Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Afgelopen: Betfinal ACTIE! €5 Free Bet (no-deposit) + 200% bonus

Hi iedereen!

We hebben een nieuwe bookmaker getest en beoordeeld, te weten Betfinal.

Lees onze review.

Uiteraard willen we ook graag dat jullie deze bookmaker aan de tand voelen, dus hebben we een leuke promotie opgezet.

Bovenop de reguliere welkomstbonus (200% stortingsbonus) ontvangen alle leden van Voetbalwedden.net een €5,- free bet bij het openen van een account. Aan deze free bet zitten verder geen voorwaarden aan, dus enjoy!

Om de free bet te ontvangen hoef je enkel de code VWFREE in te vullen onder “referral code”.

Voorwaarden 200% stortingsbonus: 3X bonus+deposit @ 1.80 of hoger, binnen 45 dagen. Max bonusbedrag €100 (bij een storting van €50).

LET OP:

Vanaf 2 november wordt onze exclusieve bonus aangepast en gelijkgetrokken met de reguliere bonus. Dit betekent dat de huidige rondspeelvoorwaarden (X3 bonus+deposit) worden verhoogd naar bonusbedrag X6. Ofwel: je moet (als je 50 stort) 600 rondspelen ipv 450.

Succes!

Maak hier je Betfinal account aan (vergeet de referral code VWFREE niet)

Groetjes,
Denise
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag denise92 in 25-10-2016 14:33 Acties en spellen
in 25-10-2016 14:33 Acties en spellen
145 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Nouja kan me niet herinneren dat ik haar heb beledigd of aangevallen etc. Ik heb mijn onvrede geuit, en als je dat voor de zoveelste keer moet doen, komt daar misschien wat frustratie bij zitten. Is het dan rechtvaardig om daarvoor iemands account te sluiten en daarmee iemands geld af te pakken?
0 Vind ik leuk's
fr18:
rodi:
robbie63:
goeie bookie, leuke bonus, uitbetaling laat nog even op zich wachten..

Robie, is nu uitbetaald of nog niet?

Werk jij voor Betfinal ofzo?

Ja, binnen 24 uur kreeg ik uitbetaald en nee, ik werk niet voor Betfinal.
0 Vind ik leuk's
Bonus rollovers zijn door software bedrijf volgens T&C ingebouwd, het gaat automatisch zo'n medewerker of zelfs bookmaker kan dit niet veranderen in voordeel of nadeel van player.
0 Vind ik leuk's
Ik ben de code vergeten in te vullen dacht dat het na de registratie moest nog mogelijk om hem te krijgen?
0 Vind ik leuk's
hogelandje:
Ik ben de code vergeten in te vullen dacht dat het na de registratie moest nog mogelijk om hem te krijgen?

je krijgt bonus bij je eerste deposit, code niet nodig alleen "i want bonus" aanvinken.
0 Vind ik leuk's
denise92:
Update

De bonus voor Betfinal verandert vanavond om 23:59.

Vanaf 2 november wordt onze exclusieve bonus aangepast en gelijkgetrokken met de reguliere bonus. Dit betekent dat de huidige rondspeelvoorwaarden (X3 bonus+deposit) worden verhoogd naar bonusbedrag X6. Ofwel: je moet (als je 50 stort) 600 rondspelen

En op welke odd is dit? Dus max 50 per bet en welke odds moet het zijn als je een combi speelt? Of moet de totale combi odd hoger zijn als het minimum?
0 Vind ik leuk's
@rodi ik bedoelde de free bet
0 Vind ik leuk's
Ik heb zojuist storting gemaakt van 20 EUR, heb ook "I want a bonus" aangevinkt. Kwam ook te staan dat ik 60 euro zou krijgen. Maar daarna is niets meer zichtbaar en had ik slechts de 20 EUR op mijn account.

Iemand enige idee, of die hulp kan bieden?
Zie nergens dat mijn bonus actief is.

account: tompie440
0 Vind ik leuk's
denise92 Topic starter Geplaatst 7 nov. 2016 om 08:20
tompie440:
Ik heb zojuist storting gemaakt van 20 EUR, heb ook "I want a bonus" aangevinkt. Kwam ook te staan dat ik 60 euro zou krijgen. Maar daarna is niets meer zichtbaar en had ik slechts de 20 EUR op mijn account.

Ik vraag 't wel even voor je na.

mokum001:
denise92:
Update

De bonus voor Betfinal verandert vanavond om 23:59.

Vanaf 2 november wordt onze exclusieve bonus aangepast en gelijkgetrokken met de reguliere bonus. Dit betekent dat de huidige rondspeelvoorwaarden (X3 bonus+deposit) worden verhoogd naar bonusbedrag X6. Ofwel: je moet (als je 50 stort) 600 rondspelen

En op welke odd is dit? Dus max 50 per bet en welke odds moet het zijn als je een combi speelt? Of moet de totale combi odd hoger zijn als het minimum?

1.80 of hoger. Bij combi's alle selecties 1.80 of hoger.

hogelandje:

Free bet bedoel je? Vrees 't niet..
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
denise92 Topic starter Geplaatst 7 nov. 2016 om 12:43
tompie440:

Betfinal geeft aan dat je meerdere accounts hebt. Daar kan ik weinig aan veranderen..
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.