Samen winnen: 3x kans op €30 miljoen
Wat doe jij eigenlijk met 30 miljoen?💰💰💰 Wij hebben wij 3 losse acties opgezet waarmee jij gratis kan meespelen met de Nederlandse oudejaarsloterij! 🎊
- In dit forum topic > lot FU-81957
- Op onze Twitter account, zie deze post > lot BO-24889
- Op onze Facebook pagina, zie deze post > lot FT-77706
Wat moet je doen?
- Tag in een reactie op dit bericht een ander lid met wie jij jouw prijs wil delen.
- Geef aan wat jij met 30 miljoen zou doen.
Kleine lettertjes:
- Alleen personen van 18 jaar of ouder mogen aan deze actie meedoen. (Getagde) Winnaars worden geverifieerd op leeftijd (18+).
- Alleen personen die een bankrekening in Nederland of België hebben kunnen aan deze actie meedoen.
- Deelnemers kunnen tot 31 december 23:00 uur aan deze actie deelnemen. Alle andere reacties worden verwijderd.
- Alleen prijzen hoger dan €100.000 komen in aanmerking voor deze actie.
- Alleen de lotnummers FU-81957 (Forum), BO-24889 (Twitter) en FT-77706 (Facebook) zijn gekoppeld aan deze actie.
- Indien op het lotnummer een prijs valt van tenminste €100.000, zal deze prijs verdeeld worden over alle deelnemers & getagde personen.
- Indien op het lotnummer een prijs valt van < €100.000, zal deze prijs ten goede komen aan de community
- Winnaars moeten over de gewonnen prijs zelf schenkbelasting betalen.
- Wij nemen contact op met winnaars.
- De officiële procedure voor het in ontvangst nemen van de geldprijs zal ter zijner tijd bekend worden gemaakt aan de eventuele winnaars.
Sympathiek. Hansie Hateboer op de brommer! @donnynedved
Scooter Richard Scooter😜
@Jasgast
Met een groot aandeel van deze Onetimer pakken we een seizoenskaart voor het leven bij Ajax! Als er nog wat over blijft gaan we aan minder belangrijke dingen denken zoals het kopen van een huis😆
@vassie29
mooi bedrag om levenslang naar Ajax te kunnen waar ze ook spelen. Of een keer naar Australië om daar de A-League aan het werk te zien. 😂
@Support
zag de Support niet direct genomineerd staan dus zet hem er maar bij :D
Met 30M zou ik FM-gewijs een club kopen en managen. Natuurlijk ook genoeg investeren/beleggen om rustig van de rente te kunnen leven. En verder uitdelen aan goede doelen en aan mensen die het verdienen ;)
Alvast bedankt @thomas2x4u
Ik deel deze prijs met @Jorranvv1988
Met 30 miljoen zou ik vooral veel multimedia kopen.
Ik deel deze prijs met @sporttv.
Ik zou er misschien volgend jaar weer loten van kopen.
Ik deel deze prijs met @Support.
Ik zou gaan verhuizen en geld doneren aan een goed doel.