Samen winnen: 3x kans op €30 miljoen
Wat doe jij eigenlijk met 30 miljoen?💰💰💰 Wij hebben wij 3 losse acties opgezet waarmee jij gratis kan meespelen met de Nederlandse oudejaarsloterij! 🎊
- In dit forum topic > lot FU-81957
- Op onze Twitter account, zie deze post > lot BO-24889
- Op onze Facebook pagina, zie deze post > lot FT-77706
Wat moet je doen?
- Tag in een reactie op dit bericht een ander lid met wie jij jouw prijs wil delen.
- Geef aan wat jij met 30 miljoen zou doen.
Kleine lettertjes:
- Alleen personen van 18 jaar of ouder mogen aan deze actie meedoen. (Getagde) Winnaars worden geverifieerd op leeftijd (18+).
- Alleen personen die een bankrekening in Nederland of België hebben kunnen aan deze actie meedoen.
- Deelnemers kunnen tot 31 december 23:00 uur aan deze actie deelnemen. Alle andere reacties worden verwijderd.
- Alleen prijzen hoger dan €100.000 komen in aanmerking voor deze actie.
- Alleen de lotnummers FU-81957 (Forum), BO-24889 (Twitter) en FT-77706 (Facebook) zijn gekoppeld aan deze actie.
- Indien op het lotnummer een prijs valt van tenminste €100.000, zal deze prijs verdeeld worden over alle deelnemers & getagde personen.
- Indien op het lotnummer een prijs valt van < €100.000, zal deze prijs ten goede komen aan de community
- Winnaars moeten over de gewonnen prijs zelf schenkbelasting betalen.
- Wij nemen contact op met winnaars.
- De officiële procedure voor het in ontvangst nemen van de geldprijs zal ter zijner tijd bekend worden gemaakt aan de eventuele winnaars.
@Support Ik deel met jou omdat je zoveel leuke acties doet x
Het geld zou ik delen met mijn vrienden en familie om ze gelukkig te maken en zelf mijn schulden aflossen.
Ook het lokale goede doel zal ik helpen.
We moeten er namelijk steeds zijn voor de mensen rondom ons.
@fr18 Eindelijk maar toch Feyenoord kopen.
@hooliesee mijn gokgabber voor lastige tijden
Goede doelen en zelfverrijking
VW sponsoren jaar door met actie,s
Ik deel met @Support, zodat er volgend jaar elke dag een half miljoen met de decemberkalender uit kan.
Als ik 30 miljoen zou winnen zou ik alles aan Stichting Ezelwelzijn doneren.
@jeroenunibet81
Onmiddellijk stoppen met werken en als we van dat vermaledijde virus verlost zijn de wereld rondreizen.
Verder wat investeren in kunst en duurzame goede doelen steunen.
Ik denk dat @donnynedved deze wel verdiend met zijn goede tips.
Ik zou er tevens een mooi huisje van kopen, omdat ik nu lekker in afstudeerfase zit van school!
@richard123 ontbreekt nog in dit topic. Met 30 miljoen kopen we een skybox bij Atalanta en Groningen!
Ik zou de helft van mijn prijs delen met oudgediende @datel13
Ik zou de andere helft (15 miljoen) teruggeven aan VW, zodat ze dit geld kunnen reserveren voor een tipcompetitie subleague. Winner takes all!
@toontje50 kan niet achterblijven
Nec overnemen en VW skybox erin voor de eventuele liefhebber mocht ie er zijn :)
Verder alle dieren asiels voorzien van alles wat er maar nodig is
Sponsering VW acties
@markmark1985
Samen genieten in ons nieuwe huisje zonder hypotheek....