Help me: zijn er wedders die winst maken op lange termijn?
Beste medegokkers.Ik gok al jaren maar ik verlies te veel.Ik heb de gekste tactieken uitgeprobeerd maar niks helpt.Heb me zojuist lid gemaakt van deze site.Mijn vraag is alsvolgt:
Zijn er gokkers hier die op lange termijn meestal wel winst maken?Zoja zou je me een prive bericht willen sturen met tips of voordat wedstrijden starten je weddenschappen door willen sturen naar me of wat dan ook?Dan ga ik je naspelen.Of dat nu singles combis of wat dan ook zijn.Groetjes een arme gokker.
Welkom @armegokker ! Het is nooit leuk om te verliezen. Je kan onze winstgevende leden vinden in het algemeen klassement. Daarnaast zijn er ook tippers die een eigen forum topic hebben, waar ze wedtips in plaatsen. In de chat kan je met andere leden de beste live bets bespreken. Daarnaast geven onze experts bijna dagelijks voorspellingen voor de belangrijkste wedstrijden. Als je beter wilt worden in wedden, kan je meedoen met een subleague in de tipcompetitie (zoals nu King of the preseason) en daar je skills metn met andere leden. Als je eerste wordt win je een mooi zakcentje om je verliezen goed te maken. In ons kenniscentrum hebben we meerdere artikelen geschreven over hoe je wedstrategie kan verbeteren. Nu heb je een aantal ingangen om verder mee te gaan!
En waarom zouden mensen jou tips via DM geven en niet publiekelijk voor iedereen? Doe vooral je eigen onderzoek in plaats van klakkeloos andere wedtips over te nemen. Genoeg informatie te vinden hoe je je eigen stats inzichtelijk kunt maken. Bepaal een strategie en hou je hier aan. Niet makkelijk, wel te doen.
Heb je tips, plaats ze dan gewoon in het forum. Net zo makkelijk én transparant. Ik ben benieuwd wat je voor ons in petto hebt.
Hallo! Ben nieuw hier en kwam je post tegen. Ik ben al jaren winstgevend en wil je best van wat tips voorzien, al zul je deze hier vast op het forum kunnen vinden.
- stop met het spelen van combis
- Speel alleen singles en alleen op value.
- accepteer de dagen die je verliest. (dit is wellicht de moeilijkste van allemaal en de voornaamste reden dat de meeste niet winstgevend zijn lange termijn.)
Je zult het traden toch zelf moeten doen. Lukt het je niet als je je aan bovenstaande tips houdt om op lange termijn winstgevend te zijn, kap er dan gewoon mee en zoek iets waar je wel goed in bent..
En ga geen tipsters volgen. Diegene die echt winstgevend zijn lange termijn, zullen echt niets delen. Waarom zouden ze? Zou jij dit doen?
Succes!
Ben het niet met je eens dat je geen tipsters moet volgen. Deze kunnen hele goede redenen hebben om hun tips te verkopen.
Het kost wel veel tijd om goed uit te zoeken welke tipgevers je kan volgen en bij je passen.
Veel long term winstgevende tippers spelen bij soft bookies en daar zullen ze limieten hebben gekregen. Een goede reden dus om alsnog inkomsten te generen met je kennis en tips door ze te verkopen, aangezien je zelf met moeite en beperkte inzetten hierop kan wedden. Heeft ook vaak te maken met het land waar ze wonen en de beperkte gok mogelijkheden daar.
Het kan ook heel simpel een stukje extra inkomsten zijn. Het kost niet zo heel veel moeite om je tips te delen en als je daar een paar K in de maand extra mee kan pakken zonder jezelf in de vingers te snijden qua odds en liquiditeit / inzetlimieten.....
Daarnaast kan het ook een nobel ding zijn. Andere mensen dat extraatje gunnen en vooral de bookmakers aan willen pakken.
Exact wat gulzig hier benoemt. Als winstgevend wedder krijg je op een gegeven moment zoveel limieten dat je maar een paar opties overhoudt om genoeg terug te krijgen voor de tijd die je er in steekt. Als ik niet mijn tips kon verkopen of soms kon inzetten via mensen die ik vertrouw had ik beter volledig kunnen stoppen met wedden. Daarnaast zijn er ook serieuze kanalen en sites die gratis tips geven omdat ze hun inkomsten meer uit marketing halen, ook die kun je gewoon volgen. Sterker nog, vrijwel geen enkele nieuwe wedder gaat het lukken om zelf winst te maken, dus kan je juist beter winstgevende tippers zoeken zoals bijvoorbeeld hier in de VW voorbeschouwingen.
Oke! Toegegeven, er zullen er zeker zijn die een geldige reden hebben, maar ik durf wel te stellen dat >90% van deze tipsters zich zelf blijkbaar niet kunnen bedruipen en daardoor uren besteden aan het maken en schrijven van tips. Uiteindelijk gaat het ze toch om het geld dat ze ermee kunnen verdienen...
Diegene die het gratis doen en succesvol zijn, zonder er iets voor te krijgen, daar kan ik me dan nog wel iets bij voorstellen.
Ik heb zelf ook wel eens nagedacht om een script te schrijven die automatisch alle trades die ik plaats in een live feed post middels een bot zoals die van telegram of discord. Het lijkt me wel gaaf als een hele groep je tips volgt en je op zulke wijze de bookies pijn kan doen. Daar kun je wel een rush van krijgen inderdaad =)
Eveneens volledig akkoord met gulzig hierboven. Zelf geef ik al vrij lange tijd free tips op het welbekende Blogabet platform, maar binnenkort overweeg ik toch om die te verkopen. Ik steek al behoorlijk veel tijd in om overal alles te volgen en zelf te kunnen wedden, maar ben vrijwel overal gelimiteerd, soms met 2-3 accounts bij de bookies die ik het meest gebruik (5 bij die onnozelaars van Bingoal). Een extra centje bijverdienen door waardevolle info uiteindelijk te verkopen is altijd welkom =)
Daarnaast ben ik ook uitermate blij als de bookmakers een ferme dreun krijgen op een bepaalde match, daarom dat ik die tips vrijwillig gaf doorheen de jaren. Voor de grote meerderheid zijn het maar een bende lafaards die niet tegen hun verlies kunnen. Gokkers met een negatieve balans mogen zonder probleem gekke bedragen inzetten, terwijl de arme kerel die na veel analysewerk een edge kan vinden meteen op de zwarte lijst komt te staan. Gewoon belachelijk gedoe. En dan overal schrijven dat je verantwoord moet gokken enz. Hypocrisie ten top =)
Dus als ik het goed begrijp als ik maanden achter elkaar vet verlies en ik heb ineens een maand dat ik de juiste tactiek toepas en win een paar duizend in de maand dan krijg ik al te maken met beperking van mogelijkheden?
Dit hoeft niet meteen zo te zijn op het moment dat je een keer een winstgevende maand hebt. Het ligt er ook aan op welke markten je gokt en met welke bedragen.
Zolang jij nog dik in de - zal staan met jouw gok account bij die bookmaker, zien ze je nog als een goede klant voor hun. Als je een nieuw account aanmaakt bij een bookmaker en je begint gelijk winstgevend te zijn, dan kan het wel hard gaan en kun je bij sommige al na een paar bets gelimiteerd worden. Dit zal vooral sneller gebeuren als je op de kleinere markten speelt waar de inzetlimieten ook lager liggen zoals kaarten , corners , spelerbets of in lagere competities.