Prijsvraag: Voorspel het aantal gele kaarten
Wat moet je doen voor deze prijsvraag?
Wanneer jullie onderstaande weddenschap goed hebben dan maak je kans op 100 euro bij bookmaker Wiliam Hill of Betfirst. Let op de bonusvraag!
Hoeveel gele kaarten vallen in de speelronde van de eredivisie en de jupiler pro league samen. Het gaat om de wedstrijden van vrijdag 31 oktober tot en met zondag 2 november. Doorgeven van je antwoord kan tot 31 oktober 20:29 daarna komt er een slotje op
De wedstrijden:
Eredivisie
Ajax - Dordrecht
Feyenoord - Zwolle
Twente - Heerenveen
PSV- Ado Den Haag
FC Utrecht - Vitesse
AZ Alkmaar - Excelsior
Go Ahead Eagles - Heracles Almelo
Willem ll - Cambuur Leeuwarden
FC Groningen - NAC Breda
Jupiler Pro League
Waregem - Genk
Anderlecht - Lokeren
Standard Luik - Mechelen
Cercle Brugge - Kortrijk
Waasland Beveren - Oostende
Lierse - Gent
Charleroi - Club Brugge
Westerlo - Mouscron Peruwelz
Bonusvraag
In welke minuut valt de eerste gele kaart?
Hoe geef je antwoord
Ik voorspel 35 gele kaarten
Bonus: Ik voorspel de eerste gele kaart in de 4de minuut
Hoe komen we tot een winnaar?
Degene die het aantal gele kaarten goed heeft geraden ontvangt 100 op zijn William Hill of Betfirst account. Wanneer er meerdere leden zijn dan kijken we naar de bonusvraag. Hebben beide toevallig hetzelfde aantal bij de bonusvraag, dan kijken we wie als eerste gereageerd heeft. Bij meerdere winnaars dan kijken we wie het dichtst bij de minuut zit van de eerste gele kaart
De slogan
Om mee te doen met de prijsvraag moet je een originele zin bedenken op het begin van de volgende zin: Het pakken van een gele kaart….
Voorbeeld
Het pakken van een gele kaart daar kan je op wedden, maar soms kan je daar ook de wedstrijd mee redden
We zien jullie creativiteit graag tegemoet
Sponsor van deze prijsvraag
William Hill en Betfirst
De voorwaarden
- Je MOET een avatar (profielafbeelding) voor je profiel hebben ingesteld.
- De winnaar krijgt 100 euro prijzengeld bij William Hill of Betfirst
- Je antwoord doorgeven kan tot zaterdag 31 oktober oktober 20:29 (na dit tijdstip gaat er een slotje op).
- Bewerken van je post na die tijd heeft geen zin. Hier wordt een melding van gemaakt.
- 1 antwoord per gebruiker.
- Gegevens worden gehaald van soccerway
- Vul de slogan in
Succes!!
in 27-10-2014 07:43 Acties en spellen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
lol, nog de verkeerde de prijs geven ook. Wat een gezeur is het de laatste tijd met deze prijsvragen...
Daarnaast ben ik van mening dat bijna iedereen er juist NIET vanuit ging dat de eredivisiewedstrijd Ajax - Dordrecht niet meetelde, doordat ik het aantal wedstrijden telde x 2,5 +1 = het aantal gele kaarten. Maar nu blijkt dus dat die wel meedeed? Zet dit er dan ook neer in het vervolg en ik vind dat er een nette regeling moet worden getroffen tussen beide partijen:)
Desnoods een nieuwe vraag om de winnaar aan te wijzen tussen deze 2.
Daarnaast ben ik van mening dat bijna iedereen er juist NIET vanuit ging dat de eredivisiewedstrijd Ajax - Dordrecht niet meetelde, doordat ik het aantal wedstrijden telde x 2,5 +1 = het aantal gele kaarten. Maar nu blijkt dus dat die wel meedeed? Zet dit er dan ook neer in het vervolg en ik vind dat er een nette regeling moet worden getroffen tussen beide partijen:)
Desnoods een nieuwe vraag om de winnaar aan te wijzen tussen deze 2.
www.houtenwekker.nl
Bijna iedereen ging ervan uit dat het ging om alle wedstrijden in de Eredivisie dus wat een gezeur.
Sidoo- lijkt me de eerlijke winnaar en zal de prijs ook moeten krijgen lijkt me.
Sidoo- lijkt me de eerlijke winnaar en zal de prijs ook moeten krijgen lijkt me.
kevind:
Bijna iedereen ging ervan uit dat het ging om alle wedstrijden in de Eredivisie dus wat een gezeur.
En waarom?
ik heb 55 gele kaarten en 6 de minuut.
waarom word ik niet als winnaar aangeduid?
ik heb binnen de juiste termijn geantwoord.
het lijkt met duidelijk dat ik de winnaar ben.
kevind:
haha als je de reacties even leest zie je dus dat dat niet het geval is, en als je de reacties leest zie je ook dat iemand dichter bij de minuut zit en heeft ook 55 gele kaarten, dan zou hij hem moeten winnen... anderlecht ofzo had 55 gele kaarten en 6e minuut
vincent129:
Koekemans voordat je gaat oordelen, hij zat er idd dichter bij, echter heeft hij een dag te laat zijn antwoord gegeven dus logisch dat hij niet de winnaar is. Hopelijk zo genoeg info
Koekemans voordat je gaat oordelen, hij zat er idd dichter bij, echter heeft hij een dag te laat zijn antwoord gegeven dus logisch dat hij niet de winnaar is. Hopelijk zo genoeg info
waardeloze gozer,
je stelt een verkeerde vraag op en duidt dan nog eens de verkeerde winnaar uit.
de winnaar lijkt me duidelijk : anderlecht
dat die Vincent het warm water niet heeft uitgevonden wist ik ook al langer dan vandaag :p
ik denk dat hij maar net kan lezen en schrijven
dat die Vincent het warm water niet heeft uitgevonden wist ik ook al langer dan vandaag :p
ik denk dat hij maar net kan lezen en schrijven
Jongens, ik vind die reacties over Vincent echt een beetje jammer, het is toch alleen maar leuk dat hij die prijsvragen houdt. Het kan toch gebeuren dat er een keer een foutje wordt gemaakt. Maar zeik hem alsjeblieft niet zo af. Ik zelf ben ook gaan kijken wie er zou winnen met 55 gele kaarten, ik kwam ook op dezelfde winnaar. Volgens mij is die anderlecht gewoon slim met computers ofzo en kan hij vermijden dat dat (bewerkt op) weg gaat ofzo. Want ik weet ook zeker dat ik er het dichtste bij zat met 50 gele kaarten, en opeens zag ik net iemand die heeft 50 gele kaarten en 5e minuut. En ik weet 100% zeker dat die er eergister NIET bij stond. Net als Jeroen, zie jeroen z'n post:
Hij dacht ook dat ik hem zou winnen, maar er zit opeens ook iemand dichterbij. Volgens mij klopt er hier iets niet. Volgens mij is het helemaal niet Vincent's fout bij het nakijken. Beetje jammer dat iedereen hem zo afzeikt.
jeroenfr010:
Zonder dordrecht erbij gerekend, die er ook niet bij stond aanvanklijk zou deze goed zijn. Wel zo eerlijk om hier dus de prijs aan te geven ipv 55 kaarten.
elinesperado:
Ik voorspel 50 gele kaarten.
Bonus: Ik voorspel de eerste gele kaart in de 6e minuut.
Slogan: Het pakken van een gele kaart is vaak onnuttig en stom, maar soms win je er wedstrijden mee en dan is het niet dom!
Slogan: Het pakken van een gele kaart is vaak onnuttig en stom, maar soms win je er wedstrijden mee en dan is het niet dom!
elinesperado:
Zonder dordrecht erbij gerekend, die er ook niet bij stond aanvanklijk zou deze goed zijn. Wel zo eerlijk om hier dus de prijs aan te geven ipv 55 kaarten.
Hij dacht ook dat ik hem zou winnen, maar er zit opeens ook iemand dichterbij. Volgens mij klopt er hier iets niet. Volgens mij is het helemaal niet Vincent's fout bij het nakijken. Beetje jammer dat iedereen hem zo afzeikt.
danial:
Bonusvraag: 5 de minuut.
Het pakken van een gele kaart is tegen de regels in, en soms totaal onnodig!
Bonusvraag: 5 de minuut.
Het pakken van een gele kaart is tegen de regels in, en soms totaal onnodig!
het gaat om deze.... Deze stond er 100% zeker niet bij, toch Jeroen??
En zo zien we maar weer, al was het wel zo en stonden die reacties er al. Iedereen maakt wel fout, zo ook Vincent.
Beste heren,
Er is me ten gehore gekomen dat er wat reuring ontstaan is over de uitreiking van prijzen naar de juiste winnaar. Samen werken we er hier achter de schermen hard om een interessant platform te blijven creëren met leuke acties en prijsvragen. Voorop staat daarbij dat het allemaal 'mensenwerk' blijft om alle antwoorden na te kijken en prijsvragen afgedicht op te stellen. Daarnaast zoeken onze slimme leden (terecht) altijd naar de mazen in de wet of het systeem om met hun creativiteit soms alsnog aanspraak te maken op prijzen.
Uiteraard streven we ernaar om dit alles foutloos te doen, de praktijk wijst echter uit dat een foutje er soms al snel bij in is geslopen. Juist daarom zijn we zo blij de oplettendheid van onze leden als het gaat om een correcte afhandeling ervan. De wijze waarop het vervolgens echter wordt opgelost is aan onze moderators die ook respect verdienen voor hun inzet.
Kortom; we staan open voor alle vormen van feedback, we rekenen daarbij echter op een volwassen en vriendelijke vorm van feedback vanuit de community waar we zo hard ons best voor doen. Ik heb er alle vertrouwen in dat we dit in toekomstige gevallen op een nette manier zullen aanpakken met elkaar en onze mods beloven meer oplettendheid in volgende prijsvragen.
Dank voor jullie oplettendheid in ieder geval en laten we het ook nog gezellig houden dan komen we een heel eind! Tenslotte zijn er grotere problemen op de wereld, we gaan hier bij VW geen zwarte pieten discussies voeren ;-) Thanx folks!
Groet Cap
Er is me ten gehore gekomen dat er wat reuring ontstaan is over de uitreiking van prijzen naar de juiste winnaar. Samen werken we er hier achter de schermen hard om een interessant platform te blijven creëren met leuke acties en prijsvragen. Voorop staat daarbij dat het allemaal 'mensenwerk' blijft om alle antwoorden na te kijken en prijsvragen afgedicht op te stellen. Daarnaast zoeken onze slimme leden (terecht) altijd naar de mazen in de wet of het systeem om met hun creativiteit soms alsnog aanspraak te maken op prijzen.
Uiteraard streven we ernaar om dit alles foutloos te doen, de praktijk wijst echter uit dat een foutje er soms al snel bij in is geslopen. Juist daarom zijn we zo blij de oplettendheid van onze leden als het gaat om een correcte afhandeling ervan. De wijze waarop het vervolgens echter wordt opgelost is aan onze moderators die ook respect verdienen voor hun inzet.
Kortom; we staan open voor alle vormen van feedback, we rekenen daarbij echter op een volwassen en vriendelijke vorm van feedback vanuit de community waar we zo hard ons best voor doen. Ik heb er alle vertrouwen in dat we dit in toekomstige gevallen op een nette manier zullen aanpakken met elkaar en onze mods beloven meer oplettendheid in volgende prijsvragen.
Dank voor jullie oplettendheid in ieder geval en laten we het ook nog gezellig houden dan komen we een heel eind! Tenslotte zijn er grotere problemen op de wereld, we gaan hier bij VW geen zwarte pieten discussies voeren ;-) Thanx folks!
Groet Cap
Be the best possible version of yourself. Never settle.