Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Paasfestijn 2019!

Paasfestijn 2019!

Voetbalwedden.net verstopt dit jaar geen paaseieren, maar dikke winacties. We trappen dit jaar af met een nieuw fenomeen: het Voetbalwedden Paasfestijn! In samenwerking met Betfirst en Bet777 gaan we een fantastisch Paasweekend tegemoet, waarin jij waanzinnige prijzen in de wacht kunt slepen. Met een prijzenpot van ?5.000(!!) en twee exclusieve bonussen mag jij dit festijn niet missen!

In aanloop naar naar het Paasfestijn kun jij nú al op jacht gaan naar winacties die we verstopt hebben op onze website, de nieuwsbrief en op onze social media kanalen. Als eerste op de hoogte zijn van de livegang, winacties en bonussen? Volg ons dan op alle kanalen:

Zorg dat je alvast een account hebt bij Betfirst en Bet777, zo kun je meteen meespelen aan de gratis acties!

Uiteraard gaan we nog niet alles verklappen, maar we kunnen stellen dat het de moeite waard is om iedere dag een blik te werpen op onze kanalen. Stay tuned!

Klik hier om naar het Paasfestijn te gaan!

LET OP! Ook wij moeten dit weekend paaseieren zoeken met de schoonfamilie. Het kan dus zijn dat tijdens de paasdagen vragen en/of opmerkingen iets later worden beantwoord, dan jullie gewend zijn. Ook bij de bookmakers worden vragen de komende twee weken logischerwijs later beantwoord dan normaal. Aan het einde van de rit helpen we uiteraard een ieder en zorgen we ervoor dat alles wordt opgelost. Alvast bedankt voor jullie geduld!

10 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagSupport in 9-04-2019 12:18 Acties en spellen
in 9-04-2019 12:18 Acties en spellen
331 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op vr. 26 apr. 2019, 19:01 schreef Strandje:
Op vr. 26 apr. 2019, 18:36 schreef vw-support:

We hebben de gebruikersnamen die nog niks hebben ontvangen (en hier wel recht op hebben) andermaal doorgegeven aan de bookmakers.

Ook als je geen reactie op de pm hebt gehad?

M.a.w ik ga er vanuit dat ik er bij zit?

We hebben je gebruikersnaam doorgestuurd.

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Hoeveel keer moest rondspelen bij bet777? Kan het niet vinden op site?

0 Vind ik leuk's
Op za. 27 apr. 2019, 07:51 schreef Iaquinta1984:

Zowel storting als bonus 3 x, staat bij bet777 als bij berfirst als je klikt op bonusgeschiedenis en dan naast het bedrag wat je nog moet rondspelen( ... )

1 Vind ik leuk's
Op vr. 26 apr. 2019, 07:26 schreef caantjes:

klein vraagje, hoe snel moet deze van 777 worden rondgespeeld ?

bump

0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK
Op za. 27 apr. 2019, 09:40 schreef dasjem:
Op za. 27 apr. 2019, 07:51 schreef Iaquinta1984:

Zowel storting als bonus 3 x, staat bij bet777 als bij berfirst als je klikt op bonusgeschiedenis en dan naast het bedrag wat je nog moet rondspelen( ... )

Hoe kan het dan dat er nog 1100 staar als 3 x 300 900 is?!

0 Vind ik leuk's
Op vr. 26 apr. 2019, 16:57 schreef k1njoo:
Zoiezo is het een beetje belachelijk dat ik met twee bookmakers zit te mailen en het voor mij nu wel heel duidelijk is dat het gewoon dezelfde mensen zijn. Waarom dat niet vermelden, is voor beide een hoop werk gespaard.

is een externe dienst die werkt voor verschillende bookmakers (betfirst/bet777/napoleon) , daarom hebben ze ook bepaalde bevoegdheden niet om bvb. bonussen toe tevoegen etc., is niet zoals bij unibet enzo

2 Vind ik leuk's

totaal geen bonus gekregen dikke klucht ,wanneer Pasen met kerstmis samenvallen zal ik die krijgen.

Betfirst marketing dienst helpt mij ok al niet dagen aan het wachten op hun e-mail.

Bans uitdelen gaat snel, maar kostgewin op anders zijn kop daar blozen ze niet om.

Dikke klucht!!!

4 Vind ik leuk's
Het antwerp publiek is gelijk een vulkaan: soms stilte, meestal wat gerommel, af en toe as spuwend en bij gelegenheid een verschroeiend klank- en lichtspel Jesus Freaks, out on the streets, handing tickets out for God

Ik heb nog altijd mijn bonussen niet gekregen betfirst en 777 hoe komt dit

1 Vind ik leuk's

Zoals verwacht en voorspeld te veel gedoe(bij vooral deze bookies dan). Gelukkig niet meegedaan. Succes en dan met name ballenlikkers zoals hypnotist die in de kont van VW kruipen bij een kritisch nootje.

0 Vind ik leuk's

Uit bepaalde reacties kon ik opmaken dat ze bonussen gingen uitdelen tussen 23/04 en 28/04. Vandaag dus hun laatste kans, anders valt ook die belofte in het water. Alleen vraag ik me af tot hoeverre er personeel gaat zijn op een zondag. Die helpdesks zijn gewoon een flop. Ik heb ooit eens een weddenschap aan odd 250 gewonnen omdat de odd simpelweg verkeerd was... dat was een bug of dergelijke. Wel toen was dat geld na een half uur weer van mijn rekening met daaraan toegevoegd een hele mail met uitleg en excuses van de vergissing. Maar als je iets moet krijgen dan geven ze niet eens een antwoord, er zijn nogthans bookmakers voldoende... dus ik ben er zeker van dat een bookmaker met een zeer goede helpdesk bij veel spelers een stapje voor zou hebben en dus ook meer klanten zal aanwerven. Ze denken duidelijk te kortzichtig

Bericht gewijzigd door k1njoo op zo 28 apr. 2019, 07:31
2 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.