Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op het WK 2014 in Brazilië

Who will start in goal for Englands first World Cup match? Joe Hart @1.25 (BetVictor)
Hart kreeg wat kritiek te verduren, maar is simpelweg de beste keeper die de Engelsen hebben. Hij hield de Engelsen in de cruciale wedstrijd tegen Polen meerdere malen op de been. Forster is de enige serieuze concurrent, maar keepen voor Celtic is toch wat anders dan onder de lat staan bij Manchester City. Hart kreeg de gehele WK-kwalificatie de voorkeur boven Forster, dus ik verwacht niet dat Hodgson nu nog gaat wisselen. Enkel een blessure kan in mijn ogen roet in het eten gooien.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagjeroenunibet81 in 16-10-2013 14:24 Voetbal
in 16-10-2013 14:24 Voetbal
545 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Inderdaad Roobaaro. Flinke oddverschuivingen nu :

Gister was het zo :

Over 5.5 @1,75
Under 5.5 @2,00

Nu is het zo :

Over 5.5 @2,00
Under 5.5 @1,75
0 Vind ik leuk's
Morgen begint de Ramadam , zeker iets om rekening mee te houden voor het voorspellen van de komende matchen op het WK

http://www.hln.be/hln/nl/14796/WK-2014/article/detail/1930578/2014/06/27/Moeilijke-keuze-voor-spelers-ramadan-of-niet-tijdens-WK.dhtml

0 Vind ik leuk's
Veel spelers verschuiven ramadam een paar dagen, langsbelang gaat voor.
0 Vind ik leuk's
roobaaro:
Veel spelers verschuiven ramadam een paar dagen, langsbelang gaat voor.

Toch ff goed het artikel lezen , de "volledige" Algerijnse ploeg heeft gezegd zich te houden aan de Ramadan regels , net als enkele spelers bij Zwitserland .
0 Vind ik leuk's
Colombia - Brazilie @4,50
James Rodriguez to score @4,40
0 Vind ik leuk's
Brazil - Colombia / DC X2 @ 2,06
0 Vind ik leuk's
rik92:
Uruguay goals under 5,5 @2,00 10/10

Zoals verwacht zonder problemen binnen. Wat een bagger elftal.
0 Vind ik leuk's
High stake:
Griekenland niet verliezen -> 1.45 als odd
Mexico scoren -> 1.45 odd

Kleine combi met veel inzet.
0 Vind ik leuk's
Drinkpauze aangekondigd. Betekend dat de tijd doorloopt en blessure tijd bijkomt.
Quotering @ 8,50 voor 3 min of meer! Dikke kans erin dat die komt! ;)
0 Vind ik leuk's
Analyzedtipper
Hele goede tip Ditachi. Jammer genoeg heb ik hem niet meer kunnen meespelen. Waar haalde je die info? En wordt er in de avondmatch ook een drankpauze ingelast?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.