Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op het WK 2014 in Brazilië

Who will start in goal for Englands first World Cup match? Joe Hart @1.25 (BetVictor)
Hart kreeg wat kritiek te verduren, maar is simpelweg de beste keeper die de Engelsen hebben. Hij hield de Engelsen in de cruciale wedstrijd tegen Polen meerdere malen op de been. Forster is de enige serieuze concurrent, maar keepen voor Celtic is toch wat anders dan onder de lat staan bij Manchester City. Hart kreeg de gehele WK-kwalificatie de voorkeur boven Forster, dus ik verwacht niet dat Hodgson nu nog gaat wisselen. Enkel een blessure kan in mijn ogen roet in het eten gooien.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagjeroenunibet81 in 16-10-2013 14:24 Voetbal
in 16-10-2013 14:24 Voetbal
545 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
@swannabe: het is duidelijk wat je schrijft en ik volg uw goede tip!
0 Vind ik leuk's
"zij die enkel winnen zijn verslaafd"
Ziet er goed uit Swannabe! Je bets zien er ook inderdaad vrij zeker uit. En dat je met 'weinig' geld speelt, maakt niet uit. Ik denk dat onderhand elke speler klein begonnen is en gaandeweg met steeds hogere bedragen is gaan spelen. (Als het een beetje lukte haha)

En van harte welkom hier. Mocht je vragen hebben over bepaalde termen of iets anders, twijfel niet. Zijn hier veel mensen die je kunnen helpen (y)
0 Vind ik leuk's
Ik speel met je mee swannabe! Goede tip (y)
0 Vind ik leuk's
Ben benieuwd hoe NL het de volgende wedstrijd doet!
0 Vind ik leuk's
welke tips hebben de meeste kans denken jullie?

duitsland-algerije:

Duitsland HT/FT 1/1 @ 1.75
Beide teams scoren @ 1.98
Thomas Müller scoort @ 1.75
Duitsland scoort in beide helften @ 1.85
Algerije wisselt als eerst @ 1.80

frankrijk-nigeria:

Frankrijk -1 @ 2.20
Karim Benzema scoort @ 1.88
Beide teams scoren @ 2.07
Obi Mikel krijgt een kaart @ 4.00
Frankrijk vaakst buitenspel @ 1.85
0 Vind ik leuk's
Ik speel voor de aankomende 4 wedstrijden telkens:

A shot to hit the post or crossbar
Frankrijk - Nigeria @ 1.90
Duitsland - Algerije @1.95
Argentinie - Zwitserland @1.95
Belgie - USA @2.15

Zowel singels, doubles, triples en in fourfold.
0 Vind ik leuk's
Zal ook eens wat delen

First Substitution France @1,80
Frankrijk - Nigeria
Deschamps wisselt vaak redelijk vroeg in de 2e helft, zo niet bij rust al door de hoeveelheid kwaliteit spelers Frankrijk heeft.

Combo @2,09
Duitsland Algerije
Total Substitutions over 5,5 @1,38
Zowel duitsland als algerije wisselen lekker door in voorgaande wedstrijden, verwacht vanavond hetzelfde.

Frankrijk - Nigeria
Total Substitutions over 5,5 @1,52
quote iets hoger omdat Nigeria niet altijd alle wissels gebruikt, vanavond denk ik van wel, door de ramadan zijn verse krachten welkom en het risico dat Nigeria iets moet forceren bij een achterstand is aanwezig.
0 Vind ik leuk's
Wordt er vanavond een drinkpauze verwacht?
0 Vind ik leuk's
Heb je tip meegespeeld swannabe! (y)
0 Vind ik leuk's
watteyne:
Wordt er vanavond een drinkpauze verwacht?

In Brasilia is het momenteel 26 graden en over ruim een uur gaat Frankrijk-Nigeria daar van start. Pas vanaf 32 graden mag de scheidsrechter beslissen om drinkpauzes in te lassen. In Porto Alegre waar Duitsland-Algerije om 22:00 gespeeld wordt is het momenteel 14 graden en dat zal in de komende uren zeker niet aan 32 graden komen. Voor beide wedstrijden zal er dus geen drinkpauze ingelast worden.
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.