Eveneens volledig akkoord met gulzig hierboven. Zelf geef ik al vrij lange tijd free tips op het welbekende Blogabet platform, maar binnenkort overweeg ik toch om die te verkopen. Ik steek al behoorlijk veel tijd in om overal alles te volgen en zelf te kunnen wedden, maar ben vrijwel overal gelimiteerd, soms met 2-3 accounts bij de bookies die ik het meest gebruik (5 bij die onnozelaars van Bingoal). Een extra centje bijverdienen door waardevolle info uiteindelijk te verkopen is altijd welkom =)
Daarnaast ben ik ook uitermate blij als de bookmakers een ferme dreun krijgen op een bepaalde match, daarom dat ik die tips vrijwillig gaf doorheen de jaren. Voor de grote meerderheid zijn het maar een bende lafaards die niet tegen hun verlies kunnen. Gokkers met een negatieve balans mogen zonder probleem gekke bedragen inzetten, terwijl de arme kerel die na veel analysewerk een edge kan vinden meteen op de zwarte lijst komt te staan. Gewoon belachelijk gedoe. En dan overal schrijven dat je verantwoord moet gokken enz. Hypocrisie ten top =)