Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Afgelopen: Betfinal ACTIE! €5 Free Bet (no-deposit) + 200% bonus

Hi iedereen!

We hebben een nieuwe bookmaker getest en beoordeeld, te weten Betfinal.

Lees onze review.

Uiteraard willen we ook graag dat jullie deze bookmaker aan de tand voelen, dus hebben we een leuke promotie opgezet.

Bovenop de reguliere welkomstbonus (200% stortingsbonus) ontvangen alle leden van Voetbalwedden.net een €5,- free bet bij het openen van een account. Aan deze free bet zitten verder geen voorwaarden aan, dus enjoy!

Om de free bet te ontvangen hoef je enkel de code VWFREE in te vullen onder “referral code”.

Voorwaarden 200% stortingsbonus: 3X bonus+deposit @ 1.80 of hoger, binnen 45 dagen. Max bonusbedrag €100 (bij een storting van €50).

LET OP:

Vanaf 2 november wordt onze exclusieve bonus aangepast en gelijkgetrokken met de reguliere bonus. Dit betekent dat de huidige rondspeelvoorwaarden (X3 bonus+deposit) worden verhoogd naar bonusbedrag X6. Ofwel: je moet (als je 50 stort) 600 rondspelen ipv 450.

Succes!

Maak hier je Betfinal account aan (vergeet de referral code VWFREE niet)

Groetjes,
Denise
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flag denise92 in 25-10-2016 14:33 Acties en spellen
in 25-10-2016 14:33 Acties en spellen
145 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
rodi:
ben VIP player , raad hoe je een vip player kan worden :))

Wat bedoel je?
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
ik heb ook 600 roll over ipv 450. Kan je dit voor me navragen denise?
mijn accountnaam vardy9
0 Vind ik leuk's
thijs92:
rodi:
ben VIP player , raad hoe je een vip player kan worden :))

Wat bedoel je?

Als je ergens veel geld verliest dan ben je VIP player :) Dan krijg extra bonussen, soms kun zelf onderhandelen om meer bonussen te krijgen .
als je vaak wint, dan ben je risky player , dan worden je limieten heel erg laag en proberen ze je kwijt te raken. Dat is bij alle bookies hetzelfde.
0 Vind ik leuk's
Nou, iets om trots op te zijn dus.
0 Vind ik leuk's
denise92 Topic starter Geplaatst 2 nov. 2016 om 07:50
lucky-gs:
ik heb ook 600 roll over ipv 450. Kan je dit voor me navragen denise?
mijn accountnaam vardy9

Yes (Y)

0 Vind ik leuk's
Dance like you never danced before.
Voor mij geldt hetzelfde denise, ik heb ook een rollover van 600. Kan je dit voor mij ook navragen?
Mijn accountnaam is maxboon19
0 Vind ik leuk's
denise92 Topic starter Geplaatst 2 nov. 2016 om 09:00
maxsf:
Voor mij geldt hetzelfde denise, ik heb ook een rollover van 600. Kan je dit voor mij ook navragen?
Mijn accountnaam is maxboon19

Yes (Y)

Voor iedereen die gister (of eerder) heeft gestort geldt de 450 rollover (bij een 50e storting). Heb je later gestort dan is 't 600 rollover (bij een 50e storting).
0 Vind ik leuk's
denise92 Topic starter Geplaatst 2 nov. 2016 om 09:02
Ander puntje:

Als je gebruik hebt gemaakt van de promo, wil je dan even de tijd nemen om een korte review te schrijven? Zo weten andere leden waarom ze wel of niet bij betfinal moeten spelen (Y)

Review invullen kan hier: https://www.voetbalwedden.net/bookmakers/betfinal/reviews/maken/ (2 minuten werk)
0 Vind ik leuk's
Klopt het dat slechts 50 euro telt voor de rondspeel voorwaarden? Heb hier namelijk niks over gelezen op de website. Slechte zaak als ze dit niet vooraf vermelden.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.