Wedden op het WK 2014 in Brazilië
Who will start in goal for Englands first World Cup match? Joe Hart @1.25 (BetVictor)
Hart kreeg wat kritiek te verduren, maar is simpelweg de beste keeper die de Engelsen hebben. Hij hield de Engelsen in de cruciale wedstrijd tegen Polen meerdere malen op de been. Forster is de enige serieuze concurrent, maar keepen voor Celtic is toch wat anders dan onder de lat staan bij Manchester City. Hart kreeg de gehele WK-kwalificatie de voorkeur boven Forster, dus ik verwacht niet dat Hodgson nu nog gaat wisselen. Enkel een blessure kan in mijn ogen roet in het eten gooien.
Hart kreeg wat kritiek te verduren, maar is simpelweg de beste keeper die de Engelsen hebben. Hij hield de Engelsen in de cruciale wedstrijd tegen Polen meerdere malen op de been. Forster is de enige serieuze concurrent, maar keepen voor Celtic is toch wat anders dan onder de lat staan bij Manchester City. Hart kreeg de gehele WK-kwalificatie de voorkeur boven Forster, dus ik verwacht niet dat Hodgson nu nog gaat wisselen. Enkel een blessure kan in mijn ogen roet in het eten gooien.
in 16-10-2013 14:24 Voetbal
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Inderdaad Roobaaro. Flinke oddverschuivingen nu :
Gister was het zo :
Over 5.5 @1,75
Under 5.5 @2,00
Nu is het zo :
Over 5.5 @2,00
Under 5.5 @1,75
Gister was het zo :
Over 5.5 @1,75
Under 5.5 @2,00
Nu is het zo :
Over 5.5 @2,00
Under 5.5 @1,75
Morgen begint de Ramadam , zeker iets om rekening mee te houden voor het voorspellen van de komende matchen op het WK
http://www.hln.be/hln/nl/14796/WK-2014/article/detail/1930578/2014/06/27/Moeilijke-keuze-voor-spelers-ramadan-of-niet-tijdens-WK.dhtml
http://www.hln.be/hln/nl/14796/WK-2014/article/detail/1930578/2014/06/27/Moeilijke-keuze-voor-spelers-ramadan-of-niet-tijdens-WK.dhtml
Veel spelers verschuiven ramadam een paar dagen, langsbelang gaat voor.
roobaaro:
Toch ff goed het artikel lezen , de "volledige" Algerijnse ploeg heeft gezegd zich te houden aan de Ramadan regels , net als enkele spelers bij Zwitserland .
Colombia - Brazilie @4,50
James Rodriguez to score @4,40
James Rodriguez to score @4,40
rik92:
Uruguay goals under 5,5 @2,00 10/10
Uruguay goals under 5,5 @2,00 10/10
Zoals verwacht zonder problemen binnen. Wat een bagger elftal.
High stake:
Griekenland niet verliezen -> 1.45 als odd
Mexico scoren -> 1.45 odd
Kleine combi met veel inzet.
Griekenland niet verliezen -> 1.45 als odd
Mexico scoren -> 1.45 odd
Kleine combi met veel inzet.
Drinkpauze aangekondigd. Betekend dat de tijd doorloopt en blessure tijd bijkomt.
Quotering @ 8,50 voor 3 min of meer! Dikke kans erin dat die komt! ;)
Quotering @ 8,50 voor 3 min of meer! Dikke kans erin dat die komt! ;)
Analyzedtipper
Hele goede tip Ditachi. Jammer genoeg heb ik hem niet meer kunnen meespelen. Waar haalde je die info? En wordt er in de avondmatch ook een drankpauze ingelast?