk's
.

Prima geregeld. Geen opmerkingen. Bedankt voor de organisatie.

1 Vind ik leuk's

Door de komende regulering zijn bookmakers niet happig om te promoten in Nederland, dus belgen ( Vlamingen ) moeten mee op hete blaren zitten.

Wij hebben toch onze billekens niet verbrandt?

1 Vind ik leuk's
Het antwerp publiek is gelijk een vulkaan: soms stilte, meestal wat gerommel, af en toe as spuwend en bij gelegenheid een verschroeiend klank- en lichtspel Jesus Freaks, out on the streets, handing tickets out for God
Op do. jan.. 2020, 08:34 schreef looza:

Door de komende regulering zijn bookmakers niet happig om te promoten in Nederland, dus belgen ( Vlamingen ) moeten mee op hete blaren zitten.

Wij hebben toch onze billekens niet verbrandt?

De bookmakers zijn over het algemeen erg terughoudend met bonussen/freebets/etc., los van de nationaliteit van de (potentiële) speler. Dit komt door de strengere wetgeving en de mogelijke torenhoge boetes. Dat is de reden dat we de laatste kalender volledig zelf hebben gesponsord. Of je Belg bent maakt in dit geval niet veel uit. In België is helaas hetzelfde gaande. Uiteraard houden wij altijd onze ogen open, en doen we wat we kunnen - alleen zijn onze handen dus ook redelijk tight.

3 Vind ik leuk's

Ik heb de prijs nog niet ontvangen.

1 Vind ik leuk's
Watch the hair... Watch the hair...

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.