Prijsvraag: Voorspel het aantal gele kaarten
Wat moet je doen voor deze prijsvraag?
Wanneer jullie onderstaande weddenschap goed hebben dan maak je kans op 100 euro bij bookmaker Wiliam Hill of Betfirst. Let op de bonusvraag!
Hoeveel gele kaarten vallen in de speelronde van de eredivisie en de jupiler pro league samen. Het gaat om de wedstrijden van vrijdag 31 oktober tot en met zondag 2 november. Doorgeven van je antwoord kan tot 31 oktober 20:29 daarna komt er een slotje op
De wedstrijden:
Eredivisie
Ajax - Dordrecht
Feyenoord - Zwolle
Twente - Heerenveen
PSV- Ado Den Haag
FC Utrecht - Vitesse
AZ Alkmaar - Excelsior
Go Ahead Eagles - Heracles Almelo
Willem ll - Cambuur Leeuwarden
FC Groningen - NAC Breda
Jupiler Pro League
Waregem - Genk
Anderlecht - Lokeren
Standard Luik - Mechelen
Cercle Brugge - Kortrijk
Waasland Beveren - Oostende
Lierse - Gent
Charleroi - Club Brugge
Westerlo - Mouscron Peruwelz
Bonusvraag
In welke minuut valt de eerste gele kaart?
Hoe geef je antwoord
Ik voorspel 35 gele kaarten
Bonus: Ik voorspel de eerste gele kaart in de 4de minuut
Hoe komen we tot een winnaar?
Degene die het aantal gele kaarten goed heeft geraden ontvangt 100 op zijn William Hill of Betfirst account. Wanneer er meerdere leden zijn dan kijken we naar de bonusvraag. Hebben beide toevallig hetzelfde aantal bij de bonusvraag, dan kijken we wie als eerste gereageerd heeft. Bij meerdere winnaars dan kijken we wie het dichtst bij de minuut zit van de eerste gele kaart
De slogan
Om mee te doen met de prijsvraag moet je een originele zin bedenken op het begin van de volgende zin: Het pakken van een gele kaart….
Voorbeeld
Het pakken van een gele kaart daar kan je op wedden, maar soms kan je daar ook de wedstrijd mee redden
We zien jullie creativiteit graag tegemoet
Sponsor van deze prijsvraag
William Hill en Betfirst
De voorwaarden
- Je MOET een avatar (profielafbeelding) voor je profiel hebben ingesteld.
- De winnaar krijgt 100 euro prijzengeld bij William Hill of Betfirst
- Je antwoord doorgeven kan tot zaterdag 31 oktober oktober 20:29 (na dit tijdstip gaat er een slotje op).
- Bewerken van je post na die tijd heeft geen zin. Hier wordt een melding van gemaakt.
- 1 antwoord per gebruiker.
- Gegevens worden gehaald van soccerway
- Vul de slogan in
Succes!!
in 27-10-2014 07:43 Acties en spellen
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Ik voorspel 52 gele kaarten
Bonus: Ik voorspel de eerste kaart in de 5e minuut
Slogan: Het pakken van een gele kaart is het vaak niet waard.
Bonus: Ik voorspel de eerste kaart in de 5e minuut
Slogan: Het pakken van een gele kaart is het vaak niet waard.
Feyenoord Till i die!!
Ik voorspel 48 gele kaarten.
bonus: ik voorspel de eerste gele kaart in de 13e minuut.
Slogan : tegen de scheids teveel praat is hetzelfde als het krijgen van een gele kaart.
bonus: ik voorspel de eerste gele kaart in de 13e minuut.
Slogan : tegen de scheids teveel praat is hetzelfde als het krijgen van een gele kaart.
Ik voorspel 48 gele kaarten.
bonus: ik voorspel de eerste gele kaart in de 14e minuut.
Slogan : tegen de scheids teveel praten is hetzelfde als het krijgen van een gele kaart.
bonus: ik voorspel de eerste gele kaart in de 14e minuut.
Slogan : tegen de scheids teveel praten is hetzelfde als het krijgen van een gele kaart.
Ik voorspel 51 gele kaarten.
Bonus: Ik voorspel de 1e gele kaart in de 5e minuut.
Slogan: Het pakken van een gele kaart is je eigen schuld als je de sheids tegenspreekt
Bonus: Ik voorspel de 1e gele kaart in de 5e minuut.
Slogan: Het pakken van een gele kaart is je eigen schuld als je de sheids tegenspreekt
Ik voorspel 52 gele kaarten.
bonus: ik voorspel de eerste gele kaart in de 5e minuut.
bonus: ik voorspel de eerste gele kaart in de 5e minuut.
Goedemorgen beste leden van VW,
Gisteren werd ik er op geattendeerd dat in de lijst van wedstrijden Ajax -Dordrecht ontbrak. Echter staat in de openingspost dat het om de wedstrijden gaan van de eredivisie van de speelronde. Daardoor nemen we de wedstrijd van Ajax ook zeker mee. Ik weet ook zeker dat iedereen hier van uit ging en het niet eens door heeft gehad dat deze ontbrak.
Eredivisie
Ajax - Dordrecht 5
Feyenoord - Zwolle 3
Twente - Heerenveen 0
PSV- Ado Den Haag 2
FC Utrecht - Vitesse 6
AZ Alkmaar - Excelsior 5
Go Ahead Eagles - Heracles Almelo 3
Willem ll - Cambuur Leeuwarden1
FC Groningen - NAC Breda 5
Jupiler Pro League
Waregem - Genk 3
Anderlecht - Lokeren 2
Standard Luik - Mechelen 0
Cercle Brugge - Kortrijk 5
Waasland Beveren - Oostende 4
Lierse - Gent 7
Charleroi - Club Brugge 2
Westerlo - Mouscron Peruwelz 2
Totaal 55
Bonusvraag
5 de minuut in de wedstrijd AZ Alkmaar - Excelsior
We hadden een aantal leden die 55 hadden gegokt, echter zat sidoo- er met zijn antwoord op de bonusvraag 1 minuut dichter bij dan 2 andere.
Hij moet contact met me opnemen in een pm over zijn gebruikersnaam.
Iedereen bedankt voor het meespelen en bedankt voor jullie creativiteit leuk om jullie zinnetjes te lezen
Gisteren werd ik er op geattendeerd dat in de lijst van wedstrijden Ajax -Dordrecht ontbrak. Echter staat in de openingspost dat het om de wedstrijden gaan van de eredivisie van de speelronde. Daardoor nemen we de wedstrijd van Ajax ook zeker mee. Ik weet ook zeker dat iedereen hier van uit ging en het niet eens door heeft gehad dat deze ontbrak.
Eredivisie
Ajax - Dordrecht 5
Feyenoord - Zwolle 3
Twente - Heerenveen 0
PSV- Ado Den Haag 2
FC Utrecht - Vitesse 6
AZ Alkmaar - Excelsior 5
Jupiler Pro League
Waregem - Genk 3
Anderlecht - Lokeren 2
Lierse - Gent 7
Totaal 55
Bonusvraag
We hadden een aantal leden die 55 hadden gegokt, echter zat sidoo- er met zijn antwoord op de bonusvraag 1 minuut dichter bij dan 2 andere.
Iedereen bedankt voor het meespelen en bedankt voor jullie creativiteit leuk om jullie zinnetjes te lezen
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
vincent129:
Eredivisie
Ajax - Dordrecht 5
Feyenoord - Zwolle 3
Twente - Heerenveen 0
PSV- Ado Den Haag 2
FC Utrecht - Vitesse 6
AZ Alkmaar - Excelsior 5
Jupiler Pro League
Waregem - Genk 3
Anderlecht - Lokeren 2
Lierse - Gent 7
Totaal 55
Bonusvraag
Eredivisie
Ajax - Dordrecht 5
Feyenoord - Zwolle 3
Twente - Heerenveen 0
PSV- Ado Den Haag 2
FC Utrecht - Vitesse 6
AZ Alkmaar - Excelsior 5
Jupiler Pro League
Waregem - Genk 3
Anderlecht - Lokeren 2
Lierse - Gent 7
Totaal 55
Bonusvraag
Oke, jammer... "
Ik weet ook zeker dat iedereen hier van uit ging en het niet eens door heeft gehad dat deze ontbrak."
Dit is dus zeker niet waar, in de chat zei iedereen dat Ajax-Dordrecht niet meetelde. Maar helaas, ik kan er mee leven
van harte! en VW bedankt voor de actie weer :-)
Gefeliciteerd sidoo- !
Wat betreft het aanpassen van de originele prijsvraag tijdens het tellen van de resultaten vind ik zeer ongepast (mijn voorspelling was ook zonder ajax fout, hoor). Ik heb mijn voorspelling gebaseerd op 16 wedstrijden en zag al meteen dat deze wedstrijd er niet bij zat (wellicht belgie 8, dus NL ook 8).. Vele anderen hebben dit mogelijk ook gedaan en ook in de chat is hier constant gesprekstof over geweest. Na alle inzendingen vind ik het nogal ongepast om de wedstrijd toch bij de resultaten te tellen.
Alsnog, voor mij maakt het niks uit.. maar het is erg zuur voor personen die 50 gele kaarten hadden en misschien zelfs ook de 5e minuut hadden voorspeld.
Wat betreft het aanpassen van de originele prijsvraag tijdens het tellen van de resultaten vind ik zeer ongepast (mijn voorspelling was ook zonder ajax fout, hoor). Ik heb mijn voorspelling gebaseerd op 16 wedstrijden en zag al meteen dat deze wedstrijd er niet bij zat (wellicht belgie 8, dus NL ook 8).. Vele anderen hebben dit mogelijk ook gedaan en ook in de chat is hier constant gesprekstof over geweest. Na alle inzendingen vind ik het nogal ongepast om de wedstrijd toch bij de resultaten te tellen.
Alsnog, voor mij maakt het niks uit.. maar het is erg zuur voor personen die 50 gele kaarten hadden en misschien zelfs ook de 5e minuut hadden voorspeld.
http://imaginary.blogabet.com/