Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op het WK 2014 in Brazilië

Who will start in goal for Englands first World Cup match? Joe Hart @1.25 (BetVictor)
Hart kreeg wat kritiek te verduren, maar is simpelweg de beste keeper die de Engelsen hebben. Hij hield de Engelsen in de cruciale wedstrijd tegen Polen meerdere malen op de been. Forster is de enige serieuze concurrent, maar keepen voor Celtic is toch wat anders dan onder de lat staan bij Manchester City. Hart kreeg de gehele WK-kwalificatie de voorkeur boven Forster, dus ik verwacht niet dat Hodgson nu nog gaat wisselen. Enkel een blessure kan in mijn ogen roet in het eten gooien.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagjeroenunibet81 in 16-10-2013 14:24 Voetbal
in 16-10-2013 14:24 Voetbal
545 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
watteyne:
Waar heb je dat terug gevonden dat er in de wedstrijd van nederland een drankpauze zou zijn?

De Fifa had besloten dat er drinkpauzes ingelast zouden worden bij temperaturen boven de 32 graden celsius. En dan te bedenken dat men bij het WK in Quatar temperaturen van boven de 40 graden verwacht.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Maar er zijn al matchen geweest waar de temperatuur samen met de luchtvochtigheid hoger uitkwam dan 32graden ( bv italie-engeland) waar er toch geen drinkpauze werd ingelast.

Hoe wist je zo zeker dat er in nederland-mexico een drinkpauze zou ingelast worden? Is wel belangerijk om weten als je erop inzet ;)
0 Vind ik leuk's
en wat was de toegevoegde tijd dan in de eerste helft bij nederland-mexico?
0 Vind ik leuk's
1e helft 4 min.
2e helft 6 min. (wissels erbij)
0 Vind ik leuk's
watteyne:
en wat was de toegevoegde tijd dan in de eerste helft bij nederland-mexico?

Eerste helft 4 minuten
Tweede helft 6 minuten
0 Vind ik leuk's
Brazilie-Colombia wordt net als Nederland-Mexico ook in Fortaleza gespeeld. Weliswaar om 5 uur plaatselijke tijd maar dan is het daar nog altijd rond de 35 graden.

Bij Unibet is het nog niet mogelijk om bij deze match op blessuretijd te wedden, maar wel leuk om in de gaten te houden.
0 Vind ik leuk's
watteyne:
Maar er zijn al matchen geweest waar de temperatuur samen met de luchtvochtigheid hoger uitkwam dan 32graden ( bv italie-engeland) waar er toch geen drinkpauze werd ingelast.

Hoe wist je zo zeker dat er in nederland-mexico een drinkpauze zou ingelast worden? Is wel belangerijk om weten als je erop inzet ;)

Omdat de verwachting was dat het ver boven de 32 graden uit zou komen en het onverantwoord is om bij zulke temperaturen de volle 90 minuten te voetballen zonder drinkpauze. Scheidsrechter Kuipers had na afloop van Engeland-Italie behoorlijk wat kritiek te verduren gekregen omdat hij geen drinkpauze had ingelast. Het is dus uiteindelijk aan de scheidsrechter of er wel of geen drinkpauze komt.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Zijn er dan nog matchen waar de kans groot is dat er een drinkpauze wordt ingelast?
0 Vind ik leuk's
Club with most players winning the WC 2014 (All 23 players of the squad count)? AS Roma vs. Napoli:

10/10 Napoli @3.00 (Tipico)
10/10 X @ 1.95 (Tipico)

Aantal nog actieve WK-spelers AS Roma:
Maicon (Brazilië)

Aantal nog actieve WK-spelers Napoli:
Henrique (Brazilië)
Mertens (België)
Higuain, Fernandez, Andujar (Argentinië)
Zuniga (Colombia)
Ghoulam (Algerije)
Inler, Dzemaili, Behrami (Zwitserland)

Prima value dus! Als België, Argentinië, Algerije, Zwitserland of Colombia met de wereldbeker aan de haal gaat win ik 10 units. Bij ieder ander resultaat wordt het een X en verlies ik 0.5 units. Het gaat verder niet om speelminuten, het gaat er puur om of een speler deel uitmaakt van de selectie.
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Fenomenaal weer Jeroen!

Ben trouwens nieuw hier, volg de site al een tijdje maar deze week ook maar eens een account aangemaakt.
Ik wed met, wat voor jullie, vrij kleine bedragen zijn.

Voor vandaag een vrij zekere combi ingezet op Unibet:

1. Frankrijk - Nigeria:
Total Ball possession by Home Team over 56.5% @1.65

In de voorbeschouwing was al te lezen dat Frankrijk zowel tegen Ecuador als tegen Honduras ongeveer 65% balbezit had, waar Nigeria tegen Argentinie en Bosnie-Herzegovina respectievelijk maar 43% en 40% balzezit had.
Daarnaast speelt Nigeria de lange bal op Emenike die het waarschijnlijk zwaar zal krijgen tegen Sakho, ondanks dat hij tot nog toe goed speelt.

2. Duitsland - Algerije:
Total Booking Points by Away Team over 10.5 @1.35

De geschiedenis van deze wedstrijd is voor velen wel bekend. Duitsland die Algerije uitschakelde door in 1982 de bekende 'salonremise' tegen Oostenrijk. Dit zit bij de Algerijnen nog altijd diep. Daarnaast is Algerije een team met een aantal heethoofden, die wanneer het erop aankomt hun kop kwijtraken. Tegen Rusland bijvoorbeeld pakten ze ook al 3 gele kaarten. Ik verwacht dat Duitsland een stuk sterker is en dat er minimaal 2 gele kaarten vallen aan de kant van Algerije.

Deze combi levert je 2.23 keer je inzet op, en is op het oog vrij zeker te spelen.
Heb zelf €5.40 ingezet, waardoor ik vanavond hopelijk ruim €12,- bij mn saldo kan optellen. :)

Ben overigens nog niet erg bekend met de termen die hier gebruikt worden, vandaar dat dit geheel er voor sommigen misschien wat amateuristisch uitziet ;)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.