Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Prijsvraag: Voorspel het aantal gele kaarten

Wat moet je doen voor deze prijsvraag?
Wanneer jullie onderstaande weddenschap goed hebben dan maak je kans op 100 euro bij bookmaker Wiliam Hill of Betfirst. Let op de bonusvraag!
Hoeveel gele kaarten vallen in de speelronde van de eredivisie en de jupiler pro league samen. Het gaat om de wedstrijden van vrijdag 31 oktober tot en met zondag 2 november. Doorgeven van je antwoord kan tot 31 oktober 20:29 daarna komt er een slotje op
De wedstrijden:

Eredivisie
Ajax - Dordrecht
Feyenoord - Zwolle
Twente - Heerenveen
PSV- Ado Den Haag
FC Utrecht - Vitesse
AZ Alkmaar - Excelsior
Go Ahead Eagles - Heracles Almelo
Willem ll - Cambuur Leeuwarden
FC Groningen - NAC Breda

Jupiler Pro League
Waregem - Genk
Anderlecht - Lokeren
Standard Luik - Mechelen
Cercle Brugge - Kortrijk
Waasland Beveren - Oostende
Lierse - Gent
Charleroi - Club Brugge
Westerlo - Mouscron Peruwelz

Bonusvraag
In welke minuut valt de eerste gele kaart?

Hoe geef je antwoord
Ik voorspel 35 gele kaarten

Bonus: Ik voorspel de eerste gele kaart in de 4de minuut

Hoe komen we tot een winnaar?
Degene die het aantal gele kaarten goed heeft geraden ontvangt 100 op zijn William Hill of Betfirst account. Wanneer er meerdere leden zijn dan kijken we naar de bonusvraag. Hebben beide toevallig hetzelfde aantal bij de bonusvraag, dan kijken we wie als eerste gereageerd heeft. Bij meerdere winnaars dan kijken we wie het dichtst bij de minuut zit van de eerste gele kaart

De slogan
Om mee te doen met de prijsvraag moet je een originele zin bedenken op het begin van de volgende zin: Het pakken van een gele kaart….

Voorbeeld
Het pakken van een gele kaart daar kan je op wedden, maar soms kan je daar ook de wedstrijd mee redden

We zien jullie creativiteit graag tegemoet

Sponsor van deze prijsvraag
William Hill en Betfirst

De voorwaarden
- Je MOET een avatar (profielafbeelding) voor je profiel hebben ingesteld.
- De winnaar krijgt 100 euro prijzengeld bij William Hill of Betfirst
- Je antwoord doorgeven kan tot zaterdag 31 oktober oktober 20:29 (na dit tijdstip gaat er een slotje op).
- Bewerken van je post na die tijd heeft geen zin. Hier wordt een melding van gemaakt.
- 1 antwoord per gebruiker.
- Gegevens worden gehaald van soccerway
- Vul de slogan in

Succes!!
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvincent129 in 27-10-2014 07:43 Acties en spellen
in 27-10-2014 07:43 Acties en spellen
119 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Per toeval stuitte ik op iemand die er volgens mij dichter bij het juiste antwoord zit dan sidoo-

op pagina 4 is er j-eindhoven die jullie eens moeten nakijken

graag in de toekomst de juiste winnaar aanduiden

dank bij voorbaat

0 Vind ik leuk's
Koekemans voordat je gaat oordelen, hij zat er idd dichter bij, echter heeft hij een dag te laat zijn antwoord gegeven dus logisch dat hij niet de winnaar is. Hopelijk zo genoeg info.
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
Gefeliciteerd Sidoo!!

VoetbalWedden weer bedankt voor deze leuke actie!!
0 Vind ik leuk's
Ik sluit mij aan bij Brian.
De prijsvraag is gesteld op de 16 wedstrijden in de eerste post.
Een beetje een rare actie om dan ná de deadline de prijsvraag nog te veranderen.
Zelf niet meegespeeld, echter zou ik het een gepaste oplossing vinden als de prijs wordt gedeeld en jullie ook de winnaar op basis van 16 wedstrijden een prijs schenken.
Misschien een verkeerde vergelijking, maar het zou ook niet eerlijk zijn dat de Staatsloterij na twee dagen het laatste cijfer van de winnende Jackpot reeks veranderd.

(Nu heeft de Staatsloterij altijd een disclaimer: onder voorbehoud van druk- en zetfouten.)
0 Vind ik leuk's
Ik weet ook zeker dat iedereen hier van uit ging en het niet eens door heeft gehad dat deze ontbrak.

Niet dus, wel een vreemde reactie van iemand die een fout heeft gemaakt.
in plaats van dat je het had gewoon toegeeft zal ik er geen moeite mee hebben gehad maar dit slaat alles.

Zal wel aan mij liggen.
0 Vind ik leuk's
elinesperado:
Ik voorspel 50 gele kaarten.

Bonus: Ik voorspel de eerste gele kaart in de 6e minuut.

Slogan: Het pakken van een gele kaart is vaak onnuttig en stom, maar soms win je er wedstrijden mee en dan is het niet dom!
elinesperado:
Ik voorspel 50 gele kaarten.

Bonus: Ik voorspel de eerste gele kaart in de 6e minuut.

Slogan: Het pakken van een gele kaart is vaak onnuttig en stom, maar soms win je er wedstrijden mee en dan is het niet dom!

Zonder dordrecht erbij gerekend, die er ook niet bij stond aanvanklijk zou deze goed zijn. Wel zo eerlijk om hier dus de prijs aan te geven ipv 55 kaarten.
0 Vind ik leuk's

beste vincent,

jammer dat je zo neerbuigend doet.

aangezien ik hier het gevoel heb dat je alles maar beter moet nakijken ben ik alle deelnemers afgegaan en ik heb nog iemand gevonden met een beter antwoord.

kan je in de toekomst je prijsvragen beter formuleren, alles grondig nakijken en de juiste winnaar aanduiden.

dank bij voorbaat.
0 Vind ik leuk's
anderlecht10112:
Ik voorspel 55 gele kaarten

Bonus: Ik voorspel de eerste gele kaart in de 6de minuut

Slogan: Het pakken van een gele kaart, is beter dan het pakken van een rood karton

deze :
0 Vind ik leuk's
vincent is niet van de slimste dat is al langer duidelijk.
sinds vincent de prijsvragen doet lijkt het hier meer op een beschutte werkplaats.

in elke prijsvraag komen er achteraf verschillende fouten aan het licht + vincent zorgt er wel voor dat zijn vriendjes zullen winnen zoals sidooooo
0 Vind ik leuk's
Tja, beetje lastige situatie, ik zou winnen als Ajax-Dordrecht niet meetelde. Maar toevallig dacht ik wel dat Ajax-Dordrecht meetelde, maarja heel veel dachten het niet. Het is niet zo dat ik echt ging uitrekenen per wedstrijd en heb me daar ook niet echt op ingesteld. Ik heb gewoon blind 50 gegokt, ik dacht ongeveer 3 per wedstrijd en vond 50 wel een mooi getal. Foutje kan gebeuren, wel jammer. Ik heb een voorstel gedaan om de prijs te verdelen met degene die het er dichstbij zat met 55 gele kaarten, maar dat ging helaas niet door. Mij lijkt dit nog steeds een goeie oplossing.
Verder is het foutje ook wel lullig omdat er in Belgie 8 wedstrijden zijn en in Nederland 9, misschien hebben mensen zich daardoor ook vergist.
Het is jammer van het foutje maar dat kan natuurlijk gebeuren, ik moet wel zeggen dat ik de prijsvragen en het VW-Spel hele leuk vind om mee te spelen!
Nu is het aan de crew om een oplossing te vinden, en de goeie winnaar uit te zoeken haha
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.