Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Super December Kalender 2017 (Algemeen)

Jeej! De eerste. Geweldig weer! Bedankt VW.

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagSupport in 1-12-2017 11:00 Acties en spellen
in 1-12-2017 11:00 Acties en spellen
536 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Zowel voor bestaande als nieuwe klanten is niet mogelijk om het toevoegen van de 200% bonussen te automatiseren. Binnen 3 werkdagen wordt je bonus verwerkt.

Met een beetje mazzel wordt dat vandaag, en anders helaas pas maandag.

Bericht gewijzigd door Support op vr 8 dec. 2017, 12:45
0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
Op vr. 8 dec. 2017, 13:44 schreef vw-support:

Zowel voor bestaande als nieuwe klanten is niet mogelijk om het toevoegen van de 200% bonussen te automatiseren. Binnen 3 werkdagen wordt je bonus verwerkt.

Inzetten tellen wel al mee met de bonusrun of moet er echt gewacht worden?

Edit: Klopt het eigenlijk wel dat ik de mail heb gehad van hun eigen "nieuwe klant" bonus?

Bericht gewijzigd door ariebaksteen op vr 8 dec. 2017, 16:33
0 Vind ik leuk's
Op vr. 8 dec. 2017, 17:27 schreef ariebaksteen:
Op vr. 8 dec. 2017, 13:44 schreef vw-support:

Inzetten tellen wel al mee met de bonusrun of moet er echt gewacht worden?

Edit: Klopt het eigenlijk wel dat ik de mail heb gehad van hun eigen "nieuwe klant" bonus?

Pas als een bonus op je account staat kan je hem rondspelen

0 Vind ik leuk's
Schrijver voorbeschouwingen darten en Serie A / Mijn tips voor overige competities vind je op Telegram: https://t.me/betsby_don

Alweer een actie die alleen voor Belgie is? Dat had beter verdeeld kunnen worden.

0 Vind ik leuk's
NBA / CS:GO

De acties zijn leuk, maar twee dagen achter elkaar een actie die niet voor Nederlanders is heb ik toch wel bedenkingen bij...

0 Vind ik leuk's
Op za. 9 dec. 2017, 03:52 schreef 03060:

De acties zijn leuk, maar twee dagen achter elkaar een actie die niet voor Nederlanders is heb ik toch wel bedenkingen bij...

het was ervoor 3 dagen na elkaar alleen maar acties voor Nederlanders. Kon beter verspreid worden ja, maar niet zagen dat jullie minder krijgen

1 Vind ik leuk's

Zojuist account aangemaakt bij Betfirst met gebruikersnaam Patrickpok3r. Echter zie ik geen enkele bonus? 50 euro gestort en al. Heb zelfs mailtje gehad van Betfirst zelf over hun eigen bonus, is dit wel goed gegaan?

1 Vind ik leuk's

Bonus ondertussen ontvangen, bedankt vw

1 Vind ik leuk's
https://belgian1betting.blogabet.com
Op za. 9 dec. 2017, 07:28 schreef pwoninck:

Zojuist account aangemaakt bij Betfirst met gebruikersnaam Patrickpok3r. Echter zie ik geen enkele bonus? 50 euro gestort en al. Heb zelfs mailtje gehad van Betfirst zelf over hun eigen bonus, is dit wel goed gegaan?

Ook voor nieuwe klanten geldt helaas dat de bonussen niet automatisch kunnen worden toegevoegd. M.a.w. dit wordt handmatig verwerkt.

Alle bonussen die gister (vrijdag), vandaag (zaterdag) en morgen (zondag) worden aangevraagd, worden maandag verwerkt.

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
Op za. 9 dec. 2017, 03:52 schreef 03060:

Haha, 2 dagen geen acties voor NL-ers en dan is het hek meteen van de dam. Zag in een mailing de oneliner "The best... the best is yet to come!" voorbij komen. Denk dat je dus nog even geduld moet hebben, ofzo.

Mijn moeder zei altijd: Doe een gaap of een geeuw, komt er nog een vette VW actie of toch eerder 10 centimeter witte sneeuw.

2 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.