Super December Kalender 2017 (Algemeen)
Jeej! De eerste. Geweldig weer! Bedankt VW.
Heb als nieuwe klant me bonus van 50 euro extra nog niet gehad, kunnen jullie checken wat er fout gaat? Gebruikersnaam: steffan90
Duiken we wel even in.
Wanneer heb je je aangemeld (en gestort)?
Heb mij vrijdag aangemeld via de link en daarna ook gelijk gestort.
Heb als nieuwe klant me bonus van 50 euro extra nog niet gehad, kunnen jullie checken wat er fout gaat? Gebruikersnaam: steffan90
Duiken we wel even in.
Wanneer heb je je aangemeld (en gestort)?
Heb mij vrijdag aangemeld via de link en daarna ook gelijk gestort.
Dan wordt de bonus vandaag verwerkt.
BetFIRST checkt en verwerkt elke maandag, woensdag en vrijdag de bonussen. Ze rekenen daarbij logischerwijs vanaf het moment van storten.
Als je vrijdag, zaterdag of zondag stort wordt je bonus maandag verwerkt.
Als je maandag of dinsdag stort wordt je bonus woensdag verwerkt.
Als je woensdag of donderdag stort wordt je bonus vrijdag verwerkt.
Hi vw-support! Lekkere actie weer met Betsson! Deze bonus is ook nog de hele maand geldig toch? Ben nog bezig met andere bonussen, haha.
Neen, helaas is de actie slechts geldig t/m 13 december 23.59.
Wedstrijd8. Gent-Kortrijk
Weddenschap
Gent @ 1.30
Inzet€ 5.00
Potentiële winst€ 0
Waarom krijg ik bij deze weddenschap geen winst uitgereikt? Het maakt het verschil tussen de eerste en derde plaats ;)
Ik snap de uitslag van gister niet helemaal, ik sta derde (geen idee of het klopt) maar heb een freebet van 0,-
^ Als de standen van de SuperOne (NBA), VW50 en VW10 bekend zijn - posten we ze hier.
Weddenschap
Gent @ 1.30
Inzet€ 5.00
Potentiële winst€ 0
Waarom krijg ik bij deze weddenschap geen winst uitgereikt? Het maakt het verschil tussen de eerste en derde plaats ;)
Zou je eens een screenshot willen sturen van je ingevulde weddenschappen?
Weddenschap
Gent @ 1.30
Inzet?‚? 5.00
Potentiële winst?‚? 0
Zou je eens een screenshot willen sturen van je ingevulde weddenschappen?
Voorlopig heb ik alleen nog maar 10 euro gehad met een of andere promo als omschrijving.
Hoe zit dat word die bonus nog gestort?
Had 50euro gestort gebruikersnaam: Patrickpok3r
Wel alles verloren al lol, maar mag toch aannemen dat die bonus nog gewoon geld en ik nog 100 euro bonus erbij krijf vandaag?
Voorlopig heb ik alleen nog maar 10 euro gehad met een of andere promo als omschrijving.
Hoe zit dat word die bonus nog gestort?
Had 50euro gestort gebruikersnaam: Patrickpok3r
Wel alles verloren al lol, maar mag toch aannemen dat die bonus nog gewoon geld en ik nog 100 euro bonus erbij krijf vandaag?
Ben je een nieuwe of bestaande klant?
Wanneer heb je gestort?
Als je bestaande klant bent, laat dan even je gebruikersnaam achter op de actiepagina.