Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Afgelopen: Betfinal ACTIE! €5 Free Bet (no-deposit) + 200% bonus

Hi iedereen!

We hebben een nieuwe bookmaker getest en beoordeeld, te weten Betfinal.

Lees onze review.

Uiteraard willen we ook graag dat jullie deze bookmaker aan de tand voelen, dus hebben we een leuke promotie opgezet.

Bovenop de reguliere welkomstbonus (200% stortingsbonus) ontvangen alle leden van Voetbalwedden.net een €5,- free bet bij het openen van een account. Aan deze free bet zitten verder geen voorwaarden aan, dus enjoy!

Om de free bet te ontvangen hoef je enkel de code VWFREE in te vullen onder “referral code”.

Voorwaarden 200% stortingsbonus: 3X bonus+deposit @ 1.80 of hoger, binnen 45 dagen. Max bonusbedrag €100 (bij een storting van €50).

LET OP:

Vanaf 2 november wordt onze exclusieve bonus aangepast en gelijkgetrokken met de reguliere bonus. Dit betekent dat de huidige rondspeelvoorwaarden (X3 bonus+deposit) worden verhoogd naar bonusbedrag X6. Ofwel: je moet (als je 50 stort) 600 rondspelen ipv 450.

Succes!

Maak hier je Betfinal account aan (vergeet de referral code VWFREE niet)

Groetjes,
Denise
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag denise92 in 25-10-2016 14:33 Acties en spellen
in 25-10-2016 14:33 Acties en spellen
145 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ff een korte voorlopige review:
Vrijdag 50 euro gestort via skrill en de 150euro stond er meteen op. Zaterdag begonnen met spelen, veelal 2 wedstrijden met een inzet van 50 euro( dit omdat bij een hogere inzet het bedrag boven de 50 niet meetelt voor je bonus). Einde van de dag was het nog te spelen bedrag vrijgeschreven. Gister door gegaan met spelen, ook weer combi's ( ik speelde niet alle selecties boven de 1,8, wel de totale odd was boven de 1,8). Hierdoor vroeg ik me af of het rond te spelen bedrag wel werd aangepast. Ik was bang van niet, maar dat gebeurde pas gisteravond laat. Vooralsnog daarover dus niks te klagen en geen problemen. Moet nu nog een klein bedrag en dan is het als het goed is vrij. Wat ik wel een minpuntje vind is het livebetten. Je heb bij livebets maximale inzetten ( dit veranderd per keer ), die bedragen die je in kon zetten waren erg laag waardoor live betten niet loonde. Het waren overigens wel kleine combi;s die ik live speelde, bij een single live bet kon ik wel hoger inzetten maar dit is afhankelijk van de odd die je speelt. Hoe hoger de odd, hoe minder je kan inzetten. Al met al is er op de pre match bets niks aan te merken. Live is het jammer van de limieten, daarvoor gebruik ik dus een andere bookie.
0 Vind ik leuk's
fr18:
Mijn god, wat een drama is deze bookie.

In het kort:

- 5 euro free gekregen via jullie actie: hartstikke mooi, heb daar toen 80 euro van gemaakt ofzo.

- 50 gestort voor de bonus, saldo was nu 230 euro (100 bonus en 130 echt geld)

- Had toen problemen dat er steeds bets onterecht niet werden meegeteld voor de rollover. Ben daarvoor toen paar keer de chat in gegaan en heb ze toen op een normale manier verteld wat er aan de hand was en dat ik er een beetje moe van werd om steeds achter zulke dingen aan te moeten gaan.

- Kreeg uiteindelijk limieten, kon max. 6 euro inzetten op een tenniswedstrijd bijvoorbeeld. Ben toen maar weer de chat ingegaan, ze zouden het oplossen. Wel weer verteld dat ik dit erg vervelend vond.

- Weer de chat ingegaan voor de rollover, ik was er bijna (saldo was nu rond de 250 met lopende bets erbij), maar er waren nog steeds heel veel bets onterecht niet meegeteld. Ik weer kenbaar maken dat ik dit echt jammer vond.

- Wat er toen gebeurde slaat toch echt wel alles, mevrouw Andrea vertelde me dat ze geen klanten accepteren die 'negatief praten' over Betfinal. (Ik heb enkel en alleen tegen ze gezegd dat ik het vermoeiend vond dat ik steeds achter mn eigen rechten aan moest gaan. BIj elke andere normale bookmaker heb je dit gezeik namelijk niet).
En vanwege dat 'negatief praten' heeft mevrouw Andrea mijn account gesloten. Mijn storting krijg ik dan nog terug, maar mijn 200 euro die ik dus nog op mijn account had staan (waarvan bijna alles echt geld was) is nu gone. Lekker dus, onrecht wat je wordt aangedaan.

Ik hoop dat VW nog iets kan betekenen voor me in deze kwestie, maar voor nu kan ik alleen maar tegen alle leden zeggen:

Vermijd deze oplichtersbende, ookal is de bonus leuk, je wordt genaaid waar je bij staat!

Hier even op terugkomend. Nog geprobeerd wat van mijn geld te krijgen, helaas niet gelukt. Blijf het frappant vinden dat een bookmaker zomaar je account (mag) sluit(en) als je 'dreigt' een negatieve reactie te plaatsen over hen.

Mening dus nog steeds niet veranderd, Betfinal gewoon geld van hun klanten, klaar.

Wegblijven bij Betfinal dus liebe freunde!
0 Vind ik leuk's
ik speel al een tijdje bij deze bookie soms won met best grote bedragen and kreeg altijd mijn geld. FR18 hebben ze je deposit niet teruggeboekt?
Zijn er andere gebruikers hier die zijn geld heeft niet ontvangen?
0 Vind ik leuk's
rodi:
ik speel al een tijdje bij deze bookie soms won met best grote bedragen and kreeg altijd mijn geld. FR18 hebben ze je deposit niet teruggeboekt?
Zijn er andere gebruikers hier die zijn geld heeft niet ontvangen?

Deposit wel terug maar dat maakt niet uit als 230 in de plus staat. Als ze mn gewonnen geld ook gewoon hadden uitgekeerd (wat imo normaal zou moeten zijn), geen probleem dat ze mn account dan sluiten. Dit is gewoon geld jatten.
0 Vind ik leuk's
betfinal, netbet, comeon, firstbet, 10bet, realdealbet en nog vele bookies gebruiken het zelfde platform daarom de rollover regels zijn gewoon vastgelegd and gaat automatisch. Ik kan echt niet geloven dat ze voor een paar honderd euro fraude plegen, als ze duizenden euros voor reclame weggeven. alleen Er zijn meer bookies, die de players account sluiten als ze met slechte reviews werden gechanteerd.
0 Vind ik leuk's
denise92 Topic starter Geplaatst 9 nov. 2016 om 10:05
fr18:

Blijf het frappant vinden dat een bookmaker zomaar je account (mag) sluit(en) als je 'dreigt' een negatieve reactie te plaatsen over hen.

Tja.. hand in eigen boezem steken?

Ik vermoed dat je bij het gros van de bookmakers de deur wordt gewezen als je je misdraagt in de chat.

0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
denise92:
fr18:

Blijf het frappant vinden dat een bookmaker zomaar je account (mag) sluit(en) als je 'dreigt' een negatieve reactie te plaatsen over hen.

Tja.. hand in eigen boezem steken?

Ik vermoed dat je bij het gros van de bookmakers de deur wordt gewezen als je je misdraagt in de chat.

Misdragen is een groot woord en voor zoiets sluit je iemands account niet en steel je zijn of haar zuur verdiende geld niet.
0 Vind ik leuk's
denise92 Topic starter Geplaatst 12 dec. 2016 om 13:58
Vanaf vanavond 23.59 worden de eerder genoemde bonussen van betfinal gewijzigd.

Vanaf morgen geldt een 100% bonus (€25 bonus max, rondspelen 5x bonus+deposit)

0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Wat een stomme site.
Dacht 1000 euro te winnen..
Cancelen ze mijn bet omdat de odds te hoog waren (maximaal odd van 5)

https://gyazo.com/84cbbdaab93c34216ee62d1cba07a9b5

Nooit meer terug naar deze website :-@

Zou ik hier nog iets tegen kunnen doen?

Gr. Colin
0 Vind ik leuk's
Het was een Freebet met deze requirements..

This free bet can be used on:
Single bets with minimum odds of 1.001.
Combo bets with minimum odds of 1.001.
System Bet with minimum odds of 1.001.
You can use this bonus on any sport

Please refer to the promotion terms and conditions or contact customer support for more information.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.