Super December Kalender 2017 (Algemeen)
Jeej! De eerste. Geweldig weer! Bedankt VW.
Heb de bonus op betfirst gehad en ben er lekker mee bezig. Maar staat nog wel een fout bij jullie voorwaarden. Jullie hebben bij voorwaarde 2x rond spelen. Maar op de site is het 3x rond spelen. Dus 150`in totaal betekend nu 450 in totaal inzetten voor het vrij is. En niet 300 zoals jullie hebben staan.
Hoor graag hoe dit zit met misschien nog 2e keer gebruik van te maken. Kan dat dan wel zoals jullie zeggen nu voor nieuwe klanten de bonus ook handmatig is toegevoegd later? ( 1e keer voor nieuwe klant 2e keer voor bestaande klant zoals jullie benoemen)
Het is 2x bonus+storting. Dus als je 50 stort, ontvang je 100 bonus. In totaal moet je dan 300 rondspelen. Dat is hetzelfde als 3x bonus (3x100). Het lijkt me vreemd dat je 450 moet rondspelen.. Wil je daar eens een screenshot van posten?
Ik had 50 gestort met 100 bonus. Heb nu 450 euro totaal ingezet en nu is mijn bonus vrij gekomen als gehaald. Kan er zo te zien niet meer in komen in de bonus regels.
Zal van de week dan eens gaan voor de 2e maal de bonus. Eerst maar eens kijken of ik dit bedrag kan afhalen.
Zijn de winnaars van gisteren al bekend?
Neen, moeten we nog even nakijken :-)
Morgen maken we de winnaars van gister en vandaag bekend.
Heb als nieuwe klant me bonus van 50 euro extra nog niet gehad, kunnen jullie checken wat er fout gaat? Gebruikersnaam: steffan90
Leuke bonus actie met betsson! 10 keer de stortingsbedrag en bonus rondspelen is wel heel veel haha. Het kan jammer genoeg nooit top zijn :(
Weer een leuke actie VW. Het is me alleen onduidelijk of storten met PaySafeCard nu wel of niet geld? In het eerste stukje gaat het over SKRILL en niet over Paysafecard, daarna weer wel..
Weer een leuke actie VW. Het is me alleen onduidelijk of storten met PaySafeCard nu wel of niet geld? In het eerste stukje gaat het over SKRILL en niet over Paysafecard, daarna weer wel..
Excuus voor de verwarring.
Enkel SKRILL en NETELLER zijn uitgesloten. PaySafeCard is dus wel mogelijk.
We hebben het even aangepast in de voorwaarden, thanks!
Heb als nieuwe klant me bonus van 50 euro extra nog niet gehad, kunnen jullie checken wat er fout gaat? Gebruikersnaam: steffan90
Duiken we wel even in.
Wanneer heb je je aangemeld (en gestort)?
Hi vw-support! Lekkere actie weer met Betsson! Deze bonus is ook nog de hele maand geldig toch? Ben nog bezig met andere bonussen, haha.