Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Help me: zijn er wedders die winst maken op lange termijn?

Beste medegokkers.Ik gok al jaren maar ik verlies te veel.Ik heb de gekste tactieken uitgeprobeerd maar niks helpt.Heb me zojuist lid gemaakt van deze site.Mijn vraag is alsvolgt:

Zijn er gokkers hier die op lange termijn meestal wel winst maken?Zoja zou je me een prive bericht willen sturen met tips of voordat wedstrijden starten je weddenschappen door willen sturen naar me of wat dan ook?Dan ga ik je naspelen.Of dat nu singles combis of wat dan ook zijn.Groetjes een arme gokker.

2 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagarmegokker in 29-07-2021 02:51 Voetbal
in 29-07-2021 02:51 Voetbal
15 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Je noemt je zelf arme gokker en kan het niet laten een dergelijke vraag te stellen hier. Dan zou ik er gewoon echt mee stoppen en van je zuurverdiende centen genieten...

Bericht gewijzigd door altaidpech op di 21 sep. 2021, 07:31
1 Vind ik leuk's
  • Rogvi (20-09-2021 12:08) Citatie verwijderen

Eveneens volledig akkoord met gulzig hierboven. Zelf geef ik al vrij lange tijd free tips op het welbekende Blogabet platform, maar binnenkort overweeg ik toch om die te verkopen. Ik steek al behoorlijk veel tijd in om overal alles te volgen en zelf te kunnen wedden, maar ben vrijwel overal gelimiteerd, soms met 2-3 accounts bij de bookies die ik het meest gebruik (5 bij die onnozelaars van Bingoal). Een extra centje bijverdienen door waardevolle info uiteindelijk te verkopen is altijd welkom =)

Daarnaast ben ik ook uitermate blij als de bookmakers een ferme dreun krijgen op een bepaalde match, daarom dat ik die tips vrijwillig gaf doorheen de jaren. Voor de grote meerderheid zijn het maar een bende lafaards die niet tegen hun verlies kunnen. Gokkers met een negatieve balans mogen zonder probleem gekke bedragen inzetten, terwijl de arme kerel die na veel analysewerk een edge kan vinden meteen op de zwarte lijst komt te staan. Gewoon belachelijk gedoe. En dan overal schrijven dat je verantwoord moet gokken enz. Hypocrisie ten top =)

Terwijl ik deze vraag stel, ga ik ervan uit dat je daadwerkelijk woonachtig bent in België.

Maar als Belg heb je toch toegang tot Exchanges (Betfair) en daarnaast kan je volgens mij ook betten op Pinnacle.

Een van de weinige bookies waar ze daadwerkelijk winners openlijk verwelkomen...

Dus als je winnende strategie hebt, zou je daar toch altijd terecht kunnen?

0 Vind ik leuk's

Als Belg heb je helaas geen toegang tot Betfair en Pinnacle. Wou dat het anders was...

1 Vind ik leuk's
  • Hypnotist86 (18-10-2021 18:51) Citatie verwijderen

Als Belg heb je helaas geen toegang tot Betfair en Pinnacle. Wou dat het anders was...

Ahhh ok dan is de website waar ik deze informatie haalde niet up-to-date (https://www.premiumbookmakers.com/compare.php?term=countriesNo)

Hebben jullie als Belgen niet toegang tot een andere Exchange? Naar mijn weten zijn er 3 drie andere Exchanges; SMarkets, Matchbook en Betdaq.

Betdaq laat ik ff buiten beschouwing want die staan er de laatste tijd slecht op en ik zie dat SMarkets maar in heel weinig landen een licentie heeft (en België staat niet in het rijtje), maar Matchbook toch wel?

0 Vind ik leuk's

Matchbook was tot, als ik me niet vergis, vorig jaar toegankelijk voor Belgen, maar nu helaas niet meer. Die andere twee weet ik niet.

1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.