Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Afgelopen: Betfinal ACTIE! €5 Free Bet (no-deposit) + 200% bonus

Hi iedereen!

We hebben een nieuwe bookmaker getest en beoordeeld, te weten Betfinal.

Lees onze review.

Uiteraard willen we ook graag dat jullie deze bookmaker aan de tand voelen, dus hebben we een leuke promotie opgezet.

Bovenop de reguliere welkomstbonus (200% stortingsbonus) ontvangen alle leden van Voetbalwedden.net een €5,- free bet bij het openen van een account. Aan deze free bet zitten verder geen voorwaarden aan, dus enjoy!

Om de free bet te ontvangen hoef je enkel de code VWFREE in te vullen onder “referral code”.

Voorwaarden 200% stortingsbonus: 3X bonus+deposit @ 1.80 of hoger, binnen 45 dagen. Max bonusbedrag €100 (bij een storting van €50).

LET OP:

Vanaf 2 november wordt onze exclusieve bonus aangepast en gelijkgetrokken met de reguliere bonus. Dit betekent dat de huidige rondspeelvoorwaarden (X3 bonus+deposit) worden verhoogd naar bonusbedrag X6. Ofwel: je moet (als je 50 stort) 600 rondspelen ipv 450.

Succes!

Maak hier je Betfinal account aan (vergeet de referral code VWFREE niet)

Groetjes,
Denise
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag denise92 in 25-10-2016 14:33 Acties en spellen
in 25-10-2016 14:33 Acties en spellen
145 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Dat is lekker dan.. dat hebben ze letterlijk nergens staan :-@
0 Vind ik leuk's
denise92 Topic starter Geplaatst 2 nov. 2016 om 12:32
teedb:
Klopt het dat slechts 50 euro telt voor de rondspeel voorwaarden? Heb hier namelijk niks over gelezen op de website. Slechte zaak als ze dit niet vooraf vermelden.

Wanneer heb je gestort?

Zover ik weet was dat eerder niet zo.

Als er klachten/vragen zijn - stuur me dan even je gebruikersnaam, zodat ik het gericht voor je kan navragen.
0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
boostie:
teedb:
Klopt het dat slechts 50 euro telt voor de rondspeel voorwaarden? Heb hier namelijk niks over gelezen op de website. Slechte zaak als ze dit niet vooraf vermelden.

Ja, maximaal 50 euro per bet voor de rollover telt mee. Iets wat niet duidelijk gecommuniceerd is en niet in de bonusvoorwaarden stond maar schijnbaar wel in hun algemene.

Hartstikke leuk al die affiliates VW maar wees even duidelijk over hoe en wat.

Heb jij dan gewoon random kleinere 50 euro bets geplaatst om te voldoen? Ik ben altijd bang dat ik als ik dat doe geflagged wordt en dat ze de bonus afnemen. Dat zou niet de eerste keer zijn dat dat gebeurd.
0 Vind ik leuk's
Mijn god, wat een drama is deze bookie.

In het kort:

- 5 euro free gekregen via jullie actie: hartstikke mooi, heb daar toen 80 euro van gemaakt ofzo.

- 50 gestort voor de bonus, saldo was nu 230 euro (100 bonus en 130 echt geld)

- Had toen problemen dat er steeds bets onterecht niet werden meegeteld voor de rollover. Ben daarvoor toen paar keer de chat in gegaan en heb ze toen op een normale manier verteld wat er aan de hand was en dat ik er een beetje moe van werd om steeds achter zulke dingen aan te moeten gaan.

- Kreeg uiteindelijk limieten, kon max. 6 euro inzetten op een tenniswedstrijd bijvoorbeeld. Ben toen maar weer de chat ingegaan, ze zouden het oplossen. Wel weer verteld dat ik dit erg vervelend vond.

- Weer de chat ingegaan voor de rollover, ik was er bijna (saldo was nu rond de 250 met lopende bets erbij), maar er waren nog steeds heel veel bets onterecht niet meegeteld. Ik weer kenbaar maken dat ik dit echt jammer vond.

- Wat er toen gebeurde slaat toch echt wel alles, mevrouw Andrea vertelde me dat ze geen klanten accepteren die 'negatief praten' over Betfinal. (Ik heb enkel en alleen tegen ze gezegd dat ik het vermoeiend vond dat ik steeds achter mn eigen rechten aan moest gaan. BIj elke andere normale bookmaker heb je dit gezeik namelijk niet).
En vanwege dat 'negatief praten' heeft mevrouw Andrea mijn account gesloten. Mijn storting krijg ik dan nog terug, maar mijn 200 euro die ik dus nog op mijn account had staan (waarvan bijna alles echt geld was) is nu gone. Lekker dus, onrecht wat je wordt aangedaan.

Ik hoop dat VW nog iets kan betekenen voor me in deze kwestie, maar voor nu kan ik alleen maar tegen alle leden zeggen:

Vermijd deze oplichtersbende, ookal is de bonus leuk, je wordt genaaid waar je bij staat!
0 Vind ik leuk's
denise92 Topic starter Geplaatst 2 nov. 2016 om 20:12
@FR18 met alle liefde bemiddelen we tussen speler en bookmaker.

We hebben de chatgeschiedenis van Betfinal ontvangen en doorgelezen, maar op basis daarvan kan ik je in dit geval moeilijk gelijk geven..

Ik snap sowieso niet waarom je de onderstaande deal niet hebt aangenomen - als je zo ontevreden bent?

Andrea You have now since first getting the bonus at all, wagered €400 in total, even included bets under 1.8. So if instead of crediting a new compensation bonus, how about we just finish the bonus right now and call it even? (17:53:44) Andrea The bonus money will be real and there will be no more wagering for you.
0 Vind ik leuk's
Heb je even een PM gestuurd hierover.
0 Vind ik leuk's
denise92 Topic starter Geplaatst 2 nov. 2016 om 20:25
fr18:

- Wat er toen gebeurde slaat toch echt wel alles, mevrouw Andrea vertelde me dat ze geen klanten accepteren die ''negatief praten'' over Betfinal. (Ik heb enkel en alleen tegen ze gezegd dat ik het vermoeiend vond dat ik steeds achter mn eigen rechten aan moest gaan. BIj elke andere normale bookmaker heb je dit gezeik namelijk niet).
En vanwege dat ''negatief praten'' heeft mevrouw Andrea mijn account gesloten. Mijn storting krijg ik dan nog terug, maar mijn 200 euro die ik dus nog op mijn account had staan (waarvan bijna alles echt geld was) is nu gone. Lekker dus, onrecht wat je wordt aangedaan.

Ik hoop dat VW nog iets kan betekenen voor me in deze kwestie, maar voor nu kan ik alleen maar tegen alle leden zeggen:

Vermijd deze oplichtersbende, ookal is de bonus leuk, je wordt genaaid waar je bij staat!

(18:04:52) Andrea I am very sorry about this, but we have now tried all that we can giving you an even better deal than you were initially promised, but you don't seem to be happy either way. We do not appreciate this kind of way of talking to people, so we have now closed your account, and refunded your deposit.

(18:08:20) Andrea Because we want customers who talk to us in a nice way. It's that easy.

Wat ik hiervan begrijp: het gaat om fatsoenlijk met elkaar omgaan en normaal met elkaar communiceren..
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.