Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Samen winnen: 3x kans op €30 miljoen

Wat doe jij eigenlijk met 30 miljoen?💰💰💰 Wij hebben wij 3 losse acties opgezet waarmee jij gratis kan meespelen met de Nederlandse oudejaarsloterij! 🎊

1. In dit forum topic > lot FU-81957
  2. Op onze Twitter account, zie deze post > lot BO-24889
  3. Op onze Facebook pagina, zie deze post > lot FT-77706

Wat moet je doen?

1. Tag in een reactie op dit bericht een ander lid met wie jij jouw prijs wil delen.
  2. Geef aan wat jij met 30 miljoen zou doen.

Kleine lettertjes:

• Alleen personen van 18 jaar of ouder mogen aan deze actie meedoen. (Getagde) Winnaars worden geverifieerd op leeftijd (18+).
  • Alleen personen die een bankrekening in Nederland of België hebben kunnen aan deze actie meedoen.
  • Deelnemers kunnen tot 31 december 23:00 uur aan deze actie deelnemen. Alle andere reacties worden verwijderd.
  • Alleen prijzen hoger dan €100.000 komen in aanmerking voor deze actie.
  • Alleen de lotnummers FU-81957 (Forum), BO-24889 (Twitter) en FT-77706 (Facebook) zijn gekoppeld aan deze actie.
  • Indien op het lotnummer een prijs valt van tenminste €100.000, zal deze prijs verdeeld worden over alle deelnemers & getagde personen.
  • Indien op het lotnummer een prijs valt van < €100.000, zal deze prijs ten goede komen aan de community
  • Winnaars moeten over de gewonnen prijs zelf schenkbelasting betalen.
  • Wij nemen contact op met winnaars.
  • De officiële procedure voor het in ontvangst nemen van de geldprijs zal ter zijner tijd bekend worden gemaakt aan de eventuele winnaars.
4 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagSupport in 29-12-2020 16:30 Acties en spellen
in 29-12-2020 16:30 Acties en spellen
83 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

niemand zegge, zakdoek legge

0 Vind ik leuk's

@donnynedved voor alle fijne voorbeschouwingen en wedtips. Wat extra cash voor een goede bankroll is nooit mis ;)

1 Vind ik leuk's

@zolekalseenmandj Wat een genot hij tagged mij weer, laten wij hopen dat het dit keer meer vruchten afwerpt.

Ik zou met 30 miljoen 95% investeren in aandelen shell, zodat ik van het kwartaaldividend kan leven. Met de overige 5% plan ik een gekke week in Las Vegas met allemaal vrienden en bekenden!

0 Vind ik leuk's
It's not gambling if you always win

@Driesaldo7

Vakantie

0 Vind ik leuk's

@jeronimo actief reagerend op het forum en 'home', dat kan ik wel smaken.

Een groot deel van het geld zou ik wijselijk aan de kant zetten/investeren, het andere gebruiken om uit te kijken naar een huis, vakantie, etc.

Bedankt voor de kalender VW!

0 Vind ik leuk's

Thanx! Als we winnen doen een pot pils samen.

@ceetnn krijgt mijn helft.

Verdeling:

20% goede doelen, samen zullen we alles delen.

20% familie, zullen ze leuk vinden

20% vrienden, zullen ze leuk vinden

20% beleggen, voor later

20% huis & gadgets, omdat het kan

1 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

@hypnotist86 Fout in het systeem ontdekken en geen misbruik van maken verdient een beloning.

Doe mij maar een deugddoende vakantie in een ver land ofzo.

0 Vind ik leuk's
There will be more like me, I promise you. And we will bring hell to you and your kind. And my conscience is clear. I have no regrets. I live forever. I go to a better place.

@edwinvandenberg Gaan we dit even goed investeren in Málaga?

0 Vind ik leuk's
Focus op Spanje, Rusland & Nederland

Ik kan niet 1 iemand noemen. Te veel goeie tippers hier...

Wat ik met 30 mil zou doen....beginnen met een verbouwing thuis, althans laten doen, en dan zelf op voetbaltrip langs alle mooie voetbalpotjes

0 Vind ik leuk's

1M verdeel ik @ alle belgen van VW.

1 bakkie frieten met mayo @alle Ned. van VW

Ik zou die 30M naar de bank dragen en daar dan tellen of het exact 30M is .

Op 100m van mijn deur is een park met 1 betonnen bank.

Bericht gewijzigd door boempatat op do 31 dec. 2020, 14:04
1 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.