Samen winnen: 3x kans op €30 miljoen
Wat doe jij eigenlijk met 30 miljoen?💰💰💰 Wij hebben wij 3 losse acties opgezet waarmee jij gratis kan meespelen met de Nederlandse oudejaarsloterij! 🎊
- In dit forum topic > lot FU-81957
- Op onze Twitter account, zie deze post > lot BO-24889
- Op onze Facebook pagina, zie deze post > lot FT-77706
Wat moet je doen?
- Tag in een reactie op dit bericht een ander lid met wie jij jouw prijs wil delen.
- Geef aan wat jij met 30 miljoen zou doen.
Kleine lettertjes:
- Alleen personen van 18 jaar of ouder mogen aan deze actie meedoen. (Getagde) Winnaars worden geverifieerd op leeftijd (18+).
- Alleen personen die een bankrekening in Nederland of België hebben kunnen aan deze actie meedoen.
- Deelnemers kunnen tot 31 december 23:00 uur aan deze actie deelnemen. Alle andere reacties worden verwijderd.
- Alleen prijzen hoger dan €100.000 komen in aanmerking voor deze actie.
- Alleen de lotnummers FU-81957 (Forum), BO-24889 (Twitter) en FT-77706 (Facebook) zijn gekoppeld aan deze actie.
- Indien op het lotnummer een prijs valt van tenminste €100.000, zal deze prijs verdeeld worden over alle deelnemers & getagde personen.
- Indien op het lotnummer een prijs valt van < €100.000, zal deze prijs ten goede komen aan de community
- Winnaars moeten over de gewonnen prijs zelf schenkbelasting betalen.
- Wij nemen contact op met winnaars.
- De officiële procedure voor het in ontvangst nemen van de geldprijs zal ter zijner tijd bekend worden gemaakt aan de eventuele winnaars.
@marisenflorine
Idd samen genieten in ons nieuwe huisje zonder hypotheek en oneindig wedden met voetbalwedden.net....
@rollings Als ik 30 miljoen had zou ik 3 miljoen aan een goed doel schenken maar ook een leuke auto kopen, een boerderijtje met paarden en kippen, en misschien een achterstallig voetbalclubje.
@donnynedved omdat hij top bezig is met zijn darttips.
Als we de 30 miljoen winnen kunnen we iets hoger gaan staken :)
@Support
Voor jouw inzet!
Beetje investeren, reizen en (uit)delen!
@ditachi en @altaidpech omdat ze me op de laatste dag hebben ingehaald in de ranglijst van de topcompetitie :)
Ik zou een deel gebruiken voor een trip naar Vegas zodra dat weer kan :)
Mocht er daarna nog geld over zijn dan zou ik dat gaan beleggen en wat cadeaus kopen voor mensen.
@jeroenunibet81
Een mooie reis maken als het eindelijk weer kan en een groot deel weggeven aan vrienden/familie
@Noah2909 omdat hij mij volgt.
Met een privévliegtuig een wereldreis maken.