Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Paasfestijn 2019!

Paasfestijn 2019!

Voetbalwedden.net verstopt dit jaar geen paaseieren, maar dikke winacties. We trappen dit jaar af met een nieuw fenomeen: het Voetbalwedden Paasfestijn! In samenwerking met Betfirst en Bet777 gaan we een fantastisch Paasweekend tegemoet, waarin jij waanzinnige prijzen in de wacht kunt slepen. Met een prijzenpot van ?5.000(!!) en twee exclusieve bonussen mag jij dit festijn niet missen!

In aanloop naar naar het Paasfestijn kun jij nú al op jacht gaan naar winacties die we verstopt hebben op onze website, de nieuwsbrief en op onze social media kanalen. Als eerste op de hoogte zijn van de livegang, winacties en bonussen? Volg ons dan op alle kanalen:

Zorg dat je alvast een account hebt bij Betfirst en Bet777, zo kun je meteen meespelen aan de gratis acties!

Uiteraard gaan we nog niet alles verklappen, maar we kunnen stellen dat het de moeite waard is om iedere dag een blik te werpen op onze kanalen. Stay tuned!

Klik hier om naar het Paasfestijn te gaan!

LET OP! Ook wij moeten dit weekend paaseieren zoeken met de schoonfamilie. Het kan dus zijn dat tijdens de paasdagen vragen en/of opmerkingen iets later worden beantwoord, dan jullie gewend zijn. Ook bij de bookmakers worden vragen de komende twee weken logischerwijs later beantwoord dan normaal. Aan het einde van de rit helpen we uiteraard een ieder en zorgen we ervoor dat alles wordt opgelost. Alvast bedankt voor jullie geduld!

10 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagSupport in 9-04-2019 12:18 Acties en spellen
in 9-04-2019 12:18 Acties en spellen
331 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Beste VW,

Ik post hier niet vaak iets, maar wat ik nu meemaak dat kan toch niet zomaar passeren?

Ik neem dus deel aan jullie paasactie, samen met een 2-tal vrienden die ook bij VW zijn aangesloten. Wij vonden die actie wel aantrekkelijk, dus schrijven ons in.

Ik krijg beide bonussen (dus zowel Betfirst als Bet777). Met Betfirst geen problemen. Mijn 2 andere vrienden krijgen ofwel 1 bonus ofwel geen enkele.

Ik begin dit weekend te spelen met mijn Bet 777 bonus, gaat 2 bets goed en dan krijg ik plots een bericht dat ik een "bonuszoeker" ben en niet langer kan genieten van promotionele acties?

Ik doe navraag en krijg hetzelfde antwoord, alsook dat ik meerdere accounts heb op eenzelfde IP-adres???

Ik heb slechts 1 account bij Bet 777 en vraag mij nu af wat hiervan de bedoeling is? Dit ruikt echt naar oplichterij? Op mijn vraag of ik mijn actuele en dus aan de gang zijnde VW-bonus verder kan rondspelen, kunnen ze niet antwoorden en moet ik mij maar tot VW wenden? Ik zit dus diep in de problemen door jullie actie want mijn gewonnen geld ben ik waarschijnlijk kwijt?

Ik ben hier echt van geschrokken en zou jullie dus willen vragen jullie partners beter te selecteren. Voordien nog nooit zoiets voor gehad, maar dit tart elke verbeelding moet ik zeggen?

2 Vind ik leuk's

Ik heb mijn account bij bet777 laten sluiten.

Speelde daar relatief veel, maar ik plaatste met het vrijspelen van de paasbonus een bet op over 0,75 fhg bij de dames Gent 2. Die domineerden volledig in de eerste helft. Ongeveer 10 minuten na het plaatsten van de bet knalden de dames er dan ook 3 in korte tijd in. Ineens de wedstrijd weg uit het aanbod na de tweede goal en de bet ineens cancelled.

In de rust werd de wedstrijd ineens weer beschikbaar in het aanbod.

In mijn ogen volstrekt kansloos dit en via de helpdesk aangegeven dat dit riekt naar oplichterij en ik liever heb dat ze mijn account sluiten als ze vaste klanten op die manier behandelen.

Later kreeg ik een mail dat mijn account gesloten is. Prima. Zoals gezegd zijn er veel meer en betere bookmakers.

1 Vind ik leuk's
Si hoc legere scis nimium eruditiones habes.

Aangezien de waarheid ook haar rechten heeft heb ik de wedstrijd eventjes opgezocht en vielen de doelpunten in minuut 10, 16, 30 en 39.

Volgens mij heb jij ingezet toen de stand bij de bookie 0-0 was (wanneer hij eigenlijk 1-1 moest aangeven). Bookie ziet zijn fout in en cancelled uw bet (aangezien over 0.75 niet kan bij een 1-1 stand) en neemt de match uit hun aanbod aangezien er verwarring is over de stand. Aan de rust checken ze alles nog eens dubbel en plaatsen de match weer in hun aanbod.

1 Vind ik leuk's
There will be more like me, I promise you. And we will bring hell to you and your kind. And my conscience is clear. I have no regrets. I live forever. I go to a better place.
Op zo. 28 apr. 2019, 12:28 schreef matching117:

Aangezien de waarheid ook haar rechten heeft heb ik de wedstrijd eventjes opgezocht en vielen de doelpunten in minuut 10, 16, 30 en 39.

Volgens mij heb jij ingezet toen de stand bij de bookie 0-0 was (wanneer hij eigenlijk 1-1 moest aangeven). Bookie ziet zijn fout in en cancelled uw bet (aangezien over 0.75 niet kan bij een 1-1 stand) en neemt de match uit hun aanbod aangezien er verwarring is over de stand. Aan de rust checken ze alles nog eens dubbel en plaatsen de match weer in hun aanbod.

Als je de vorige pagina's in deze forumpost doorneemt, dan zijn er veel te veel klachten, door verschillende mensen, over verschillende onderwerpen i.v.m. BET777 om die organisatie nog ernstig te nemen. Er is echt iets mis met die paasactie (en dan vooral BET777) en dat is een heel jammere zaak. Er zijn toch voldoende andere betrouwbare partners?

1 Vind ik leuk's

iedereen vrij lekker je bookie aanbod te kiezen.

niet klagen over VW

0 Vind ik leuk's
Ajax. Ajax. Ajax.

VW als er vanavond niks rechtgezet is hoop ik wel dat dit morgen het geval zal zijn. 28/04 was in principe de laatste dag voor de bookies. Daarvan heb ik zelf een email gekregen van betfirst die dat bevestigen. Het gaat om 200€ + 200€, dus in totaal 400€. Ik heb alle stappen op de manier gedaan zoals gevraagd. Als het dus niet in orde komt leg ik mij er niet zomaar bij neer. Over 25€ zou ik niet moeilijk doen maar 400€ is een ander verhaal.

2 Vind ik leuk's

bonus bij betfirst niet gehad...

0 Vind ik leuk's

Ik ook nog niet de bonus ontvangen bij Betfirst maar heeft geen haast en was ook gevraagd om een bericht aan vw-support zelf hierover te sturen. Volste vertrouwen erin dat alles goed komt. Zeker in deze onrustige tijden waarbij bookies in afwachting zijn van precieze eisen rondom vergunningen etc. en niet veel bonussen uitdelen, is dit een ongekend goede actie.

Ook de ervaringen zoals hier geschetst met Bet777 herken ik mij niet in. Het is uiteraard jullie goed recht en er zullen prima redenen voor zijn, maar ik speel er graag evenals bij Betfirst.

2 Vind ik leuk's

Niks ontvangen. Of gaan ze wachten tot 23u55? Vanaf morgen eis ik 100€ per dag interest. Dan mogen ze wel een maand wachten.

0 Vind ik leuk's
Op zo. 28 apr. 2019, 11:35 schreef theforgottenone:

Ik heb mijn account bij bet777 laten sluiten.

Speelde daar relatief veel, maar ik plaatste met het vrijspelen van de paasbonus een bet op over 0,75 fhg bij de dames Gent 2. Die domineerden volledig in de eerste helft. Ongeveer 10 minuten na het plaatsten van de bet knalden de dames er dan ook 3 in korte tijd in. Ineens de wedstrijd weg uit het aanbod na de tweede goal en de bet ineens cancelled.

In de rust werd de wedstrijd ineens weer beschikbaar in het aanbod.

In mijn ogen volstrekt kansloos dit en via de helpdesk aangegeven dat dit riekt naar oplichterij en ik liever heb dat ze mijn account sluiten als ze vaste klanten op die manier behandelen.

Later kreeg ik een mail dat mijn account gesloten is. Prima. Zoals gezegd zijn er veel meer en betere bookmakers.

Dit ging over een typfout in de ploegnaam,de eerste helft stond er nl genk 2 dames ipv gent 2 dames.

ik had zelf ook ingezet op deze wedstrijd en ook deze werd gecancelled,waarop ik contact heb opgenomen met de helpdesk,dit was het geval bij zowel bet777 als betfirst.

0 Vind ik leuk's
https://belgian1betting.blogabet.com

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.